Taas tuli luettua sanaa!

Anonyymi-ap

Mikä voiman sana ja taas mennään ympäri kyliä ja kaupunkeja viemään luettua eteenpäin!
Mutta mitä ateisteille jää, tyhjän toimittaminen!

46

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toimit niin kuin Jeesuksen opetuslapset!
      Se oli myös Jeesuksen viimeinen toive!

• Anonyymi

Minä luen jo kokonaisia virkkeitä!

• Anonyymi

Jumala ei ole olemassa... Onko muita?

• Anonyymi

Älkää, hyvät ihmiset, tulko häiritsemään ihmisiä. Ei ihmiset halua kuulla tyhjää julistelua.

Suomalaiset kyllä tietävät jo kristinuskon ja, jos he haluavat tietää lisää, voivat etsiä vaikka kirjastosta lukemista.

Ja jos menette höpöttämään maahanmuuttajille, olkaa varovaisia, ettette loukkaa heidän uskontoaan.

Miksi pitää julistella? Horjuuko oma usko muuten?

• Anonyymi

Lähetyskäsky velvoittaa!

• Anonyymi

Siitä saa taivaspisteitä. Mitä enemmän kerää taivaspisteitä, niin sitä lähemmäksi pääsee ikuisessa palvonnassa itse Jeesusta katsomossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetyskäsky velvoittaa!

Mitä järkeä on levittää kristinuskoa ihmisille, jotka jo ovat kristittyjä?

Vai onko tarkoitus levittää jotain lahkouskovaisuutta ja muuta harhaoppia? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä saa taivaspisteitä. Mitä enemmän kerää taivaspisteitä, niin sitä lähemmäksi pääsee ikuisessa palvonnassa itse Jeesusta katsomossa.

Puhut sellaista mitä ei ole Raamatussa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä järkeä on levittää kristinuskoa ihmisille, jotka jo ovat kristittyjä?

Vai onko tarkoitus levittää jotain lahkouskovaisuutta ja muuta harhaoppia? :)

Sinä olet hankkinut uskosi Raamatun ulkopuolelta, kuten suurin osa kristityistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetyskäsky velvoittaa!

Lähetyskäsky on ajalta ennen internettiä ja kirjapainoa. Kristinuskoa opetetaan kouluissa ja Raamattu on hyvin helposti saatavilla.

Lähetyskäskyllä ei ole nykyään mitään virkaa, päinvastoin ihmisten häiriköinti aiheuttaa vaan huonoa mainetta teikäläisille.

Vakio jauhot suuhun vastaukseni hihhulille:

Hihhuli: "Anteeksi, mutta oletteko kuulleet Jeesuksesta?"

Minä: "Kyllä, olen minäkin peruskoulun suorittanut, vaikkei ehkä päällepäin näy."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet hankkinut uskosi Raamatun ulkopuolelta, kuten suurin osa kristityistä!

Minä olen saanut tietoni kristinuskosta uskonnonopettajilta koulussa ja mitä olen pappien puheista kuullut. Eivätköhän he tiedä paremmin kristinuskon opit kuin joku itsekseen luulottelija tai lahkosaarnaajien harhauttama.

Eli olin oikeassa. Kyse oli uskonlahkojen harhaoppien levittämisestä... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut sellaista mitä ei ole Raamatussa!

Itse Jeesus on näin kertonut henkilökohtaisesti. Ainoastaan oikeassa uskossa oleva voi jutella Jeesuksen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen saanut tietoni kristinuskosta uskonnonopettajilta koulussa ja mitä olen pappien puheista kuullut. Eivätköhän he tiedä paremmin kristinuskon opit kuin joku itsekseen luulottelija tai lahkosaarnaajien harhauttama.

Eli olin oikeassa. Kyse oli uskonlahkojen harhaoppien levittämisestä... :)

Olet vahvassa eksytyksessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse Jeesus on näin kertonut henkilökohtaisesti. Ainoastaan oikeassa uskossa oleva voi jutella Jeesuksen kanssa.

Kuvittelua!
        Jeesus ei tunne yhtään lahkolaista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vahvassa eksytyksessä!

Olen nykyään ateisti, mutta lahkolaiset ovat mielestäni harhaoppisia. Oikea kirkko yrittää edes vähän pitää uskonnollista sekoilua aisoissa.

