Öljyn maailmanmarkkinahinta on laskenut.
https://www.neste.fi/konserni/sijoittajat/markkinatietoa/raakaoljyn-hinta
Lisäksi Saudi-Arabia on päättänyt lähteä kilpailuun markkinaosuuksista ja laskee hintojaan viimeistään joulukuussa.
Venäjä on täysin riippuvainen öljynviennistään. Saudi-Arabian ilmoitus hintojen laskusta saattaa olla sodan jatkumisen kannalta tärkein uutinen pitkään aikaan.
Öljyn maailmanmarkkinahinta laskee
7
162
Vastaukset
- Anonyymi
Millä se putleri nyt rahoittaa hyökkäyksensä Eurooppaan?
- Anonyymi
SDP:n hallituksen aikaan, Meillä Oli KALLISTA bensaa !
Ja SDP:n liikenneministeri Harakka vain Nauroi Paskasesti jos Valitettiin !
- se sanoi " maksakaa ja olkaa Hiljaa, minä olen ministeri, en ota Valituksia "
- siinä nähtiin - Duunarin TYMPEÄ Ystävä ! - SDP:läinen ! - Anonyymi
Tuo tekee nannaa putinatsien taloudelle.
Venäjän asuntomarkkinat ovatkin jo kaaoksessa yli 20% lainakorkojen ansiosta. - Anonyymi
Saudit lisäävät myös voimakkaasti öljyntuotantoa. Yksistään sekin laskee hintoja, kun tulee lisää tarjontaa.
- Anonyymi
Bensiinipumpuilla hinnan tulisi jo alkaa 1.5 eurolla.
Öljyn hinta on ollut jo pitkään alamäessä.- Anonyymi
Älä tankkaa, loppuviikosta hinta on jo alle 1.45 euroa litralta.
- Anonyymi
Tottahan tuo on, jos bensapumpuilla hinta olisi yli 1.6 euron, joku maksaa rahaa Venäjälle.
Tarkkailkaa bensa-asemia, ilmoittakaa epäilyttävästä toiminnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061582
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup81051- 61940
- 64768
- 1750
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329732J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen69703- 45680
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8629Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58627