Alkaa tummelisangon pohja näkyä. Tässä kävin maatalouskaupassa kysymässä niin heillä ei enää olekaan tummelia. Koitin poikani neuvosta googlaillakin, mutta tulee vaan jotain 400g minipakkauksia ja ei näytä olevan enää lainkaan sama tuote. Saako aitoa alkuperäistä runkkurasvaa eli siis tummelia vielä jostain? Ja mielellään siinä isossa sangossa!
Kunnon runkkuvoiteet!?
Anonyymi-ap
4
282
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ilman onnistu?
- Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Joo ei sitä aitoa tummelia enää saa samalla tavalla. Mutta se on periaatteessa samaa tavaraa sama resepti nyt vaan brändätty hoitovoiteena jne. halusivat eroon siitä maineesta lehmien utare/lypsyrasvana.
Mitä en ymmärrä miksi, mut näin nyt vain on. - Anonyymi
Joo sama huomio että isoissa astioissa ei enää saa. Mut on se niin hyvää kullien liukastajaa että mä olen niitä pikkupurkkeja ostanut. Toinen kohtuu hyvä on kylmäpuristettu kookosrasva, tosi melko kallista.
t:mmRunkkariukm
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317