Miten saan imuroitua jääkaapin takaosan kun en ylety ottamaan johtoa irti pistorasiasta joka on yläkaapin perällä. Ei ylety edes tuolilla. Espoon asunnot neuvonut että mene pyytämään naapureilta apua haha hah...täällä edes tunne naapureita...
Mites muut hoitaa homman vai hoitaako mitenkään?
Irmeli kysyy
7
259
Vastaukset 7
- Anonyymi
Pyydä huoltomies apuun, saattaa se jonkin verran maksaa.
K - Anonyymi
Miehet auttaa tällaisissa asioissa. Palveluksen voit maksaa luonnossa, heti paikan päällä.
- Anonyymi
Hyi, kuinka ilkeä vastaus. On kummallista, että asialliseen aloitukseen pitää heti heittää jotain näin ala-arvoista.
Kyllä jääkaappipakastin on hyvä vetää kolostaan silloin tällöin ja imuroida tausta. Pölyä kertyy jonkin verran väistämättä.
- Anonyymi
> Hyi, kuinka ilkeä vastaus. On kummallista, että asialliseen
> aloitukseen pitää heti heittää jotain näin ala-arvoista.
Nyt kun sait pitää moraalisaarnasi, niin kerro sitten myös se ohjeesi kysyjälle, jos sellainen vastaus ylipäätään on olemassa.
Kysyvä "Irmeli" itse ei yletä edes tuolien avulla. Naapureilta ei saa apua, koska "Irmeli" ei tunne ainoatakaan.
Mikä se sinun hyveellinen neuvosi on kysyvälle "Irmelille" tässä asiassa?- Anonyymi
Minä ehdotan maalaustikkaiden hankkimista, niitä voi säilyttää kellarissa muutoin kun sitä ei tarvita. Eli metalliset maalarin tikkaat , tarpeeksi korkeat tietysti .
Noin vaikeita ei kannate Espoolaisilta kysyä.
- Anonyymi
Irmeli on selvästuikin lyhytkasvuinen ihminen, ja jo 70+ ikäluokassa. Tällaiset jääkaapin takamuksen siivoamiset on syytä ostaa siivousfirmoilta. Ne tulee tekemään yksittäisenkin siivoushomman kohtuurahalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4512036- 1581318
- 761202
- 941193
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871103- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58756- 47743
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674