Suuretkin profeetat olivat vajavaisia ihmisiä.

Anonyymi-ap

He eivät olleet mitään superihmisiä.
Silti Jumala heitä käytti.
Ihan raamattua lukemalla se kaikki selviää.

15

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmeet, joita heidän kauttaan tapahtui, eivät olleet heidän itsensä aikaansaamia, vaan Jumalan tekoja.
      Jumala sai kaiken kunnian.

• Anonyymi

Väärämieliset puolustelee omia syntejään puhumalla ihmisen vajavaisuudesta, taipumuksesta synnin tekoon, lihoista ja vanhoista aatameista, kun eivät itse ota vastuuta omista synneistään.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Room. 7:20

Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

Paavalissakin asui Saatanan enkeli, joka sen kunnian otti Paavalin teoista.

• Anonyymi

Demoni piti Paavalia pihdeissään elämän loppuun asti. Sellaisen ihmiset viimeiset vuodet tulevat pahemmiksi kuin aikaisemmat.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

• Anonyymi

”Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.”
        1 Joh 1:10

• Anonyymi

JUMALAN profeetta ei ryhdy
        • valheisiin
        • aviorikokseen
        • Raamatun Sanan mitätöimiseen
        • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
        • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
        • Saatanan korottamiseen (joka taholla)
        • Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
        • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
        • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
        • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
        • Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)

• Anonyymi

Matt. 5:48

Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen.

[3. Moos. 11:44; Jaak. 1:4]

Fil. 3:15

Näin meidän on siis ajateltava, jos kerran olemme täydellisiä. Jos jossakin kohden ehkä ajattelette toisin, Jumala on ilmoittava teille, kuinka asia on.

Jaak. 1:4

Ja kestävyys johtakoon täydelliseen tulokseen, jotta olisitte täydellisiä ja eheitä, ette vajaita miltään kohden.

• Anonyymi

Hebr.11:3 - kannattaa lukea joka päivä.

• Anonyymi

Siis tuo höpinäkö pitäisi lukea joka päivä? Normaali ihmiselle riittää, kun kerran lukaisee jakeen läpi, ja unohtaa saman tien.
        "3Uskon avulla me ymmärrämme, että maailmat on luotu Jumalan sanalla: näkyvä on syntynyt näkymättömästä."

• Anonyymi

Joo. Siihen tarvitaan ihan vaan semmoinen tavallinen lukutaito, jonka luultavasti itsekukin olemme koulussa saaneet. Onhan niitä tietysti aina poikkeuksiakin. Ainakin luetun ymmärtämisessä. Mutta melkolailla harvinaisia poikkeuksia sellaiset kuitenkin ovat. Joskus sellaisia sattuu tulemaan vastaan. Harvakseltaan kuitenkin.

• Anonyymi

Ja kestävyys johtakoon TÄYDELLISEEN tulokseen, jotta olisitte TÄYDELLISIÄ ja eheitä, ette vajaita miltään kohden.

Olkaa siis TÄYDELLISIÄ, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen.

Hepr. 10:14 sillä hän on jo yhdellä ainoalla uhrilla tehnyt pysyvästi TÄYDELLISEKSI ne, jotka pyhitetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kestävyys johtakoon TÄYDELLISEEN tulokseen, jotta olisitte TÄYDELLISIÄ ja eheitä, ette vajaita miltään kohden.

Hepr. 10:14 sillä hän on jo yhdellä ainoalla uhrilla tehnyt pysyvästi TÄYDELLISEKSI ne, jotka pyhitetään.

Tit. 3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta.

Peso tarkoittaa kastetta, jossa aina käytetään pyhitettyä vettä ihmisen pyhittämiseksi eli erottamiseksi Jumalan lapseksi.

2. Moos. 40:7

Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä.

Jes. 12:3

Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet Teuvo kaukana täydellisyydestä. Syntisi pitävät sinua kaukana Jumalasta!

• Anonyymi

Onko kalamos tempaistu taivaaseen kun ei ole sekaantunut joka viesti ketjuun?

• Anonyymi

Eräässä raamatun versiossa vesi muuttui viiliksi.
      Toisessa se pysyi vetensä. Mikä oli suuri ihme aikalaisten mukaan.

• Anonyymi

Tottakai olivat! Ihmisiä olivat!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe