Miksi mustalaisia laitetaan vankiloihin kaksikymmenkertaisesti valkoisiin nähden , kun suhetutetaan vertailu väkimääriin .
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mustilaisen - Elämän-Kaari on lyhyesti ;
- syntymästä18-20vuotiaaksi Vahempien (jos on) helmoissa
- 20vuotiaana viimeistään Eläkeläinen
- 20v eteenpäin Vetelehtimistä,Varastelua,Rikoksia,Vankilassa oloa .
- kunnes Pääsee VanhuusEläkkeelle ! - tekemättä mitään sen ansaitakseen !
Koko Tuon ElämäKaaren Ajan - Me VeronMaksajat- Elätetään Mustilaiset ! - Anonyymi
Miksiköhän, ai niin.
- Anonyymi
Miksi mustalaiset tekee 20x enemmän henkirikoksia ja todennäköisesti kaikkia muitaki rikoksia vähintään yhtä moninkertaisesti.
- Anonyymi
Sentakia et ne on niitä. Verenperintöä
- Anonyymi
Mustalaiset pääsee vankilaan mutta ei töihin , ai niin eihän ne töihin kyllä haluaisikaan eikä kai vissiin vankilaankaan.
Kylläpä me tosiaan ollaan rasisteja niitä kohtaan. - Anonyymi00007
Vankilaan, uskoa, pankkitunnuksilla huijauksia, puukkoa, katalysaattori varkauksia. Sillä ne pärjää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441