Järjestetäänkö sinne eläkeläismatkoja - omakustanteisia varmaan - vai mistä on kyse ???
Vastaukset 5
- Anonyymi
Onko kissat mukana ??
- Anonyymi
Varsinkin se kuuluisa venäläinen sirutettu kisu?
- Anonyymi
”Uskallan sanoa, että aikanani Suomi vahvisti suhteita Venäjään, ja mielestäni käytimme silloisen suojasään erittäin hyvin. Kanssakäyminen ja talouspolitiikka Venäjän kanssa vahvistuivat, ja turistien määrä lisääntyi. Se avarsi kuvaamme Venäjästä ja heidän kuvaansa lännestä. Nyt se kaikki on valitettavasti mennyttä”, Halonen sanoo.
Kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan helmikuussa 2022, Tarja Halosen kritisoitiin olleen liian sinisilmäinen Vladimir Putinin suhteen.
”No, se on sitä samaa kritiikkiä, jota on tullut koko läntiselle Euroopalle ja Yhdysvalloille. Jonkun mielestä minun olisi pitänyt soittaa suoraan Venäjälle ja kehottaa lopettamaan Ukrainan sota. Vielä pahempaakin tuli: luin kirjoituksen, että oli minun vikani, että Venäjä hyökkäsi."
Lähde: Seura-lehti: Presidentti Tarja Halonen, 80, ei lepää laakereillaan – Lapsenlapset pitävät ajassa kiinni: ”Olen räiskäleiltä tuoksuva isoäiti."- Anonyymi
Halonen on vieläkin täysin kykenemätön minkäälaiseen itsekritiikiin. Kirjoittaa omaa poliitista historiaansa uusiksi niin että näyttäisi mukamas vähemmän hyödylliseltä idiootilta tai venäjämieliseltä.
- Anonyymi
Yksi asia on varma: joku toinen maksoi matkat ja majoituksen. Ei demari näitä itse maksa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 146842
- 81726
- 56718
- 46603
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?41601- 60562
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71536Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44527- 26511
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35505