Järjestetäänkö sinne eläkeläismatkoja - omakustanteisia varmaan - vai mistä on kyse ???
Vastaukset 5
- Anonyymi
Onko kissat mukana ??
- Anonyymi
Varsinkin se kuuluisa venäläinen sirutettu kisu?
- Anonyymi
”Uskallan sanoa, että aikanani Suomi vahvisti suhteita Venäjään, ja mielestäni käytimme silloisen suojasään erittäin hyvin. Kanssakäyminen ja talouspolitiikka Venäjän kanssa vahvistuivat, ja turistien määrä lisääntyi. Se avarsi kuvaamme Venäjästä ja heidän kuvaansa lännestä. Nyt se kaikki on valitettavasti mennyttä”, Halonen sanoo.
Kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan helmikuussa 2022, Tarja Halosen kritisoitiin olleen liian sinisilmäinen Vladimir Putinin suhteen.
”No, se on sitä samaa kritiikkiä, jota on tullut koko läntiselle Euroopalle ja Yhdysvalloille. Jonkun mielestä minun olisi pitänyt soittaa suoraan Venäjälle ja kehottaa lopettamaan Ukrainan sota. Vielä pahempaakin tuli: luin kirjoituksen, että oli minun vikani, että Venäjä hyökkäsi."
Lähde: Seura-lehti: Presidentti Tarja Halonen, 80, ei lepää laakereillaan – Lapsenlapset pitävät ajassa kiinni: ”Olen räiskäleiltä tuoksuva isoäiti."- Anonyymi
Halonen on vieläkin täysin kykenemätön minkäälaiseen itsekritiikiin. Kirjoittaa omaa poliitista historiaansa uusiksi niin että näyttäisi mukamas vähemmän hyödylliseltä idiootilta tai venäjämieliseltä.
- Anonyymi
Yksi asia on varma: joku toinen maksoi matkat ja majoituksen. Ei demari näitä itse maksa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1172426Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401552Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696