Puolustustilanne EU:n jäsemaiden armeijoissa on lähes katastrofaalinen ottaen huomioon että valtaosa ovat Nato-jäsenmaita. Useimmilla on sotilaita liian vähän, samoin kalustoa ja ammuksia. Alasajoa alkoi vuoden 1991:n jälkeen kun NL poistui näyttämöltä - entäs jos Venäjä "avaa" useimpia rintamalinjoja, siinä vaiheessa eurooppa on kuin tarjottimella.
Palstoilla Nato-uskovaiset huutavat itsensä käheäksi mutta mitä teemme Natossa ja mitä sieltä saamme kysyi aikoinaan myös pres. Koivisokin!
Heitämme euroja kaivoon: https://www.vtv.fi/blogit/mita-maksaa-suomen-nato-jasenyys/
Suomen parhaat puolustajat ovat suomalaiset itse
4
175
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen puolustus on perustunut Suomen puolustamiselle, määritelmänsä mukaisesti.
Miten nato ja dca-sopimus jenkkien kanssa sopii yhteen, ilman ettei perustuslakia ole rikottu?
Ei mitenkään, jo Pariisin rauhansopimus estää nämä liitokset. - Anonyymi
Ryssillä on aina ollut tarvesta suomi tuhota
- Anonyymi
NATON vehkeillä venäjän hyökkäys suomeen isketään heti kontalleen
- Anonyymi
Zelenskyilta lohduton arvio Ukrainan energiatilanteesta: "Näin Putin valmistautuu talveen"
Ukrainan presidentin mukaan Venäjä on tuhonnut kaikki maan lämpövoimalat ja lähes kaiken vesivoiman.
VENÄJÄN TAPPAJILTA TYYPILISTÄ TOIMINTAA NYTKIN
Katelkaas miten suomeakin kävivät tuhoamassa googlaa
>> Isoviha Pohjanmaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2222520Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3191858- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501043
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006