Puhelimessa kailottaminen

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette siitä joukkoliikenteessä, että ihmiset puhuvat puhelimessa niin, että sen toisen henkilön ääni on "päällä"?

Varsinkin maahanmuuttajataustaiset kailottavat niin puhelimessa.

Tänään kantasuomalaisena ihmisenä sanoin eräällä kantasuomalaiselle naikkoselle siitä, kun tuli bussiin, istumaan lähelleni niin, että hänen puhekumppaninsa kailotti kaikille asiansa.

Asiallisesti sanoin, että anteeksi tuo häiritsee minua. Hänen mielestä minun pitää antaa puhua tuolla tapaa ja jos häiritsee niin mene bussista pois. Hänen mielestä minä en osaa käyttäytyä!

Hän itse ei osaa käyttäytyä julkisessa liikenteessä. Siellä ei tarvitse häiritä muita tuolla tapaa puhumalla puhelimessa kuten ei myöskään soittamalla musiikkia!

Harva nykyajan nuorisosta osaa käyttäytyä!

7

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valkeakosken liikenteen busseissa näin ei tapahdu

• Anonyymi

Teillä on siellä paremmin!

Täällä pääkaupunkiseudulla on kaikenlaisia ihmisiä, jotka eivät huomioi muita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä on siellä paremmin!

Täällä pääkaupunkiseudulla on kaikenlaisia ihmisiä, jotka eivät huomioi muita!

Ali nimisiä ihmisiä.

• Anonyymi

Mutta meilä vaivavaunulla kailotetaan minkä keretään.

• Anonyymi

Päällikkömme Syvämulkku kailotti muulloinkin kuin puhelimessa.
      Nyt on hieman hiljentynyt kun saanut nuhteita käytöksestään ylemmältä taholta mihin hänestä kantelimme.

Helbheikki

• Anonyymi

Ylen sivuilta:

https://yle.fi/a/74-20113611

Nämä nykyajan ihmiset eli minäminä ihmiset, voisivat ottaa muutkin huomioon.

Jos ei voi matkustaa julkisessa liikenteessä niin, että ei soita ääneen musiikkia/elokuvia/tiktokia tms tai puhu puhelimessa niin, että sen toisen idiootin ääni on päällä, niin kannattaa osta se oma auto!

Silloin saa sydämensä kyllyydestä kuunnella, vaikka mitä!

Itse yleensä sanon asiasta, mutta minäminä ihmisten mielestä meidän muiden tulee se hyväksyä. Eräänä päivänä kun sanoin kuuluvasti muutaman kerran musiikin soittamisesta niin jo hiljeni puhelin. Matkustaja, joka jäi samalla pysäkillä pois kiitti minua, että uskalsin sanoa!

• Anonyymi

Kailotus ei haittaa jos kailotuksen asiasisältönä on tiukkaa asiaa Lauri I Suuresta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      188
      2260
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2089
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      316
      1836
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1597
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1468
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe