Tervehdys kaikille

Kyllä minä vielä olen ja elän. Joku on kirjoittanut tyylisiäni tekstejä, se en ole minä. Itse olen fyysisesti heikoilla, mutta toivo elää sisuksissani. Sitten kun tuntini ovat luetut, poistun takavasemmalle. En pelkää sitä hetkeä. Pärjäilkää. Elämä on lahja, kunnioittakaamme sitä lahjaa, uskoimmepa itse kukin mihin hyvänsä. Vielä kerran pääteemani: Hyväntahtoisuus, sen olemassaolo tai puute ratkaisee paljon, ja globaalissa mittakaavassa se ratkaisee koko tämän karvattoman oliomme elinedellytykset.

Elokapinaa ohjeistan, että hankkikaa lupa ja menkää puistoon puhumaan. Ihmiset -yhä lisääntyvä joukko- , tulevat ne jotka haluavat kuunnella sanomaanne. SE on oikea tapa vaikuttaa massoihin. Nyt pissitte omiin kinttuihinne ja raskaasti.

5

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitin luonnollisesti, että häiriköinti, SE ei ole oikea tapa vaikuttaa, sillä touhulla ei saa vaikuttavuutta nyt eikä tulevaisuudessa.

• Poistun taas takavasemmalle hoitojen piiriin. Palaan jos palaan. Kiitos niille harvoille kirjoittajille, jotka ovat tuottaneet ja osallistuneet älylliseen tiedonvaihtoon.

• Anonyymi
        Environment kirjoitti:

Poistun taas takavasemmalle hoitojen piiriin. Palaan jos palaan. Kiitos niille harvoille kirjoittajille, jotka ovat tuottaneet ja osallistuneet älylliseen tiedonvaihtoon.

Terve Martti! Tsemppiä vaan toivottelee säiliöautokuski. Meikäläisellä alkaa syöpähoidot vähitellen päättymään (ainakin toistaiseksi viimeinen hormonipistos saatu) ja sitten katsotaan, päästiinkö pirulaisesta eroon. Toivotaan, että hoito tuottaa sinullekin positiivista tulosta. Kaltaisesi skribentti tuo sekä älyä että eloa tähän harmaan eri sävyjen ja osin myökin tummempienkin värien kyllästämään palstaan. Tässähän Taalintehtaan ilmavalvonnalla on merkittävä painoarvo, erityisesti kun puhutaan mm. kehitysmaa Nauvostoliiton johtaman häivemattoilijan pitämisestä omalla tontillaan.

Muistatkos kun tuossa alkupuolella vuotta oli puhetta ruusuvuorimaisen näytelmäkirjallisuuden tuottamisesta, jossa tämä imaami olisi ollut pääosassa? Onko kalastusreissuilla syntynyt ajatuksia, kun siellähän on aikaa tuumailla yhtä sun toista? No oli niin tahi näin, niin täältä voi aina vetää huumoria elämään ja se tekee hyvää mielelle, vaikka muuten olisikin haastavia juttuja elämässä. Sillä on koittanut pitää oman mielen vaipumasta apatiaan. Siksi mm. tämä imaami saa himmeillä jutuillaan aikaan hersyvää naurua, kun hänen aivopiereskelystään yrittää ottaa tolkkua. Ja sinulla on ollut hauskoja vetoja ja niitä olisi mukava lukea sekä kommentoida jatkossakin.

Post skriptum: Asiasta haljenneeseen vasemman jalan lapikkaaseen, vieläkö kannatat silakansyöntipakkoa Suomeen? :)))

• Anonyymi

Viisaita sanoja Elokapinasta ja muutenkin. Meillä on ollut omat erimielisyytemme mutta ihan tosissaan ei kumpikaan liene ollut. Enpä osaa muuta sanoa.

Pallopaita.

• Kiitos. Hyvää elämää sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      94
      3553
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1869
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1640
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      31
      1401
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      54
      958
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      910
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      830
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      797
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      784
    Aihe