PUHDISTUS JUMALALTA

Anonyymi-ap

”Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.”
Daniel 12:10

16

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

4. Moos. 8:7

Heidän puhdistamisekseen sinun on pirskotettava heidän päälleen synneistä puhdistavaa vettä.

Kristillinen yksi kaste, mitä Jenkkilahkot eivät tunne eikä tunnusta olevan olemassakaan.

• Anonyymi

Jesaja-profeetan 1:16

”Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jesaja-profeetan 1:16

”Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä.”

Ihmisen omat parannuksen teot ovat kuin saastainen vaate Herran edessä.

Lahkolaiset menivät Johanneksen luokse Jordanille saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta.

Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, koska tarjolla oli vain katusmuskaste syntisille.

Johannes kutsui uskovaisiksi itseään kutsuvia lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi.
        Käärme kielsi paratiisissa perisynnin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkolaiset menivät Johanneksen luokse Jordanille saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta.

Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, koska tarjolla oli vain katusmuskaste syntisille.

Johannes kutsui uskovaisiksi itseään kutsuvia lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi.
        Käärme kielsi paratiisissa perisynnin.

Mistä olet saanut tuon katkeran vihamielisyyden vapaiden suuntien uskovia kohtaan Teuvo?
        Opetetaanko siellä Savitaipaleen äärilahkosi tilaisuuksissa kädestä pitäen toisia vihaamaan?

Et sinä ainakaan luterilaisesta kirkostamme ole tuollaista oppia saanut. Meilläpäin kaikki kristityt arvostavat toisiaan ja kannustavat seuraamaan Jeesusta hyvissä teoissa ja armeliaisuudessa.

Jaak 1:19,20
        ”Te tiedätte sen, rakkaat veljeni. Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan;
        sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä.”

• Anonyymi

Apt.2:38
      " Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
      Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsia."

King James
      Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.
      For the promise is unto you, and to your children.

• Anonyymi

Pelastavalla kasteella oli kova kiire, koska Jeesuksen paluuta odotettiin silloisen sukupolven aikana, mistää tulevista sukupolvista ei vielä silloin osattu huolestua.

Helluntaina muodostettiin Kristuksen seurakunta, Kristukseen kastettiin 3000 sielua syntien anteeksisaamiseksi, mukaanlukien perisynnin kadotustuomio poistettiin heiltä ja kastetut saivat luvatun Pyhän Hengen lahjan sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.
        Sama asia kuin veren sively sydämen ovipieleen vihan enkelin mennä ohi Ihmisen Pojan päivänä, kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään.

Save yourselves from THIS untoward generation.

"Antakaa pelastaa itsenne, ettette hukkuisi TÄMÄN kieroutuneen sukupolven mukana."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelastavalla kasteella oli kova kiire, koska Jeesuksen paluuta odotettiin silloisen sukupolven aikana, mistää tulevista sukupolvista ei vielä silloin osattu huolestua.

Helluntaina muodostettiin Kristuksen seurakunta, Kristukseen kastettiin 3000 sielua syntien anteeksisaamiseksi, mukaanlukien perisynnin kadotustuomio poistettiin heiltä ja kastetut saivat luvatun Pyhän Hengen lahjan sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.
        Sama asia kuin veren sively sydämen ovipieleen vihan enkelin mennä ohi Ihmisen Pojan päivänä, kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään.

Save yourselves from THIS untoward generation.

"Antakaa pelastaa itsenne, ettette hukkuisi TÄMÄN kieroutuneen sukupolven mukana."

Synnit pois pesevällä kasteella oli kova kiire.

Ap. t. 16:33

Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

• Anonyymi

”Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa.”
        2 Kor 7:1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa.”
        2 Kor 7:1

1. Piet.3

20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.

21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Piet.3

20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.

21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Peso on vanha sana, mikä tarkoittaa kastetta, jossa aina tulee käyttää vettä
        "vedestä ja Hengestä" tapahtuu Jumalan luomisteot.

Tit. 3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen PESON ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta.

2. Moos. 40:7

"Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä."

Eikä sinne peso/kasteastiaan ketään kokonaan painettu sitä pyhitettyä synnit pois pesevää vettä likaamaan.

Jes. 12:3

Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peso on vanha sana, mikä tarkoittaa kastetta, jossa aina tulee käyttää vettä
        "vedestä ja Hengestä" tapahtuu Jumalan luomisteot.

Tit. 3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen PESON ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta.

2. Moos. 40:7

"Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä."

Eikä sinne peso/kasteastiaan ketään kokonaan painettu sitä pyhitettyä synnit pois pesevää vettä likaamaan.

Jes. 12:3

Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

Mikve-pesu oli ainoa rituaali, jossa mentiin kokonaan veden alle katseilta piiloon pesemän lihan saastaisuuksia kuukautisten ja yhdynnän jälkeen. Parhami ja Olseni taisi tehdä niitä pesuja ahkeraan?

• Anonyymi

Paavali oli vielä tappohommissa, kun Jeesus eli maan päällä ja opetti oikeille Karitsan apostoleille kaiken mahdollisen.
      Mitä siihen jälkeenpäin esim. Paavali on lisäillyt ja muutellut on pahasta.

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

• Anonyymi

Paavali ei kuulu valittujen Karitsan apostoleiden joukkoon.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä,
        Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

Joh. 15:16

Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei kuulu valittujen Karitsan apostoleiden joukkoon.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä,
        Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

Joh. 15:16

Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte.

Laintaulut on kivestä tehtyjä, jotka tuodaan uuden Jerusalemiin.

Matt. 21:44

"Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi

Lahkot putsaa ihmisen rahoista ja omaisuudesta.

Tulevat vielä kuolinvuoteen viereen salkussa valmiiksi kirjoitetut testamenttilomakkeet.

• Anonyymi

Uskominen on tietämisen vastakohta. Typerää uskotella asioita itselleen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe