Räsäsen lääkärinä on täytynyt vannoa Hippokrateen vala ?n

Anonyymi-ap

Kiihko fanaattisesti puolustaa Israelia . Gazassa kuollut jotain 15 000 lasta .

16

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Israel tuntuu harjoittavan saatanan käskyä, joka kehoittaa tappamaan lisää viattomia ihmisiä, ei NetanJehu voi olla normaali ihminen.
      Ei normaali ihminen voi tehdä tuollaisia tekoja ja hymyillä tekojensa jälkeen.
      Itse saatanan riivaama tuon täytyy olla.

• Anonyymi

"Minä vannon Apollonin, lääkärin, kautta ja Asklepioksen, Hygieian ja Panakeian ja kaikkien jumalien ja jumalattarien kautta, kutsumalla heidät todistajiksi, että tulen kykyni ja harkintani mukaan täyttämään tämän valan ja kirjallisen sitoumuksen.

Tulen pitämään vanhempieni arvoisena sitä, joka on opettanut minulle tämän taidon, ja jakamaan hänen kanssaan elatukseni, ja hänen tarvitessaan apua tulen sitä antamaan. Hänen poikiaan olen pitävä veljinäni ja opettava heille, mikäli he niin haluavat, tämän taidon ilman palkkaa ja sopimusta. Opastusta ja luentoja sekä kaikkea muuta opetusta olen antava pojilleni ja opettajani pojille sekä niille oppilaille, jotka ovat sitoutuneet kirjallisesti ja valallisesti lääkärilakiin, mutta en kenellekään muulle.

Elintapoja koskevia ohjeita tulen käyttämään sairaiden hyväksi kykyni ja harkintani mukaan: tulen torjumaan kaiken, mikä voi olla vahingoksi ja vääryydeksi. En tule antamaan kenellekään kuolettavaa myrkkyä, vaikka minulta sellaista pyydettäisiin, enkä neuvoa sellaisen valmistamiseen. Enkä tule antamaan naiselle sikiötä tuhoavia aineita.

Puhtaasti ja hurskaasti olen viettävä elämääni ja harjoittava tointani.

Niihin taloihin, joissa käyn, menen auttaakseni sairaita tekemättä tahallisesti mitään vääryyttä ja vahinkoa sekä pidättyen rakkaudesta naisten ja miesten, vapaiden ja orjien kanssa.

Mikäli parannustyössäni tai sen ulkopuolella ihmisten parissa näen tai kuulen sellaista, mitä ei pidä levitettämän, vaikenen ja pidän sen salaisuutena.

Jos täytän tämän valan enkä riko sitä, sallittakoon minun nauttia sekä elämästä että taidostani kaikkien ihmisten ikuisesti arvostamana. Mutta jollen sitä pidä, vaan teen väärän valan, tapahtukoon päinvastoin."

• Anonyymi

Rankka vala,vaikka kuinka moni tuon on jo rikkonut,korona myrkkypiikkien kautta.

• Anonyymi

Kristillisdemoni

• Anonyymi

KD läisillä on musta raamattu .

• Anonyymi

Gazan sairaaloiden mukaan kuolleita on 26 400
      Hamasin valehteluministeriö keksii jostain lähes toisen mokoman.

Noista 26 400:sta on kuolleita terroristeja 17 000.
      Siviilikuolleita siis 7600

"Terveysministeriön" kuolleiksi ilmoittamista löytyi yksi-yhteen kopioituna nimet ja syntymäajat aikaisemmassa sodassa vuonna 2013 kuolleista

• Anonyymi

Juutalaiset ovat jumalia eikä maallinen laki ja moraali koske heitä.

• Anonyymi

Miksi Uskovaiset kannustaa tappamaan lapsia ja miksi evlut kirkko tukee Uskovaisten vaatimusta jatkaa Gazan lasten teurastuksesta?
      Eikö Suomessa edes kirkko ole lasten elämän puolustaja Uskovaisten kiilusilmä Sarin tappovimmaa vastaan?

• Anonyymi

Räsäskä on kaukana oikeasta lääkäristä. Koska on Päivi "päivittänyt" opiskelutietojaan?

• Anonyymi

Räsänen on ihan idiootti ja pahenee vanhetessaan.
      Muistatteko kun se itki lehtien palstoilla, kun kullanmurupoju joutui leikkaamaan kultakutrinsa armeijaan mennessään? Muistatteko, kun se itki lehtien palstoilla, kun tyttäriä ahdisteltiin? No jälkimmäisestä unohti mainita, kuinka tyttäret kulki ihmisten ilmoilla, epäsiveellisesti.
      Jos olisin Räsäskän kakara, häpeäisin sitä.

• Anonyymi

Mikään "epäsiveellisyys" ei oikeuta ketään ahdistelemaan yhtään naista.

• Anonyymi

Älä usko kaikkea mitä media kertoo Israelin tekevän, muista että media on terroristijärjestö Hamasin johtavan Palestiinan puolella.

• Anonyymi

Mitään "Hippokrateen valoja" ei mikään lääkäri missään vanno. On Lääkärin vala, jonka kyllä voi sanoa pohjautuvan tietyiltä osin Hippokrateen ajatuksiin, mutta on paljon laajempi.

• Anonyymi

eäsänen on tolkun ihminen, aloittaja on heittiöhulttio

• Anonyymi

Jumala rankaisee räsästä, niin se rankaisi sipilääkin viemällä nuorimman pojan. Räsänen tulee hautaamaan vielä oman lapsensa, tai lapsenlapsensa, tietää sitten miltä se tuntuu.
      Mutta sitä saa mitä tilaa, räsäskä tilasi kuoleman perheeseensä.

• Anonyymi

Ja kaikkia Uskovaisten puolueen jäseniä, kirkon kiilusilmäisiä pappeja ja muita pahantekijöitä kuten Sari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4236
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3476
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3292
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3199
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3142
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2770
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      61
      2721
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2539
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2384
    Aihe