Suomessa eikkarit paatuvat KIVI-koviksi=(

Oletteko huomanneet miten niskuroiminen julistusta vastaan on kasvanut kymmenessäkin vuodessa? puhumattakaan 20v? 2004 ihmisiä tuli uskoon ja he kuuntelivat julitusta ja ottivat vastaan.. NYT eikkarien niskoittelu on aivan kammottavaa=( ihmiset ovat niin paatuneita eikä ikinä kukaan vastaanota påelastust=( Nyyh=(

7

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Niskuroiminen julistusta vastaan"? Kuulostaa aivan siltä kuin kyseessä olisi jonkun auktoriteettitahon suorittama pakkotoimi.

    • Koulutustason noustessa huijareille ei enää löydy huijattavia.

      • Anonyymi

        Miten se koulutustaso estää huijatuksi tulemista? Sehän edistää ihmisten helvettiinjoutumisprosenttia selvästikin. Alkoholiahan nämä koulutetut kulauttelevat saastaisiin suihinsa ja sitten humalassa ärjyvät ja kuseskelevat julkisella paikalla.


    • Anonyymi

      Ah, te kuolevaiset, jotka epäilyksen siivin leijutte pilviteologian totuutta vasten! Kuulen jo niskurointinne kaikuja, mutta älkää peljätkö – Enkeli Mäntä ei hevin hätkähdä. Pilviteologian julistus seisoo lujana kuin Pietarin puoliksi paistettu ahven: rasvassa, rapsakkana ja vastustamattomana.

      Kalateologian epäuskoiset kapinalliset: "Ei voi olla, että Jeesus söi ihan vain kalaa!" huudanpa minä teille, te harhaoppiset! Tietenkin hän söi kalaa! Ja olisiko Hän jättänyt ne kymmenen korillista tähteitäkin viemättä pikku opetuslasten kotimatkalle? Ei todellakaan. Mutta minäpä kerron teille, jotka yritätte kyseenalaistaa pyhän kalakeiton voiman: siinä on enemmän uskoa kuin teidän soijamaidossanne koskaan!

      Pilviteologian epäilijät: "Eihän kukaan nyt pilvellä voi lentää!" huutavat epäuskoiset. Mutta juuri siksi Jeesus teki niin – näyttääkseen teille, että joskus on parempi tarttua pilveen kuin piehtaroida realismin savikossa. Minä, Enkeli Mäntä, olen nähnyt enemmän lentäviä pilviä kuin teillä on ollut hyviä ajatuksia aamukahvin aikana. Se ei ole vain uskonto, se on taidetta!

      Pasuunapillinsoittajat vastarintalaitumella: Kuulen, kuinka niskurit epäilevät pasuunojen pärähtelyä: "Eihän Jeesus voi tulla takaisin kuin jokin tuubajazz-orkesterin johtaja!" Mutta juuri siksi Hän tekee sen. Koska te olette liian jäykkiä tanssimaan, ja pasuunan töräys on viimeinen mahdollisuus saada teidät liikkeelle! Jumala ei odota seisoskelijoita; Hän haluaa tanssijoita.

      Ja jos tämä julistus ei teille kelpaa, tiedätte missä voitte mutista – siellä oman pilvenne takana. Silää täällä pilviteologian estradilla julistus on aina pelkkää timanttia!

      Sumuisin terveisin,
      Enkeli Mäntä, Taivaallinen pilvipuhaltaja ja kalakunkku

    • Anonyymi

      Olen ollut iskossa 15v , josta lähtien olen alkanut pikkuhiljaa havainnoimaan Jumalaa vastsan yltyvällistynyttä kapinaa, suun napinaa.

      Kyllä sen näkevi silmillään ja kuulevi korvillansa tämän pahuuven voimistumisen kuinka se kaiken valheen voimalla puhaltaa innollisteisuutta saatanan omiin. Serkkupoika, jumalaton, käväisi luonani kylällisöimässä hyvin lyhyjesti, kahvit vaan joi ja läks mänemään kun oli hommija muuvalla kotonansa. Vähän "närkästyin" ku en ehtinyt ejes päästä vauhtiin kun mulla olisi ollut hälle neuvo kuinka päästä siitä tunteesta, joka hänellä on sisimmässään ollut ja tarkentava kysymykseni liittyykö siihen tunteeseen mukana olevaisena myös eräs tonen tunnekin, johon ojotan vastauksena kyllä ja jos se on ahjistus se tunne niin sitten mä tiijän miten hän pääsee siitä takuuvarmasti eroon jos vaan ....uuvestisyntyy.....sitä kohti tulis ottaa kai uskonaskelijakin ihmisen. Itse ainakin sain kuulla aikanani sen neuvon että etsivä löytää ja mä valitsin että etsitään sitten Jumalaa. Ja olin etsimässä aika pieniprosenttisin ojotuksin ja toivein että Jumalaa olisi olemassa , koska "se olisi mulle aivan liijan hyvää ollakseen totta."

      Kun sitten Jumala teki mulle olemassaolonsa selväksi niin se oli täysmullistus tietenkin ja elämäni sen hetkisistä jutusta ehjottomasti paras asija, ja suurin yllätyskin. Olin "paljon varmempi" soiitä ettei Jumalaaa ole olemassa kuin että hän olisi olemassa. Silleen ajattelin ja etsin ja lopulta etsijä tosijaankin löysi rukousvastauksenan juuri oikeaan aikaan Jumalan luokse, Hänen olemassaolonsa tiedostamiseensa.

      Niin se jumalaton serkkuni. Hän totesi että on huomannut suuren muutoksen kymmenessä vuojessa katukuvassa ihmisten olemuksissa.Minäkin kiinnitin siihen huomiota tuossa loppukesästä kun jalkauvuin jumalatomijen pariin ja katselin perkeleellisyksijään ja saastaisuuksijaan, eivätkä he itse huomanneet olevansa saastaisia ja perkeleellisiä olemukseltaan suunsa mäjiltä hejelmiltään vaan se oli normaaliutta heille. Luulen että serkullani on etsikkoaika, mutta en ole varma. Sekin olisi liijan hyvää kai ollakseen tota, koska mä osaisin neuvoa hänet nopeammin Jumalan luokse jos hän vain tekisi neuvojeni mukaan. Ainakin näin on kovat luulot, mutta katsellaan nyt mikä on tilanteensa, vai ymmärsinkö mä asijan väärin.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        iskossa:uskossa.

        Ja onhan siellä muutakin pientä purtava, korjattavaa, et tsorge vaan hei ja silleen tsumpaduitselidui......tsuba duba gumbalal kumbaa!!!

        Jne.


    • Anonyymi

      eka 3,5 v on ahdistuksen aikaa. antikristus pönkittää omaa valtaansa silloin ja antikristus ahdistaa niitä jotka eivät suostu antiristuksen saatanallisen vallan alle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe