alastonmalli

Anonyymi-ap

kävin parin likkakaverini kanssa maalaamassa alastonmallia joka oli tällä kertaa mies, ja voi vitsi mikä kalu roikku jalkovälissä, päätettiin tauolla kaverien kanssa että kun se tuijotti välillä yhtä mun kumppania niin kiusata hieman ja katsoa herääkö jalkovälissä oleva vehje eloon, kaverini avasi paidan nappeja niin että hänen keskikokoiset tissinsä varmaan näkyivät kun menee lähemmäksi muka tarkentamaan maalaustaan, ja VOLA, mies yritti äkkiä katsella muualle mutta tahdon voima sai peniksen nousemaan ja lopulta se oli pystyssä ylöspäin ja varmaan arvioiden ainakin 20cm. pikkusen varmaan nolotti kun ei veltostunut ennen seuraavaa taukoa ja käveli sivuhuoneeseen vehje heiluen, myönnän että jos hän olisi pyytänyt rakastelemaan niin olisin juossut syliin. ah ja voi mutta illalla oli pakko tyytyä oman ukon 10 senttiseen.

8

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä kaksinen fantasiatarina.

• Anonyymi

no nykäse ny vaan käteen se helpottaa.

• Anonyymi

ap.. olet mies kirjoitit kuin mies.

• Anonyymi

ap.. olet siis kukaties kirjoitit kuin mies

• Anonyymi

Puberteetissä tulee kaikenlaista kirjoitettua.

• Anonyymi

olin itse kerran mallina ja mun 30cm alkoi nostaa päätään ja kaikki halusi tuntea siis naiset se sisällään, kahdeksan naista sain alleni ja jokainen huusi onnesta.

• Anonyymi

Alaston maili -juoksukilpailu tai tissisatanen 110metrin aidat hyppivien tisujen kilpailu.

• Anonyymi

Oliko tää siis Keravalla? Olen ollut paljon elävänä mallina (mutta muualla), mutta eipä tuollaista ole tapahtunut koskaan, että joku nainen olisi avannut paitansa nappeja ja kumarrellut. Katson varmuuden vuoksi ohi, jos joku viehättäisi tai olisi niukemmissa vaatteissa. En halua, että kaikki naiset pyörtyisivät, jos tapahtuu jotain mitä aloittaja väitti tapahtuneen. :-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      19
      5212
    2. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      30
      3389
    3. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      93
      3191
    4. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      36
      3157
    5. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      31
      3076
    6. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      115
      2841
    7. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      68
      2601
    8. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      119
      2079
    9. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      47
      2050
    10. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      138
      1896
    Aihe