Oho, aika yllättävä reaktio morsioehdokkaalta! Hän on kuitenkin itse hakenut ohjelmaan ja halunnut tutustua maajussi-Pekkaan.
Varo sisältöpaljastuksia:
https://www.suomi24.fi/viihde/ei-jatkoon-maajussi-pekka-tiputti-oman-kylan-tyton-yllattava-reaktio-oon-ehka-vaan?s24
Ei jatkoon! Maajussi-Pekka tiputti "oman kylän tytön" - Yllättävä reaktio: "Oon ehkä vaan..."

2
656
Vastaukset
- Anonyymi
Tämäkin ohjelma on menettänyt uskottavuutensa jo aikoja sitten!!
Mutta näitä julkisuuskiimaisia näyttää aina vain riittävän ja onhan huomioitava Pimiän jatkuva työsopimus maikkarilla! Pakkohan silloin on keksiä jotakin tekemistä!- Anonyymi
Älähän nyt noin sano.
Kateusko taas vaivaa.
Vappu on ollut paras tähänastisista juontajista tässä ohjelmassa.
Joskin TTK:ssa Vappukaan ei minua sytytä...turhanpäiväistä hehkutusta ei viitsi katsella.
Maajussille morsian on kyllä mielenkiintonen ohjelma, mutta kyllä sitäkin konseptia
voisi jotenkin uudistaa.
Maikkarin ohjelmat enimmäkseen ala-arvoista roskaa samoine naamoineen.
Onneksi on nappi, josta voi vaihtaa kanavaa tai sulkea koko toosan.
En suostu katsomaan ihan kaikkea soopaa, mitä meille tykytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713134
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262540Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542426- 1462301
- 671966
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2671805- 311401
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361279Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235