Naulasin unessani Jeesuksen ristiin Hiltin naulapyssyllä. Silloin kuulin Jumalan sanovan minulle: "Totisesti syntisi ovat nyt anteeksi annetut!"
Mitä tämä uneni siis antaa odottaa?
Mitä tämä uneni tarkoittaa :O
21
173
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvaa lääkitystä
- Anonyymi
Silloin tällöin olen todellakin yrittänyt lääkitä itseäni vahvoilla aineilla. Mutta ne ovat aiheuttaneet huimausta ja kaatumisia. Ei hyvä!
- Anonyymi
Tässä yritetään kertoa miten työllistyt
Ehkä raksalle.- Anonyymi
Jeesus odottaa joka ilta minua, ja kävelemme yhdessä autoillemme ja juttelemme päivästä, hän
t. avaaja - Anonyymi
Rakennusala on siis elpymässä eli uneni tietää parempia aikoja, jos työllisyys on kohentumassa. Hyvä homma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus odottaa joka ilta minua, ja kävelemme yhdessä autoillemme ja juttelemme päivästä, hän
t. avaajaMinäkin juttelen Jeesuksen kanssa aina, mutta hän ei vastaa ikinä.
- Anonyymi
Unesi tarkoittaa, että koneellisesti saa tyydyttävämmän tuloksen kuin vain käsipelillä.
- Anonyymi
Totta. Koneella on komeampaa.
- Anonyymi
Unesi tarkoittaa, että Jeesus on parhaimmillaan ristille naulittuna. Miltä ratsuhevonen näyttäisi ilman ratsastajaa? Ei miltään! Siksi ristillä pitää roikkua Jeesus koristeena! Sitä kelpaa kirkossa ihailla! Ja jos naulaaminen tehdään siististi naulapyssyllä, jälki on paljon komeampaa kuin roomalaisten käyttämä alkeellinen tekniikka.
- Anonyymi
Sinähän sen sanoit! Jeesus on kuin joulukuusen koriste!
- Anonyymi
Kyse on siitä, että ateisteilla on ilmeisesti aina jokin teistinen fantasia.
- Anonyymi
Minulla ei ole fantasia vaan uskonnollinen spritesia,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole fantasia vaan uskonnollinen spritesia,
Jep, teististä kertomusta pukkaa.
- Anonyymi
onko sinulla hiltikortti , se pitää uusia
- Anonyymi
Ei. Olen kuljettanut hiltiä kortitta. Kerran naulasin yhtä korttia kyselemään tullutta poliisia nenään. Hän sanoi auts ja minä siihen, että onks sulla nuha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Olen kuljettanut hiltiä kortitta. Kerran naulasin yhtä korttia kyselemään tullutta poliisia nenään. Hän sanoi auts ja minä siihen, että onks sulla nuha.
Eta saa paukkuja kaupasta vai saisiko nykyään ? niistä voi tehdä kaikkea kivaa 🤣
- Anonyymi
Sinn pitää ottaa Jeesuksen ristintyö kohdallasi vastaan ja silloin saat pelastuksen, kun pyydät Häntä tulemaan sinun sydämmeen ja sinä silloin uudestisynnyt Jumalan lapseksi ja Pyhä Henki tulee silnun sydämmeesi ja todistaa siellä, että olet Jumalan lapsi ja pääset taivaaseen kuoleman jälkeen.
- Anonyymi
On se vaan hassua, että naulaamalla jonkun toisen ristiin, pelastuukin itse. Aika humoristinen juttu ellei peräti naurettava ajatus. Kaikkea sitä kuolemaansa pelkäävät tollot viitsivätkin keksiä itseään huijatakseen.
- Anonyymi
Piikit on kuumia loppusijoituskodissa?
- Anonyymi
Hautausmaalla on ainakin talvisin tosi kylmä. Sen pidemmälle sinäkään et mene.
- Anonyymi
Jeesus rakastaa ristiriipuntaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563091Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521772- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800