Elisa pakottaa maksamaan soittamattomia puheluita satoja euroja ulkomaille johon ei koskaan ole soitettu eikä vastattu ja ottaa itse estot pois liittymästä.
646 Irakista tuli puheluita joihin en vastannut vaan asetin estot vielä puhelimestakin päälle siitä huolimatta Elisa laskutti yli 200€ laskun vaikken ikinä ollut soittanut ulkomaille enkä vastannut puheluihin. Hakkerit siis olivat asialla ja Elisa oli ottanut estoruksit itse pois jossakin vaiheessa ilman lupaani. Asiakaspalvelusta sain huonoa palvelua ja kiristystä että pakko puolet maksaa koska he tutkivat että lasku on aiheellinen. Näin he palkitsivat yli 30v olleen asiakkaan joka ei edes puhu kuin Suomea eikä ikinä soittanut eikä vastannut puheluihin. Tämä on uusin laskutus keino mutta vien asian eteenpäin ja kerron totuuden kaikille ettei heille kannata palata kun on liittymänsä aikonut vaihtaa koska he ottavat antamansa edut monin veroin takaisin. Mihinkään en enää luota kaikki syy vieritetään rehellisen syyttömän asiakkaan niskaan...
liian suuri puhelinlasku elisalta
Anonyymi-ap
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda operaattoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389