Tarja YK:n yleiskokouksessa

Anonyymi-ap

Järjestetäänkö sinne eläkeläismatkoja - omakustanteisia varmaan - vai mistä on kyse ???

5

150

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko kissat mukana ??

• Anonyymi

Varsinkin se kuuluisa venäläinen sirutettu kisu?

• Anonyymi

”Uskallan sanoa, että aikanani Suomi vahvisti suhteita Venäjään, ja mielestäni käytimme silloisen suojasään erittäin hyvin. Kanssakäyminen ja talouspolitiikka Venäjän kanssa vahvistuivat, ja turistien määrä lisääntyi. Se avarsi kuvaamme Venäjästä ja heidän kuvaansa lännestä. Nyt se kaikki on valitettavasti mennyttä”, Halonen sanoo.

Kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan helmikuussa 2022, Tarja Halosen kritisoitiin olleen ­liian sinisilmäinen Vladimir Putinin ­suhteen.

”No, se on sitä samaa kritiikkiä, jota on tullut koko läntiselle Euroopalle ja Yhdysvalloille. Jonkun mielestä minun olisi pitänyt soittaa suoraan Venäjälle ja kehottaa lopettamaan Ukrainan sota. Vielä pahempaakin tuli: luin kirjoituksen, että oli minun vikani, että Venäjä hyökkäsi."

Lähde: Seura-lehti: Presidentti Tarja Halonen, 80, ei lepää laakereillaan – Lapsenlapset pitävät ajassa kiinni: ”Olen räiskäleiltä tuoksuva isoäiti."

• Anonyymi

Halonen on vieläkin täysin kykenemätön minkäälaiseen itsekritiikiin. Kirjoittaa omaa poliitista historiaansa uusiksi niin että näyttäisi mukamas vähemmän hyödylliseltä idiootilta tai venäjämieliseltä.

• Anonyymi

Yksi asia on varma: joku toinen maksoi matkat ja majoituksen. Ei demari näitä itse maksa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      117
      2426
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1552
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      906
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      696
    Aihe