lounaan aikaan vaihdetaan emätinside

Anonyymi-ap

emättimen siteet täyttyneet pissalla
toisilla tipahti vähän vertaa
ja toisilla outoa kellertävää limaa
jos vähän täyttyi niin voi pitää iltaan asti
mutta kun pissatti niin pitää vaihtaa side
joka pullistui kuin tytön posket


toivottakaa pojat hyvää matkaa kun tyttö menee vessaan
on tauon paikka

7

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukahan reppana on tullut raiskatuksi ja joutunut synnyttämään tuollaisen vajaaälyisyyyden joka ilmeisesti jostain kumman syystä on jopa saanut työpaikan jostain? Sääliksi käy äitiä joka on pukeltanut tuollaisen ulos, syöttänyt ja hoitanut ja tulos on nyt mitä näkyy....siis miten on mahdollista että tuollaisia vielä on olemassa...?

      • Anonyymi

        Tästäkin aloituksesta tuli feministille heti päällimmäisenä mieleen raiskaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästäkin aloituksesta tuli feministille heti päällimmäisenä mieleen raiskaus.

        Tietenkin, koska miehet raiskaavat kuten tätä ranskalaisnaista josta on paljon puhuttu, mies oikein haki muita miehiä raiskaan tajutonta vaimoaan. Yli sata miestä kävi raiskaamassa tiedottomaksi lääkittyä naista. Otahan selvää kenestä on kyse. Ja on oikein tutkimuksiakin että miehet raiskaisisivat jos se olisi sallittua tai siitä ei joutuisi kiinni. Kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia. Se on kylmä tosiasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin, koska miehet raiskaavat kuten tätä ranskalaisnaista josta on paljon puhuttu, mies oikein haki muita miehiä raiskaan tajutonta vaimoaan. Yli sata miestä kävi raiskaamassa tiedottomaksi lääkittyä naista. Otahan selvää kenestä on kyse. Ja on oikein tutkimuksiakin että miehet raiskaisisivat jos se olisi sallittua tai siitä ei joutuisi kiinni. Kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia. Se on kylmä tosiasia.

        Kylmä tosiasia on, että raiskauksesta on tullut sinulle pakkomielle. Kamala, mutta samalla niin ihanan kiihottava asia, joka pyörii mielessä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmä tosiasia on, että raiskauksesta on tullut sinulle pakkomielle. Kamala, mutta samalla niin ihanan kiihottava asia, joka pyörii mielessä koko ajan.

        Ilmeisesti raiskaaminen edustaa SINULLE jotain, aloitus oli ällöttävä joten siihen kommentoidaan kuten kuuluukin ja reagoidaan kuten vähämielisten naistenvihaajien kommentteihin vastataan ja reagoidaan.
        Itse raiskaaminen minua ei kiihota millään tavalla koska sehän on seksuaaliväkivaltaa yksinomaan. Olisi toki voinut olla reagoimatta aloitukseen mutta aloitus kertoi hyvin häiriintyneestä ihmisestä jolla on ollut todennäköisesti hyvin ikävä perhetausta joten helppohan siitä on tehdä suora johtopäätös että perheessä on isän taholta ,harrastettu seksuaalista väkivaltaa naisia ja ehkä jopa lapsia kohtaan?
        Sinä sen sijaan et reagoi millään tavalla faktapuolen uutisointiin mikä taas kertoo sinusta jotain, vaan keskityt parjaamaan mielipiteen kirjoittajaa eli sinussa käytännössä on jotain häikkää, ehkä et vai voi sietää saatika tuntea minkäänlaista kunnioitusta tai arvostusta naisia kohtaan? Kuten ne miehetkään eivät tunteneet mitään arvostusta raiskaamaansa naista kohtaan.
        Eli sivuutat koko raiskaamisen ja liität sen feminismien harhoihin vaikka tosiasiallisesti miehet raiskaavat satoja tuhansia, jopa miljoonia naisia ja lapsia vuosittain, mutta sinulle täysin yhdentekevää ja vain- kuten totesit feministien harhoja kaikki.
        Sinulle miehet ovat jumalia, kuninkaita, mestareita , rikkeettömiä ja täydellisiä ja naiset p** kaluokan epäihmisiä ja kaikki muut ovat feministejä paitsi lahkolaiset jehovat, lestat ja uskoon tulleet jotka alistuvat Raamatun käsitykseen naisen asemasta perheessä.
        Kaikki muut ovat s*** nan femakoita. Sinun naiskäsityksesi on sairas ja sinä itse vaikutat naisvihan kyllästämältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti raiskaaminen edustaa SINULLE jotain, aloitus oli ällöttävä joten siihen kommentoidaan kuten kuuluukin ja reagoidaan kuten vähämielisten naistenvihaajien kommentteihin vastataan ja reagoidaan.
        Itse raiskaaminen minua ei kiihota millään tavalla koska sehän on seksuaaliväkivaltaa yksinomaan. Olisi toki voinut olla reagoimatta aloitukseen mutta aloitus kertoi hyvin häiriintyneestä ihmisestä jolla on ollut todennäköisesti hyvin ikävä perhetausta joten helppohan siitä on tehdä suora johtopäätös että perheessä on isän taholta ,harrastettu seksuaalista väkivaltaa naisia ja ehkä jopa lapsia kohtaan?
        Sinä sen sijaan et reagoi millään tavalla faktapuolen uutisointiin mikä taas kertoo sinusta jotain, vaan keskityt parjaamaan mielipiteen kirjoittajaa eli sinussa käytännössä on jotain häikkää, ehkä et vai voi sietää saatika tuntea minkäänlaista kunnioitusta tai arvostusta naisia kohtaan? Kuten ne miehetkään eivät tunteneet mitään arvostusta raiskaamaansa naista kohtaan.
        Eli sivuutat koko raiskaamisen ja liität sen feminismien harhoihin vaikka tosiasiallisesti miehet raiskaavat satoja tuhansia, jopa miljoonia naisia ja lapsia vuosittain, mutta sinulle täysin yhdentekevää ja vain- kuten totesit feministien harhoja kaikki.
        Sinulle miehet ovat jumalia, kuninkaita, mestareita , rikkeettömiä ja täydellisiä ja naiset p** kaluokan epäihmisiä ja kaikki muut ovat feministejä paitsi lahkolaiset jehovat, lestat ja uskoon tulleet jotka alistuvat Raamatun käsitykseen naisen asemasta perheessä.
        Kaikki muut ovat s*** nan femakoita. Sinun naiskäsityksesi on sairas ja sinä itse vaikutat naisvihan kyllästämältä.

        Juuri niin, et vaan pääse eroon noista raiskausajatuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, et vaan pääse eroon noista raiskausajatuksista.

        Viisi kertaa raiskaus, muutama seksuaalinen väkivalta ja pari naisvihaa. Femakko ylittää itsensä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe