"että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa"

Anonyymi-ap

Markus 9:35-43, 45, 47-50 FB38
[35] Ja hän istuutui, kutsui ne kaksitoista ja sanoi heille: "Jos joku tahtoo olla ensimmäinen, on hänen oltava kaikista viimeinen ja kaikkien palvelija". [36] Ja hän otti lapsen ja asetti sen heidän keskellensä; ja otettuaan sen syliinsä hän sanoi heille: [37] "Joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka minut ottaa tykönsä, se ei ota tykönsä minua, vaan hänet, joka on minut lähettänyt". [38] Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään, joka ei seuraa meitä, sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia; ja me kielsimme häntä, koska hän ei seurannut meitä". [39] Mutta Jeesus sanoi: "Älkää häntä kieltäkö; sillä ei kukaan, joka tekee voimallisen teon minun nimeeni, voi kohta sen jälkeen puhua minusta pahaa. [40] Sillä joka ei ole meitä vastaan, se on meidän puolellamme. [41] Sillä joka antaa teille juodaksenne maljallisen vettä siinä nimessä, että te olette Kristuksen omia, totisesti minä sanon teille: se ei jää palkkaansa vaille. [42] Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen. [43] Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen.
[45] Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että jalkapuolena menet elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat jalat tallella, heitetään helvettiin.
[47] Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin, [48] jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu. [49] Sillä jokainen ihminen on tulella suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava. [50] Suola on hyvä; mutta jos suola käy suolattomaksi, millä te sen maustatte? Olkoon teillä suola itsessänne, ja pitäkää keskenänne rauha."

https://bible.com/bible/365/mrk.9.35-50.FB38

12

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihme sönkkääjä?

• Anonyymi

jeesuksen nimissä tappamaan ja ryöstämään 🤔 eikös tuo ole vähänristiriitaista ?

• Anonyymi

silläkös seurakunnat ovat täynnä rikollisia ! raamattu opettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

silläkös seurakunnat ovat täynnä rikollisia ! raamattu opettaa

Seurakuntien ulkopuolinen syntejä siunaava maailma heitä on täynnä.
        Seurakunnissa taas parannuksen tehneitä ex-rikollisia muiden parannusta tekevien syntisten joukossa. Huijareitakin joku voi mahtua mukaan. Sitähän ei voi mitenkään estää.

• Anonyymi

On. Miksi siis keksit tuollaisia ja miten liittyy aloitukseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Seurakuntien ulkopuolinen syntejä siunaava maailma heitä on täynnä.
        Seurakunnissa taas parannuksen tehneitä ex-rikollisia muiden parannusta tekevien syntisten joukossa. Huijareitakin joku voi mahtua mukaan. Sitähän ei voi mitenkään estää.

Juupa juu. Muistan kuinka aikanaan hihhuleita täynnä oleva Helsingin jäähalli hurrasi kolmosmurhaajalle ja piti häntä merkkinä jumalan hyvyydestä. Anna mun kaikki kestää...

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Juupa juu. Muistan kuinka aikanaan hihhuleita täynnä oleva Helsingin jäähalli hurrasi kolmosmurhaajalle ja piti häntä merkkinä jumalan hyvyydestä. Anna mun kaikki kestää...

Että sellaiset myllynkivet.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Late on erittäin vastenmielinen tyyppi joka todennäköisesti tappanut useampiakin mitä myöntää plus kaikki muu pahanteko ja kaiken lisäksi mies on jotenkin leuhka noista rikollisajoistaan,

• Anonyymi

Niin, ja Jeesuksen nimeen tekeminen olikin laittomuuden tekemistä (Matt.7), mutta onneksi kirottiin ja teurastettiin uhrina, niin saa tehdä vaikka sitä pahaa mitä vihaa (Room.7), jos ei pysty olemaan tekemättä. Ilmestyskirja on sitten toinen tarina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe