Uskonlikaannusta ei kannata tehdä

Anonyymi-ap

Se johtaa tekijänsä tuhoon ja kadotukseen.

19

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teuvo on päättänyt saattaa sielunsa kadotukseen. Hän ei välitä apostoli Pietarin vakavasta varoituksesta.

• Anonyymi

Pietari oli ailahtelevainen luonne ja helposti eksytettävissä.

Matt. 16:23

Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Paavali ja Pietari kokivat molemmat pahan äkkikuoleman Roomassa.

• Anonyymi

Niin. Vaikka paljon on tullut nähtyä eksytyksiä ja harhaoppeja liki 50 vuoden aikana, Jeesuksen lauman lampaana . .. Sunin ”tempaukset” ja rienaukset ovat niin ”överiä” tasoa, että en olisi uskonut tällaistankin näkeväni?

Mutta ei niin pahaa, etteikö jotakin hyvää? Juuri siksi, että Suni on ”kehittynyt”(!) harhaopeissaan tämän tason ”mahdottomuuksiin” ! – totiset uskovat voivat nyt 100% todistuksella nähdä järkyttävän (Sunin) pimeyden!

Ylpeyden kasvattama pilaantunut ”hedelmä”. . .

Hän on eksynyt ja vajoamassa paholaisen suon silmäkkeeseen, eikä mikään eikä kukaan voine häntä pelastaa? Ei Jeesuskaan? Jos hän joskus kokikin jotakin hengellistä – hurmosta ehkä (?) - niin hän on itse itsensä nyt tuominnut? Suni on uppoamassa oman eksytyksensä gehennaan. Pimeys nielee hänet kuin avaruuden musta aukko, hän on pahuuden valinnut. . . Suni on julkinen, varoittava esimerkki siitä, mihin johtaa ylpeys? Hän on vuosikausia korottanut itseään
        • yli kaikkien toisten Herran lampaiden
        • yli kaikkien muiden kristittyjen
        • yli ”terveiden” Raamatun opetusten ja oppien
        • yli Jeesuksen valitsemien apostolien ( Paavali ja Pietari, jne)
        • yli….?
        • Ja nyt? Pahimmassa eksytyksen pohjamudassa Suni on korottanut itse Saatanakin Jeesuksen yläpuolelle, Jumalankin yläpuolelle!
        • Hänen kaikissa puheissaan on nykyisin vain ”saatanaa”. . .
        • Hän on täydellisesti ”paketoitunut” saat...n apostoli…

Kun joku ”paisuu” sellaisessa määrin, mikä julkisesti on Sunissa todettavissa, millainen on sellaisen loppu? Pimeyden vankina hän pakahtuu ja hukkuu pimeyteensä, lopuksi? Näin on Herra asian tiedoksi antanut. Sunin paha ”hedelmä” on kypsynyt korjuuseen. Siinä on nyt täydellinen ”näyttö”, Jumalan ratkaisupöytää varten.

Sen viimeinen pisara koskee sitä, miten Suni on noussut itseään Jumalaa vastaan. Hän on ryhtynyt rienaamaan Jeesuksen sovintotyötä, Jeesuksen Pyhän sovintoveren voimaa! Hän koettaa ”kumota” lunastuksen, ristin työn voiman!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Jumalan käskyjen mukainen elämä johtaa pitkään ikään.

1. Kun. 3:14

"Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."

Matt. 19:17

Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo. Jumala on antanut sinulle jo paljon jatkoaikaa. Näinkö apostoleja herjaamalla aiot sen käyttää? Mitä luulet sillä saavasi? Saat sillä vain ikuisen häpeän sielullesi.

• Anonyymi

Ilm 2:21
        ”Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JUMALAN ihminen ei näet ryhdy
        • valheisiin
        • aviorikokseen
        • Raamatun Sanan mitätöimiseen
        • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
        • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
        • Saatanan korottamiseen (joka taholla)
        • Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
        • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
        • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
        • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
        • Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka tahtoo pelastaa elämänsä kadottaa sen mutta joka minun tähteni sen kadottaa on sen löytävä......

Kreikan kielen sana TODISTAJA = MARTTYYRI.

