Karitsan apostolit olivat oikeita pakanoiden apostoleita

Anonyymi-ap

Jeesuksen seurassa eläneet oikeat apostolit olivat oikeita pakanoiden apostoleita, jotka Jeesus käski ja valtuutti tekemään itselleen opetuslapsia kaikista ihmisistä, ensin kaste kristityksi ja sitten käskyjen opetus.

Kohderyhmä. Kaikki kansat, myös pakanakansat

Keinot: Ensin kaste ja sitten käskyjen opetus, esim. rippikoulussa.

Valtuutus: Jeesuksen antama valtuutus, Jeesuksen viimeinen päiväkäsky helatorstaina ennen taivaaseen nousemista. Jeesuksen viimeiset sanat maan päällä. Mitä niihin lisätään, tai otetaan pois, on pahasta.

Matt.28:18-20

"Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

29

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilm. 21:14

      Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

      Saatana meni Juudakseen ja hänen tilalleen uudeksi 12. Karitsan apostoliksi valittiin Mattias.

      • Anonyymi

        Oikeat Karitsan apostolit saivat opetuksen suoraan Jeesukselta, kun Jeesus eli maan päällä.
        Heihin voidaan luottaa. Heille Jeesus opetti kaiken. Mitä siihen lisätään tai otetaan pois, se on pahasta.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat Karitsan apostolit saivat opetuksen suoraan Jeesukselta, kun Jeesus eli maan päällä.
        Heihin voidaan luottaa. Heille Jeesus opetti kaiken. Mitä siihen lisätään tai otetaan pois, se on pahasta.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Mutta mehän emme tiedä kaikkea mitä Jeesus teki ja opetti.

        Johanneksen evankeliumin viimeinen lause:

        ”Paljon muutakin Jeesus teki. Jos kaikki vietäisiin kohta kohdalta kirjaan, luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mehän emme tiedä kaikkea mitä Jeesus teki ja opetti.

        Johanneksen evankeliumin viimeinen lause:

        ”Paljon muutakin Jeesus teki. Jos kaikki vietäisiin kohta kohdalta kirjaan, luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa.”

        Meille riittää se mitä Jeesus opetti eläissään oikeille 12 Karitsan apostolille
        ja on kirjoitettu Raamattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mehän emme tiedä kaikkea mitä Jeesus teki ja opetti.

        Johanneksen evankeliumin viimeinen lause:

        ”Paljon muutakin Jeesus teki. Jos kaikki vietäisiin kohta kohdalta kirjaan, luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa.”

        Jeesus oli puuseppä ja teki niitä töitä 30 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli puuseppä ja teki niitä töitä 30 vuotta.

        Kävi kavereineen ryypiskelemässä ja piti hauskaa, kuten terveet ihmiset tekevät.

        Matt. 11:19

        Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.


    • Anonyymi

      Monet itsensä jälkeenpäin apostoliksi nimenneet ovat niitä valheapostoleita.

      Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

      • Anonyymi

        Vääriä ovat kaikki ihmeparantajat, jalanvenyttäjät, kaatajat, ennustajat tms. Jeesustelijat.

        Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'


    • Anonyymi

      Jeesuksen seurassa kulkeeet oikeat apostolit saivat Jeesuksen heille antaman Pyhän Hengen lahjan jo Jeesuksen eläissä.

      • Anonyymi

        Joh. 20:22

        Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki."

        Pyhä Henki ei tule lahkolaisten käsistä, vaikka ne niitä käsiään herkästi toisten päälle ojentelee.

        Jos lahkopastori tulee kädet ojossa kohti, niin nopeasti alta pois.

        1. Tim. 5:22

        Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.


    • Anonyymi

      Ylivainio käytti kundaliinia ja reikiä kun kaatoi ihmisiä tönäisemällä kädellä nopeasti keskelle otsaa.
      Ihmisen otsassa henkien ja energioiden väylä mennä ihmisen sisälle. Hindut tekee siihen kastinmerkin.
      Okkultistit kutsuu sitä kohtaa ns. kolmanneksi silmäksi.

      • Anonyymi

        Kolmas silmä eli otsachakra sijaitsee silmien välissä otsalla, hieman kulmakarvojen yläpuolella. Kolmanteen silmään liitetään kyky nähdä asioita, jotka eivät ole fyysisesti nähtävissä. Tämän energiakeskuksen sanotaan edustavan henkisyyttä, intuitiota sekä korkeampaa tietoisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas silmä eli otsachakra sijaitsee silmien välissä otsalla, hieman kulmakarvojen yläpuolella. Kolmanteen silmään liitetään kyky nähdä asioita, jotka eivät ole fyysisesti nähtävissä. Tämän energiakeskuksen sanotaan edustavan henkisyyttä, intuitiota sekä korkeampaa tietoisuutta.

        Kolmas silmä voi avautua ja aktivoitua meditaation, hengellisten harjoitusten tai tietoisen kasvun kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas silmä voi avautua ja aktivoitua meditaation, hengellisten harjoitusten tai tietoisen kasvun kautta.

        Shaktipat is a sacred spiritual initiation that awakens the Kundalini Shakti energy in an individual, which gradually works towards their liberation and ...


    • Anonyymi

      Kuuluisat lahkosaarnaajat käyttää Saksalaisen hypnoosiin erikoistuneen lääkärin Franz Mesmerin kehittämää tekniikkaa ihmisten kaatamiseksi maahan. Se on hyvin vaarallinen menetelmä.

      Mesmerismi eli animaalinen magnetismi on 1700-luvulla käytössä ollut Franz Mesmerin kehittämä hypnoosiin perustuva hoitomenetelmä. Mesmerin näkemyksen mukaan maailmankaikkeuden täytti virtaavan nesteen tavoin käyttäytyvä hienojakoinen eteerinen aine eli fluidium, jonka välityksellä kaikki kaukovaikutukset tapahtuivat. Wikipedia

    • Anonyymi

      Missä liikkunee lampaanlihan hinta tänä päivänä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Jos tarkoitat niiden seksi palveluita niin kannatta kysyä lahkoilta.


    • Anonyymi

      Matt. 7:15

      "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

      • Anonyymi

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40

        mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]


    • Anonyymi

      Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut pääepäilty siihen tekoon.

    • Anonyymi
      UUSI

      Paavali väitti itseään ainoaksi oikeaksi pakanoiden apostoliksi.....

      Eiköhän se evankeliumi ole ihan sama, onko kyse Juutalaisesta tai pakanasta eli
      ei-juutalaisesta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jeesus ja oikeat 12 Karitsan apostolia julisti oikeata oppia.

      Joh. 15:15

      En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille KAIKKI, mitä minä olen kuullut Isältäni.

      Muut julistajat tekivät omia oppejaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Aika outoa on sekin, miksei Jeesus puhunut oikeille hänen kanssaan eläneille 12 apostoleille mitään, että heidän joukkoonsa ilmestyy Paavalin kaltainen suuruus?

        Herra kun ei tee mitään ilmoittamatta sitä omille apostoleilleen ETUKÄTEEN.

        Päinvastoin. Jeesus varoitti hänen kuolemansa ilmestyvistä valejeeuksista ja uusista julistajista, jotka ovat valittujen eli juulaisten uskon kimpussa.

        "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        (Matt.24:24) ja monta muuta kohtaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outoa on sekin, miksei Jeesus puhunut oikeille hänen kanssaan eläneille 12 apostoleille mitään, että heidän joukkoonsa ilmestyy Paavalin kaltainen suuruus?

        Herra kun ei tee mitään ilmoittamatta sitä omille apostoleilleen ETUKÄTEEN.

        Päinvastoin. Jeesus varoitti hänen kuolemansa ilmestyvistä valejeeuksista ja uusista julistajista, jotka ovat valittujen eli juulaisten uskon kimpussa.

        "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        (Matt.24:24) ja monta muuta kohtaa.

        Aam. 3:7

        Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.

        Jeesus lähetti viisaita miehiä ja lainopettajia, ei mitään lakien kumoajia.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aam. 3:7

        Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.

        Jeesus lähetti viisaita miehiä ja lainopettajia, ei mitään lakien kumoajia.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Matt. 5:17

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."


      • Anonyymi
        UUSI

        No mutta totta kai Jeesus ja ne 12 Karitsan apostolia julistivat oikeaa oppia – ja se oikea oppi on tietenkin se, että zombit nousevat haudoistaan ja lentävät pilvellä kohti avaruuden ääretöntä taivasta! Eivätkä he tarvinneet mitään lentokoneita tai rakettimoottoreita, koska kun kerran on ylösnoussut, sitä vain ottaa oman pilvensä alle ja liitelee kuin yliluonnollinen supermies.

        Ne 12 apostolia eivät siinä jorisseet mitään maallisia viisauksia, vaan tiesivät tarkalleen, että tämä koko homma huipentuu pasuunoiden pärinään ja pilvellä lentämiseen. Ja toisin kuin nämä nykyajan humpuukisaarnaajat, Karitsan apostolit tiesivät, että kun tämä show alkaa, et tarvitse muuta kuin sen uskollisen pilvenalusesi ja vähän avaruuden karttaa mukaan. Oikea oppi, hyvät ihmiset, on aina ollut siinä, että kun lähdetään, lähdetään lentäen – ei mitään kävelyä tai maan päällä laahustamista.

        Siispä: nouse pilvelle, ole ylpeä zombeudestasi, ja liidä kohti tähtiä, kuten Karitsan 12 apostolia opettivat.

        Pilvillä lentämistä ja tähtisumun sylissä,
        Enkeli Mäntä, Pilviteologian Korkea Pilvimajuri ja Zombie-Uskon Todellinen Apostoli


    • Anonyymi
      UUSI

      Kailenlaiset lahkosaarnaajat julistaa tuota jakeen pätkää..."Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni"...

      Mutta jättävät kertomatta Jeesuksen antamat KEINOT..miten niiitä opetuslapsia hänelle tehdään....

      Matt.28
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      ----

      Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

      • Anonyymi
        UUSI

        Älä mene lahkosaarnaajien kaadettavaksi lattialle. Kaatajat käyttää jo 1700-luvulla Saksalaisen hypnoosiin erikoistuneen lääkärin Franz Mesmerin kehittämää kaatotekniikkaa
        ns. "mesmerismiä".


    • Anonyymi
      UUSI

      Oikeana helluntaina 3000 syntistä kastettiin vedestä ja Hengestä syntien anteeksiaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saajiksi Jeesuksen opetuslapseksi.

      Kukaan ei kaatuillut maahan selälleen eikä puhunut sekavia hurmoskieliä.

      Jumala on järjestyksen Jumala.

      Älä anna lahkolaisten eksyttää itseäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe