Tervehdys kaikille

Kyllä minä vielä olen ja elän. Joku on kirjoittanut tyylisiäni tekstejä, se en ole minä. Itse olen fyysisesti heikoilla, mutta toivo elää sisuksissani. Sitten kun tuntini ovat luetut, poistun takavasemmalle. En pelkää sitä hetkeä. Pärjäilkää. Elämä on lahja, kunnioittakaamme sitä lahjaa, uskoimmepa itse kukin mihin hyvänsä. Vielä kerran pääteemani: Hyväntahtoisuus, sen olemassaolo tai puute ratkaisee paljon, ja globaalissa mittakaavassa se ratkaisee koko tämän karvattoman oliomme elinedellytykset.

Elokapinaa ohjeistan, että hankkikaa lupa ja menkää puistoon puhumaan. Ihmiset -yhä lisääntyvä joukko- , tulevat ne jotka haluavat kuunnella sanomaanne. SE on oikea tapa vaikuttaa massoihin. Nyt pissitte omiin kinttuihinne ja raskaasti.

5

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitin luonnollisesti, että häiriköinti, SE ei ole oikea tapa vaikuttaa, sillä touhulla ei saa vaikuttavuutta nyt eikä tulevaisuudessa.

• Poistun taas takavasemmalle hoitojen piiriin. Palaan jos palaan. Kiitos niille harvoille kirjoittajille, jotka ovat tuottaneet ja osallistuneet älylliseen tiedonvaihtoon.

• Anonyymi
        Environment kirjoitti:

Poistun taas takavasemmalle hoitojen piiriin. Palaan jos palaan. Kiitos niille harvoille kirjoittajille, jotka ovat tuottaneet ja osallistuneet älylliseen tiedonvaihtoon.

Terve Martti! Tsemppiä vaan toivottelee säiliöautokuski. Meikäläisellä alkaa syöpähoidot vähitellen päättymään (ainakin toistaiseksi viimeinen hormonipistos saatu) ja sitten katsotaan, päästiinkö pirulaisesta eroon. Toivotaan, että hoito tuottaa sinullekin positiivista tulosta. Kaltaisesi skribentti tuo sekä älyä että eloa tähän harmaan eri sävyjen ja osin myökin tummempienkin värien kyllästämään palstaan. Tässähän Taalintehtaan ilmavalvonnalla on merkittävä painoarvo, erityisesti kun puhutaan mm. kehitysmaa Nauvostoliiton johtaman häivemattoilijan pitämisestä omalla tontillaan.

Muistatkos kun tuossa alkupuolella vuotta oli puhetta ruusuvuorimaisen näytelmäkirjallisuuden tuottamisesta, jossa tämä imaami olisi ollut pääosassa? Onko kalastusreissuilla syntynyt ajatuksia, kun siellähän on aikaa tuumailla yhtä sun toista? No oli niin tahi näin, niin täältä voi aina vetää huumoria elämään ja se tekee hyvää mielelle, vaikka muuten olisikin haastavia juttuja elämässä. Sillä on koittanut pitää oman mielen vaipumasta apatiaan. Siksi mm. tämä imaami saa himmeillä jutuillaan aikaan hersyvää naurua, kun hänen aivopiereskelystään yrittää ottaa tolkkua. Ja sinulla on ollut hauskoja vetoja ja niitä olisi mukava lukea sekä kommentoida jatkossakin.

Post skriptum: Asiasta haljenneeseen vasemman jalan lapikkaaseen, vieläkö kannatat silakansyöntipakkoa Suomeen? :)))

• Anonyymi

Viisaita sanoja Elokapinasta ja muutenkin. Meillä on ollut omat erimielisyytemme mutta ihan tosissaan ei kumpikaan liene ollut. Enpä osaa muuta sanoa.

Pallopaita.

• Kiitos. Hyvää elämää sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      117
      1544
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1367
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      148
      1174
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1030
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      40
      1000
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      117
      991
    7. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      59
      955
    8. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      924
    9. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      98
      911
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      881
    Aihe