Laura Kolehmainen (vas.): Helsingin ei tule enää vaatisi vahingonkorvauksia elokapinalta

Anonyymi-ap

18

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten on muiden rikosten kanssa? Eikö niitäkään pidä tuomita?

• Anonyymi

Vasemmistoliittohan, vihreiden ohella on tunnetusti äärettömän poliisi ja viranomaisvastainen organisaatio.

• Anonyymi

Miksi ei keloapinoita voi arvostella?
      Rikollisia saa arvostella!
      Kunnon rangaistukset ja lasku!
      Alaikäinen sosiaaliviranomaisten puhutteluun ja vanhemmat mukaan!
      Hävetkööt!!!

• Anonyymi

Ei kuulu kaupungin valtuustolle tämä asia ollenkaan.

Kiinteistö ei ole kaupungin!

Eduskuntatalon omistaa Eduskunta.

• Anonyymi

Just!

• Anonyymi

Mutta Helsinki omistaa Helsingissä aika paljon muita kiinteistöjä, julkisia tiloja ja vastaavaa. Nämä kaikki olisivat sitten vapaata riistaa elokapinalle jos vasemmistoliitto saa tahtonsa läpi.

• Anonyymi

Niin ainoastaan heidän aatteitaan ajavat saavat sotkea ja riehua miten haluavat

• Anonyymi

Noinko ovat hölmöjä Hesan vasurit ja vihreät.

Ne on päässeet vihreälle oksalle, jota ne nyt itse innolla sahaavat poikki!

Mikään normaali puolue eikä luottamushenkilö ala puolustella vakavista rikoksista epäiltyä porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinko ovat hölmöjä Hesan vasurit ja vihreät.

Ne on päässeet vihreälle oksalle, jota ne nyt itse innolla sahaavat poikki!

Mikään normaali puolue eikä luottamushenkilö ala puolustella vakavista rikoksista epäiltyä porukkaa.

Totta!

• Anonyymi

Ehdotan,että aloitteen tekijä maksaa itse palkastaan korvaukset,jos on huolissaan tekijöiden maksukyvystä...

• Anonyymi

Olisivat maalanneet ne narrit jotka on sielä tekevinään viisaita päätöksiä.

• Anonyymi

Punikit punaisiksi! Vihreät vihreiksi!

• Anonyymi

Kyllä ollaan tuomitsemassa tavallista työmiestä joka ajoi raakku joen yli ja oltiin vaatimassa miljoonia korvausta vaikka hän ei tiennyt koko elukoista mitään.Hänelle tuli lopputili tälläisesta teosta. Mutta kun herrojen kakarat sotkee ja tuhoaa niin kannetaan vaan poliisiautoon ja ilman mitään tuomiota kaikki hymistelee ja eihän nämä saa kuin julkisuutta näille typerille tempauksille.Ei voida ajatella että tällaiset pennut voisi joskus päättää asioista ja johtaa maata Suomesta on hävinnyt arvostus oikeaa työtä kohtaan, sitä leikitään saksilla ja näytetään mistä napsastaan pois.Hyi hävetkää

• Anonyymi

Vihreiden ja äärivasemmiston tekopyhyys ja kaksinaismoralismi on kyllä uskottomalla tasolla!

• Anonyymi

paavo arhinmäki vasemmisto mukana aloitteessa sdp ..

• Anonyymi

Yllyttikö joku tekoon?

• Anonyymi

Näkeehän tuon jo kaukaa missä vasukoita ym. joutoväkeä asuu, rakennusten seinistä.

• Anonyymi

Onneksi tällä kertaa elokapinallisia sponsoroiva hissiyhtiö on luvannut maksaa eduskuntatalon pylväiden puhdistuksen.
        T. E-kapinoiva.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3215
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1279
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1185
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      991
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      988
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      178
      939
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      927
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      901
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      870
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      804
    Aihe