Tervehdys kaikille

Kyllä minä vielä olen ja elän. Joku on kirjoittanut tyylisiäni tekstejä, se en ole minä. Itse olen fyysisesti heikoilla, mutta toivo elää sisuksissani. Sitten kun tuntini ovat luetut, poistun takavasemmalle. En pelkää sitä hetkeä. Pärjäilkää. Elämä on lahja, kunnioittakaamme sitä lahjaa, uskoimmepa itse kukin mihin hyvänsä. Vielä kerran pääteemani: Hyväntahtoisuus, sen olemassaolo tai puute ratkaisee paljon, ja globaalissa mittakaavassa se ratkaisee koko tämän karvattoman oliomme elinedellytykset.

Elokapinaa ohjeistan, että hankkikaa lupa ja menkää puistoon puhumaan. Ihmiset -yhä lisääntyvä joukko- , tulevat ne jotka haluavat kuunnella sanomaanne. SE on oikea tapa vaikuttaa massoihin. Nyt pissitte omiin kinttuihinne ja raskaasti.

5

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitin luonnollisesti, että häiriköinti, SE ei ole oikea tapa vaikuttaa, sillä touhulla ei saa vaikuttavuutta nyt eikä tulevaisuudessa.

• Poistun taas takavasemmalle hoitojen piiriin. Palaan jos palaan. Kiitos niille harvoille kirjoittajille, jotka ovat tuottaneet ja osallistuneet älylliseen tiedonvaihtoon.

• Anonyymi
        Environment kirjoitti:

Poistun taas takavasemmalle hoitojen piiriin. Palaan jos palaan. Kiitos niille harvoille kirjoittajille, jotka ovat tuottaneet ja osallistuneet älylliseen tiedonvaihtoon.

Terve Martti! Tsemppiä vaan toivottelee säiliöautokuski. Meikäläisellä alkaa syöpähoidot vähitellen päättymään (ainakin toistaiseksi viimeinen hormonipistos saatu) ja sitten katsotaan, päästiinkö pirulaisesta eroon. Toivotaan, että hoito tuottaa sinullekin positiivista tulosta. Kaltaisesi skribentti tuo sekä älyä että eloa tähän harmaan eri sävyjen ja osin myökin tummempienkin värien kyllästämään palstaan. Tässähän Taalintehtaan ilmavalvonnalla on merkittävä painoarvo, erityisesti kun puhutaan mm. kehitysmaa Nauvostoliiton johtaman häivemattoilijan pitämisestä omalla tontillaan.

Muistatkos kun tuossa alkupuolella vuotta oli puhetta ruusuvuorimaisen näytelmäkirjallisuuden tuottamisesta, jossa tämä imaami olisi ollut pääosassa? Onko kalastusreissuilla syntynyt ajatuksia, kun siellähän on aikaa tuumailla yhtä sun toista? No oli niin tahi näin, niin täältä voi aina vetää huumoria elämään ja se tekee hyvää mielelle, vaikka muuten olisikin haastavia juttuja elämässä. Sillä on koittanut pitää oman mielen vaipumasta apatiaan. Siksi mm. tämä imaami saa himmeillä jutuillaan aikaan hersyvää naurua, kun hänen aivopiereskelystään yrittää ottaa tolkkua. Ja sinulla on ollut hauskoja vetoja ja niitä olisi mukava lukea sekä kommentoida jatkossakin.

Post skriptum: Asiasta haljenneeseen vasemman jalan lapikkaaseen, vieläkö kannatat silakansyöntipakkoa Suomeen? :)))

• Anonyymi

Viisaita sanoja Elokapinasta ja muutenkin. Meillä on ollut omat erimielisyytemme mutta ihan tosissaan ei kumpikaan liene ollut. Enpä osaa muuta sanoa.

Pallopaita.

• Kiitos. Hyvää elämää sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      105
      6923
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      483
      5055
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      131
      3013
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      199
      2548
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      18
      2226
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      38
      1237
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      72
      1143
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      5
      1110
    9. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1070
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      107
      1064
    Aihe