Tiedätkö, miksi katolinen kirkko ei aikoinaan sallinut raamatunkäännöksiä nykykielille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nykyään ateisti, mutta lahkolaiset ovat mielestäni harhaoppisia. Oikea kirkko yrittää edes vähän pitää uskonnollista sekoilua aisoissa.

Tiedätkö, miksi katolinen kirkko ei aikoinaan sallinut raamatunkäännöksiä nykykielille?

KAIKKI Kirkot eksyttää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KAIKKI Kirkot eksyttää!

Nykyään kuka tahansa voi perustaa oman lahkon. Amerikassa tämä on jokapäiväistä todellisuutta. Riittää, että keksii jonkun "jutun", jolla erottautua muista, ja löytyy tarpeeksi karismaattinen saarnamies.

Mutta tiedätkö oikeasti, miksi katolinen kirkko en sallinut raamatunkäännöksi uusille kielille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KAIKKI Kirkot eksyttää!

Kaikki lahkot eksyttää ihan samalla tavalla.

Lahkot ovat "kirkkoja", mutta niitä ei vain kutsuta kirkoiksi. Mitenkäs hyvin nämä "ei-eksyttävät" lahkot tulevat toimeen keskenään? Ei taida paljon olla yhteistyötä, pelkkiä oppiriitoja...

• Anonyymi

olisit lukenut aku ankkaa siellä on juttuja nykyhetkeen liittyen !

• Anonyymi

sanaa sanaa sanaa sanaa sanaa sanaa sanaa sanaa sanaa sanaa sanaa

Siinä tuli luettua sanaa. Jumala ei ymmärtänyt siitä mitään.

• Anonyymi

Sitä lukemaan, sitä löytyy 1300 sivullista, Raamatusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on todellisuudessa aika tylsä kirja... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on todellisuudessa aika tylsä kirja... :)

Sitä ei kannata lukea tylsämielisenä?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ei kannata lukea tylsämielisenä?!

Mutta kun se on, monta sivua tekaistuja keskenään ristiriitaisia sukuluetteloita, monta sivua lakeja jotka koski juutalaisia yms.. Raamattu on kuin lukisi C++ ohjelmointikirjaa vuodelta 1990. Ihan kiva, muttei hyödyllistä nykyään. Maailma on mennyt eteenpäin ja fundis uskovaiset itkee perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun se on, monta sivua tekaistuja keskenään ristiriitaisia sukuluetteloita, monta sivua lakeja jotka koski juutalaisia yms.. Raamattu on kuin lukisi C ohjelmointikirjaa vuodelta 1990. Ihan kiva, muttei hyödyllistä nykyään. Maailma on mennyt eteenpäin ja fundis uskovaiset itkee perässä.

Kuutelet Eksytys juttuja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuutelet Eksytys juttuja!

En kuuntele, olen lukenut Raamattua ja todennut siellä olevan todella paljon turhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuuntele, olen lukenut Raamattua ja todennut siellä olevan todella paljon turhaa.

Se on aitoa historia!
        Sinun elämässäsi on paljon turhaa, tee parannus.... JT auttaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aitoa historia!
        Sinun elämässäsi on paljon turhaa, tee parannus.... JT auttaa!

Oletko tosissasi? :)

No ei ainakaan JT auta. Yksi sairaimmista uskonnoista. Ja rahat menee "korkeimmalle neuvostolle" Amerikkaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tosissasi? :)

No ei ainakaan JT auta. Yksi sairaimmista uskonnoista. Ja rahat menee "korkeimmalle neuvostolle" Amerikkaan...

Saatana tarjoaa juuri tuotakin eksytys mielessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana tarjoaa juuri tuotakin eksytys mielessä!

No voi hyvänen aika! Ei mitään Saatanaa ole olemassakaan. Saatanaan uskovat vai kiihkouskovaiset ihmiset, eivät edes kaikki uskovaiset. Ateistille Jumala ja Saatana ovat aivan yhtä olemattomia. Usko Saatanaan on oikeastaan vielä pöljempää kuin Jumalaan uskominen.

Eksytystä ei ole olemassa kuin uskovaisen mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi hyvänen aika! Ei mitään Saatanaa ole olemassakaan. Saatanaan uskovat vai kiihkouskovaiset ihmiset, eivät edes kaikki uskovaiset. Ateistille Jumala ja Saatana ovat aivan yhtä olemattomia. Usko Saatanaan on oikeastaan vielä pöljempää kuin Jumalaan uskominen.

Eksytystä ei ole olemassa kuin uskovaisen mielessä.

Olet todella pahasti eksytetty!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on maailman surkein kirja. Ei olis pitänyt kirjoittaa koko roskaa ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet todella pahasti eksytetty!

Ehkä olen "eksytetty" älyttömistä uskonnollisista kuvitelmista... :)

Mutta ei kai nyt kukaan aikuinen ja täysijärkinen ihminen usko johonkin Saatanaan.

Jos uskoo oikeasti johonkin saatanoihin, täytyy kyseessä olla jokin todella sekopäinen lahko...

• Anonyymi

Taidat aloittaja viedä kuulemiasi juoruja kyliin ja kaupunkeihin. Niinhän uskovaiset tekevät, uskovat kaikki kuulemansa, sitten peräsuoli pitkällä ja perse kipeenä mustamaalataan syytöntä.

• Anonyymi

Sinä olet syyllinen kaikkeen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet syyllinen kaikkeen!

kaikkeen!
        aloittaja on syyllinen jopa omaan hihuluutioonsa!

Ei ole töitä ja lukee roskakiirjaa päivästä toiseen!
        Vielä kehtaa kertoa sanojansa muille

nuuskiko hikeäänsäkin?!
        LÄHDE MEILLE! KUUNNELLAAN TUOMARI NURMIOTA JA JUODAAN SAHTIAMME. NO...MIKÄ ΕΤΤΕΙ. <Edellinen Seuraava > MULLA OLI KERRAN DATSUN BHYOG JARLA-2 P arla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikkeen!
        aloittaja on syyllinen jopa omaan hihuluutioonsa!

Ei ole töitä ja lukee roskakiirjaa päivästä toiseen!
        Vielä kehtaa kertoa sanojansa muille

nuuskiko hikeäänsäkin?!
        LÄHDE MEILLE! KUUNNELLAAN TUOMARI NURMIOTA JA JUODAAN SAHTIAMME. NO...MIKÄ ΕΤΤΕΙ. <Edellinen Seuraava > MULLA OLI KERRAN DATSUN BHYOG JARLA-2 P arla

Homous Jumalalle kauhisru

• Anonyymi

Raamatunmukaiset pääsee piakkoin viettämään pahiksien hävittäjäisiä!
      Me hyvikset haluamme vähentää turhaa hävikkiä vain ruuan suhteen.
      Vielä ehtii liittymään mukaan taisteluun vääräoppisutta ja ateistisuutta vastaan 💚

• Anonyymi

Taistelu vääräoppisuutta vastaan? Hassua!

Tuhannet lahkot väittävät olevansa raamatunmukaisia. Miksi ne sitten riitelevät keskenään? Eivät ne kaikki voi olla samaan aikaan oikeassa. Se juuri todistaa, että niiden uskonopit ovat ihmistekoisia ja harhaoppisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taistelu vääräoppisuutta vastaan? Hassua!

Tuhannet lahkot väittävät olevansa raamatunmukaisia. Miksi ne sitten riitelevät keskenään? Eivät ne kaikki voi olla samaan aikaan oikeassa. Se juuri todistaa, että niiden uskonopit ovat ihmistekoisia ja harhaoppisia.

Riitelevät ihmistekoista uskoa vastaan.
        Raamattu ei ole ristiriitainen yhdelläkään sivulla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riitelevät ihmistekoista uskoa vastaan.
        Raamattu ei ole ristiriitainen yhdelläkään sivulla!

Tämä on totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta!

Totta, koska sotivat keskenään vaikka ovat samaa mieltä: Kristitty Putin sotii omiaan vastaan

- Sillävälin Luterilainen suomesa sormensa PH:n, Palli Hikeen kastaa ja niiskaisee-
        töistä vain VIISKAISEE kun kela maksaa sen loislursoilun!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tämä on totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, koska sotivat keskenään vaikka ovat samaa mieltä: Kristitty Putin sotii omiaan vastaan

- Sillävälin Luterilainen suomesa sormensa PH:n, Palli Hikeen kastaa ja niiskaisee-
        töistä vain VIISKAISEE kun kela maksaa sen loislursoilun!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tämä on totta!

Hggjghdvhjkfu pyykit oyx0 5 öj jxoh

• Anonyymi

Taas tuli luettua sanaa!
      teisteille jää, tyhjän toimittaminen!

• Anonyymi

Lukemisen sijaan avaaja voisi mennä töihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukemisen sijaan avaaja voisi mennä töihin!

Töitä, miksi ateistit eivät sitä tee?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3091
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1772
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      800
    Aihe