Vapahtaja vai Tuomari?

Anonyymi-ap

Itse asiassa Jumala on Vapahtaja ja Jeesus on Tuomari. Tuomiopäivänä meitä ei tuomitse Jumala. Hän ei istu suurella valkealla valtaistuimella Sen tehtävän Hän on antanut Ihmiselle, Jeesukselle Kristukselle. Hän on tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.

Jeesus tulee tuomitsemaan jokaisen ihmisen kohtalon. Eräänä päivänä Mohammed, Buddha, Kungfutse seisovat tuomiolla Jeesuksen edessä. Samoin sinä ja minä. Se on totuus. Jeesus erottaa lampaat vuohista.

Sen pitäisi rohkaista ja kauhistuttaa meitä. Hän näkee lävitsemme ja tietää meistä kaiken.

6

161

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajatella, juuri lukaisin toisesta aloituksesta miten todistajuudesta pelotellaan ihmisiä.
      🔊📣📢♨️♨️♨️☢️☣️
      🛂🛂🛃
      🚮🚮🚮

• Anonyymi

Niilä, jotka eivät suullaan tunnusta, että " Jeesus on Herra ", menevät sinne missä on itku ja hammasten kiristys.

• Suullaan tunnusta? Käykö myös rektumtunnustus?

• Anonyymi

Halusin tuoda Raamatun sanoman siitä kuka on Tuomari. Täällä ainakin yksi jt tuomitsee Harmageddoniin meistä jokaisen ei järjestöön kuuluvan.

• Anonyymi

Tuomio on siinä että Kristus on tullut vapahtamaan, mutta he eivät ota häntä vastaan.
      Samoin Buddha, Muhammed (saas) ja Kogfutse.

Heillä on pimeä huone jossa kummittelee ja kädessä on kynttilä ja tulitikut mutta he eivät sytytä kynttilää kun ahneina eivät haluu tuhlata vaan jäävät pimeään ja astuvat kiveen ja kompastuvat.

Jeesus on tuo kynttilä ja muut lähettiläät ovat nuo tulitikut. Tuomio on siinä että sanoo olevansa synnitön ja siksi synti pysyy. Mutta kuinka voimme vastaanottaa ne jotka esillä kantavat Kristusta? Jos he ei itse noudata sitä mitä saarnaavat. Yksi heistä jotka ei noudata olen minäkin.

Mutta Karitsa luotti Jumalan herättävän hänet eloon kun hän syntisille näytti tien kuinka syntisen pitää mennä ristille tunnustaen ansaitsevansa kuoleman syntiensä tähden.

Karitsa itse oli kuin teurastettu. Eikä hän ollut väistänyt kuolemaa. Me emme kykene samaan vaan turvaudumme Jeesuksen sovitustyön ansaitsemattomaan hyvyyteen.

Sinä päivänä kun temppeli jälleen nousee kunniaan me kuitenkin joudumme ehkä oman veremme syntien tähden vuotamaan. Heprealaiskirje.

Tuomio on siinä että aina kun hän on maailmassa me emme usko häntä ja hänen sanomaansa.

• Anonyymi

Osa juutalaisista ottaa vastaan Jeesuksen, ahdingon aikana, Aabrahamin kanssa tehdyn Jumalan liiton takia.
        Vartiotornilahkolaiset eivät ole mikään hengellinen Israel, ellei he käänny ja synny uudesti.
        Hegellinen Israel on uudestisyntyneet Jumalan lapset ja juutalaisista tulleet messias juutalaisten jäännös.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1077
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe