Alkaa tummelisangon pohja näkyä. Tässä kävin maatalouskaupassa kysymässä niin heillä ei enää olekaan tummelia. Koitin poikani neuvosta googlaillakin, mutta tulee vaan jotain 400g minipakkauksia ja ei näytä olevan enää lainkaan sama tuote. Saako aitoa alkuperäistä runkkurasvaa eli siis tummelia vielä jostain? Ja mielellään siinä isossa sangossa!
Kunnon runkkuvoiteet!?
5
194
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ilman onnistu?
- Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Vittu mitäs olet oikea pellejen pelle. Painu nyt pelle jo sirkukseen.
- Anonyymi
Joo ei sitä aitoa tummelia enää saa samalla tavalla. Mutta se on periaatteessa samaa tavaraa sama resepti nyt vaan brändätty hoitovoiteena jne. halusivat eroon siitä maineesta lehmien utare/lypsyrasvana.
Mitä en ymmärrä miksi, mut näin nyt vain on. - Anonyymi
Joo sama huomio että isoissa astioissa ei enää saa. Mut on se niin hyvää kullien liukastajaa että mä olen niitä pikkupurkkeja ostanut. Toinen kohtuu hyvä on kylmäpuristettu kookosrasva, tosi melko kallista.
t:mmRunkkariukm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489