"Osta puolukaa", hokee joku ulkomaan elävä ja kun ei sumaksi asti ole ostajia, syö itse niistä pienistä rasioista. Todella hygieenistä touhua.
Nyt on sitten rahankerjuulippaiden kanniskelijat tulleet lisänä vielä häiritsemään kauppaan menoa. Koskahan sais rauhassa asioida?
Järvisen edessä
Anonyymi-ap
7
545
Vastaukset
- Anonyymi
pienet on murheet sinulla
- Anonyymi
En sanois pieniksi, jos ei kauppareissua voi heittää rauhassa. Aina joku kerjääjä perässä.
- Anonyymi
Kerjääjiä on nykyään vähän siellä sun täällä. Se on nykyään semmoista. Enteilee varmaan jotain tilasta.
- Anonyymi
Ulkomaalaiset ulos..
- Anonyymi
Ja onneks ei enää ellua ole häiritsemässä sinun asiointiasi
- Anonyymi
En tiedä kenestäkään ellusta, joten hän ei ole ikinä häirinnytkään minua.
- Anonyymi
Onneksi. Piti monesti kääntyä takaisin ja tulla myöhemmin kauppaan, kun näki kyseisen henkilön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464482Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232929Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412692Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781669Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1091532- 511251
- 851174
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996