Miten vältät seksuaalisen iäkkäisyyden seurustelemattomuuden?!
Seuraavan päivän kysymys on : Onko täällä seuraa vai ei?! ,onko kaikki Helsingin muinais linnakkeissa piilopommisuojassa?!
Olemattoman tylsän päivän kysymys kuuluu:
8
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ole kiltti, niin saat seuraa joulupukista!
Vastaus 1 Peräilma ja pesemättömät Raapphousut ovat hyvä ehkäisy seurusteluttomuuden ehkäisyn välttämisen poistamiseksi.
Vastaus 2 Vain jeesus tietää.- Anonyymi
Te pojjaat voitte viettää sen päivän keskenänne, teillä on niin saman väriset nikitkin 😁 💞
Sen päivän? Onko jt taas maanantaina maailmanloppupäivä. Mistä johtuu, ettei niitä jt maailmanloppuennusteluja ole enää tullut entiseen mallin. Onko jeesus kieltänyt ennustelemasta puutaheinää. Vai onko joku välkympi jt huomannut, ettei ihan mikä tahansa pajunköysi mene tyhmimmätkään jt enää läpi?
kookoo5 kirjoitti:
Sen päivän? Onko jt taas maanantaina maailmanloppupäivä. Mistä johtuu, ettei niitä jt maailmanloppuennusteluja ole enää tullut entiseen mallin. Onko jeesus kieltänyt ennustelemasta puutaheinää. Vai onko joku välkympi jt huomannut, ettei ihan mikä tahansa pajunköysi mene tyhmimmätkään jt enää läpi?
ehkä vain alivalaistuneet tietävät, luulin että hipit ovat onnellinen kansa
makek88 kirjoitti:
ehkä vain alivalaistuneet tietävät, luulin että hipit ovat onnellinen kansa
Lopeta se luuleminen. Minä lopetin luulemisen jo aikoja sitten.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Lopeta se luuleminen. Minä lopetin luulemisen jo aikoja sitten.
Loppusi on lähellä!
Anonyymi kirjoitti:
Loppusi on lähellä!
Niin taidat luulla. Ainakin Peräilmaa tulee entiseen malliin, että ei maailmanloppu ainakaan lähellä ole. Tänään ukkosenjumala Thorille omistettuna viikonpäivänä söin oikein soman henkisttytneesti rutisevaa hernevelliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273