Te tulette todistamaan minusta maan ääriin asti. Suomeen ja Hämeeseen saapui aikanaan uskon puhdistajat jotka kidutettiin nuorena hengiltä. Ja sama on Suomessa tilanne tänään ja ikuisesti. Jopa päivyen poika joka täällä saarnasi pelastusta päätyy Manalan syvimpään onkaloon. Toukkien peittoon.

Suomi on Hesekielin kirjan Mesek osa Googin eli Saksan joukkoa matkalla hautakuoppaan.

Ei kai täällä koskaan lopu Pyhän Hengen rienaus ja pelastuvien matkan turmelus.

Niin kertoi mulle lukion historian opettaja ja totesi Paavin 1200 luvulla tuominneen Suomen lopullisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka tahtoo pelastaa elämänsä kadottaa sen mutta joka minun tähteni sen kadottaa on sen löytävä......

Te tulette todistamaan minusta maan ääriin asti. Suomeen ja Hämeeseen saapui aikanaan uskon puhdistajat jotka kidutettiin nuorena hengiltä. Ja sama on Suomessa tilanne tänään ja ikuisesti. Jopa päivyen poika joka täällä saarnasi pelastusta päätyy Manalan syvimpään onkaloon. Toukkien peittoon.

Suomi on Hesekielin kirjan Mesek osa Googin eli Saksan joukkoa matkalla hautakuoppaan.

Niin kertoi mulle lukion historian opettaja ja totesi Paavin 1200 luvulla tuominneen Suomen lopullisesti.

Jossakin vaiheessa Suni ehkä (?) oli lähellä Jumalan valtakuntaakin? Saattoi kokea jotakin hurmoksellistakin? Mutta sitten? Hän ylpistyi, teki syntiäkin (tahallisen aviorikoksenkin) ja näin paholainen sai hänet koukkuunsa… Ylpeyden kukkulalta, julkisten puheiden korokkeelta on (lähes ) mahdotonta nöyrtyä JULKISEEN rehelliseen parannukseen? Näin Raamattu valaisee, Heb 6:4-8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apostolien herjaaminen ei kuitenkaan missään tapauksessa kuulu Jumalan käskyjen ja Hänen tahtonsa mukaiseen elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilm 2:21
        ”Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.”

Hän on päättänyt olla katumatta herjojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kokeile nyt vähän ajatella millaisia sen ajan olot on ollut. Ja Messias syntyy yhtä äkkiä keskelle pahuutta väkivaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

David kuitenkin kuule on mitätön Jeesuksen rinnalla josta hän ennusti. David proferoi Jeesuksen tulevan. Ja on hyvä erottaa että Babylon on Arabiassa maa alue EUFRAT virralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 19:17

Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."

No nyt ollaan vaihdettu rikotut Mooseksen käskyt jo Jeesuksen käskyihin. Päivitä itsesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LUVATTU MAA TAAS HUKASSA ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kuin sinäkin MATTEUS 16 KUIN SINÄ JUURI ; SAMOIN . SINUN SINUN SINUN AJATUKSESI EI OLE JUMALASTA. SINUN.

• Anonyymi

Paavalilla ei ollut lentokonetta eikä internetiä. Silti hän hellittämättä ahkeroi kirjeitä kirjoittaen, opettaen ja seurakuntia perustaen. Pyhä Henki vuodatettiin myös häntä käyttäen. Hän viljeli ja kylvi siemenen pienen, joka tänä päivänä on joka neljännen maan asukkaan suussa olevaa viljaa ja leipää. 2000 vuotta on kulunut ja hänen työnsä varaan meidät kaikki on rakennettu.

Jotkut väittää Paavalin olleen Jeesusta suurempi. Ja Jeesus itse sanoi minun jälkeeni tulevat tekevät suurempia tekoja kuin minä.

Saa nähdä kuinka paljon Paavalia tulevaisuudessa 1000 vuoden kuluttua vielä kunnioitetaan. Eri nimellä toki veedojen noustua ykköseksi, mutta kuitenkin.......

• Anonyymi

Ei toki pidä ylentää Paavalia vaikka hänen kautta paljon Jumala tekikin.
        Paavali oli Jeesuksen palvelija. Apostoli.
        Saimme kirjeet hänen kauttaan. Suureksi siunaukseksi halki vuosisatojen miljoonille kristityille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe