https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010718909.html
ilmiö ei ole uusi
HS kertoo jälleen
13
263
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisi ei enää jouda eikä halua puuttua muuta kuin henkirikoksiin. Vasta kun henki on jo paennut, poliisi saapuu pasteeraamaan.
- Anonyymi
Persut olivat mukana Sipilän hallituksessa, joka kielsi poliisia ja tiedotusvälineitä kertomasta rikoksen tehneen kansalaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut olivat mukana Sipilän hallituksessa, joka kielsi poliisia ja tiedotusvälineitä kertomasta rikoksen tehneen kansalaisuutta.
Perussuomalais yksin eivät voi päättää kaikesta eikä kaikkea. Hallituksessa on muitakin puolueita ja muut puolueet ovat vasemistopuolueita kokoomus mukaanlukien. Vihervasemmiston apupuolue Kokoomus ajaa omaa ralliansa ja eri syistä kuin vihervasemmisto, mutta päämäärä on sama kuin vasemmistopuolueilla.
Jos perussuomalaiset saisivat päättää ilman kokoomuksen vasemmistosiipeä, kehitysavusta leikattaisiin isolla kädellä ja maahanmuutto kehitysmaista lopetettaisiin, ellei tulijalla ole osoittaa työspimusta yli 2500 e palkalle per maahanmuuttava henkilö.
- Anonyymi
tummat tappelee
- Anonyymi
Poliisi on paikalla kun joku pysäköi väärin tai ylinopeutta
- Anonyymi
Ylinopeuksia valvotaan vain ja ainoastaan rahankeräämiseen liittyvästä syystä.
- Anonyymi
Matit ja maijat ! Syytä hävetä ja ottaa oppia hyväkäytösisistä maahanmuuttajanuorita.
- Anonyymi
se on hyvä että ovat pois metelöimästä asunnoissaan
- Anonyymi
onko se niin kuin ilmainen baari ?
- Anonyymi
إِنْ شَاءَ ٱللَّٰهُ
- Anonyymi
Satunnaisten ohikulkijoiden lisäksi puistossa norkoilee useampikin toimettoman oloinen porukka.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010692576.html
mamut työvoimana, tosiaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1164576Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513280
- 432972
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171839Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745