Hyökkäys Ukrainaan on paljastanut täysin, että Venäjä on nykyään imperialistinen, fasistinen diktatuuri ja mafiasuurvalta. Mafia siellä on entinen KGB. Se on kaapannut vallan murhaamalla ja rikoksin, ja sen marionetti on diktaattori Putin, josta on myös tullut henkilöpalvonnan kautta välttämätön tuolle KGBn vanhalle eliitille.
Putinin siunaus tarvitaan kaikille tärkeille päätöksille. Hän päättää myös, kuka milloinkin tippuu ikkunasta. Lopuksi hän itse. On jo irtaantunut todellisuudesta, kun ei hänelle uskalleta kertoa ikäviä uutisia.
Fasistinen valtio
4
162
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne fasistit on ukrainassa
Eivät ole. Tässä on selvääkin selvempi tilanne. Venäjä on imperialistinen ja fasistinen suurvalta, Mafia valtio, joka on hyökännyt itsenäiseen valtioon. Ukraina puolustaa itseään sankarillisesti, koko maa yhtenäisenä presidenttinsä takana.
Koko maailma tukee Ukrainaa, paitsi Venäjän trollit ja harhautuneet idiootit. Pohjois Korean ja Iranin diktaattorit ym.- Anonyymi
Fasistit on Ukrainassa, koska Venäjä lähetti ne sinne valtaamaan maata.
Silti ne on siellä Kremlissä. Sotilaat elävät pakossa, eivät välttämättä halua miehittää Ukrainaa ja sotia sitä vastaan. Jos haluavat, ovat totaalisen, jatkuvan suurvenäläisen, imperialistisen propagandan uhreja.
Ja Venäjän propagandistit täällä maksettuja trolleja tai hyödyllisiä idiooteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 106637
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574