Miten vältät seksuaalisen iäkkäisyyden seurustelemattomuuden?!
Seuraavan päivän kysymys on : Onko täällä seuraa vai ei?! ,onko kaikki Helsingin muinais linnakkeissa piilopommisuojassa?!
Olemattoman tylsän päivän kysymys kuuluu:
8
394
Vastaukset
- Anonyymi
Ole kiltti, niin saat seuraa joulupukista!
Vastaus 1 Peräilma ja pesemättömät Raapphousut ovat hyvä ehkäisy seurusteluttomuuden ehkäisyn välttämisen poistamiseksi.
Vastaus 2 Vain jeesus tietää.- Anonyymi
Te pojjaat voitte viettää sen päivän keskenänne, teillä on niin saman väriset nikitkin 😁 💞
Sen päivän? Onko jt taas maanantaina maailmanloppupäivä. Mistä johtuu, ettei niitä jt maailmanloppuennusteluja ole enää tullut entiseen mallin. Onko jeesus kieltänyt ennustelemasta puutaheinää. Vai onko joku välkympi jt huomannut, ettei ihan mikä tahansa pajunköysi mene tyhmimmätkään jt enää läpi?
kookoo5 kirjoitti:
Sen päivän? Onko jt taas maanantaina maailmanloppupäivä. Mistä johtuu, ettei niitä jt maailmanloppuennusteluja ole enää tullut entiseen mallin. Onko jeesus kieltänyt ennustelemasta puutaheinää. Vai onko joku välkympi jt huomannut, ettei ihan mikä tahansa pajunköysi mene tyhmimmätkään jt enää läpi?
ehkä vain alivalaistuneet tietävät, luulin että hipit ovat onnellinen kansa
makek88 kirjoitti:
ehkä vain alivalaistuneet tietävät, luulin että hipit ovat onnellinen kansa
Lopeta se luuleminen. Minä lopetin luulemisen jo aikoja sitten.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Lopeta se luuleminen. Minä lopetin luulemisen jo aikoja sitten.
Loppusi on lähellä!
Anonyymi kirjoitti:
Loppusi on lähellä!
Niin taidat luulla. Ainakin Peräilmaa tulee entiseen malliin, että ei maailmanloppu ainakaan lähellä ole. Tänään ukkosenjumala Thorille omistettuna viikonpäivänä söin oikein soman henkisttytneesti rutisevaa hernevelliä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263234Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122409Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.822309Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062034Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461518Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251427Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126