Kun sudet tulee

Anonyymi-ap

8

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä Suomeen on pesiytynyt susia pelkäävät. Liikaa kuunneltu satuja punahilkasta ja isosta pahasta sudesta. Eikös valtiovalta alentanut aikuisvaippojen arvonlisäveroja joten saatte vaippanne entistä halvemmalla.

• Anonyymi

Kyllä näkee että vaippakeskustelija ei tiedä näistä asioista mitään. Kuljetan lapseni aamuin illoin koulubussille kolmen kilometrin päähän koska kaksi kertaa on nuorimmainen saanut suden peräänsä kun estyin viemästä. Ikuinen pelko jäi lapselle.

• Anonyymi

Enpä ole sutta koskaan ymmärtänyt pelätä. Mutta täysin tarpeeton riesahan se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näkee että vaippakeskustelija ei tiedä näistä asioista mitään. Kuljetan lapseni aamuin illoin koulubussille kolmen kilometrin päähän koska kaksi kertaa on nuorimmainen saanut suden peräänsä kun estyin viemästä. Ikuinen pelko jäi lapselle.

Minun lapset vaeltavat ja yöpyvät metsissä vuodesta toiseen (jo satoja yöpymisiä ympäri Suomen) eikä ole koskaan eikä missään tarvinnut susia pelätä. Pelko tarttuu teistä vanhemmista. Metsät ovat vilisseet mukamas ihmisiä syöviä peikkoja, hiisejä, kummituksia, susia jne. ja niitä on pelätty ainoastaan siksi kun vanhemmat ovat niistä pelotelleet.

• Anonyymi

Sopivaa syötävää laitettava, susi rauhoittuu kun masu täysi. Nähty on…

• Anonyymi

Joo... paljon parvoperäistä lihaa. Hukkaset katoaa alueelta.

• Anonyymi

Koira hyökkäsi omistajansa kimppuun Tuusulassa – poliisi joutui turvautumaan rankkaan ratkaisuun
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010819005.html

Miten pitkään odotamme sitä että susi hyökkää ihmisen päälle ja raatelee.
      Jos kerran oma koira tekee tämän niin miksei sitten susi.
      Ei tarvi olla mikään maisteri tai dosentti joka tämän päätelmän pystyy ajattelemaan .
      Pitää hyvin paikkansa, mitä lukeneempi ihminen on niin sitä tyhmempi tavallisessa tekemisessä ja ajattelussa !!
      Lammasfarmilaiset ampukaa, tappakaa sudet kun näette

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5347
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4321
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      378
      4263
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      490
      3777
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      150
      3401
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      3034
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      53
      2754
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2728
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2316
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2211
    Aihe