Olisihan nuo voineet vielä jonkin aikaa olla. Missä Koisontien päihde kuntoutujat nyt pitävät sessioitaan..
Tikkuraitilta vietiin penkit
8
360
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin Vantaan muilta juna-asemilta kuin Tikkurilasta vietiin penkit. Vaikuttaa siltä, että kaupungin tekninen osasto haluaa kieltää istumisen ulkona. Sen sijaan stadissa penkit ovat paikallaan ympäri vuoden.
Mainitsemiesi päihdekuntoutujien lisäksi kaikki huonojalkaiset kärsivät, jos/kun odottavat kauan esim. kaukojunaa tai sovittua tapaamista. - Anonyymi
Ainakin Koisotien "kuntoutujat" (niinpä niin) istuksii bussipysäkeillä.
- Anonyymi
Hyvin näyttää maistuvan Tikkuraitilla alkoholi viilenevästä säästä ja penkkien puutteista huolimatta.
- Anonyymi
Päihderiippuvuus on sairaus ja en halveksi heitä vaan auttaisin jos voisin.
- Anonyymi
Päihderiippuvuus on itseaiheutettua.
- Anonyymi
Myös ylipaino, olen sen itsessäni huomannut 😊
- Anonyymi
Näin on. Helsinkiläinen vasemmistopoliitikko syytti taannoin yhteiskuntaa siitä kun tämä ei kiellä häneltä sipsien ja muiden herkkujen syömistä mistä johtuen hän on ylipainoinen.
- Anonyymi
Kyllä päihdekuntoutujat saa istua penkeillä, heistä vähempi haittaa kun äkäisestä eläkeläisestä. Joka kiukuttelee muille kun on vanha ja vaivainen vaikka ystävällisiä heille ollaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464