En ole vielä varma.
Nainen, ehkä olen pohjimmiltani homo
49
622
Vastaukset
- Anonyymi
Ole vain. Ei se ole minulta pois.
- Anonyymi
Ilmoita sitten kun olet varma. Etsin sitten heteromiehen.
- Anonyymi
Täältä löytyy! 🧔👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä löytyy! 🧔👋
Kiitos! Onneksi on vielä niitäkin.
- Anonyymi
Et kai sinäkin💩
- Anonyymi
Olen. H*moilu on miesten hommaa💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. H*moilu on miesten hommaa💪
Jepa. Naiset on vaan tiellä. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jepa. Naiset on vaan tiellä. 🤣
Juuu.u. Minullakin on pöllönsilmä kipeenä. XD
- Anonyymi
Voit olla molempia. 😉
- Anonyymi
Ihan vapaasti saat olla mitä olet, ei se ole minulta pois.
- Anonyymi
No miten hemmetissä sellanen haittaa?
Ei kai se vaikuta mitenkään mihinkään?- Anonyymi
Kaipa se asia pitäisi testata oletko vai et?
-jatkoa edelliseen...
- Anonyymi
Kauanko ne tutkimuksesi kestävät vielä?
- Anonyymi
Eikö minun pitäisi kysyä tästä?
- Anonyymi
Oon intersukupuolinen
- Anonyymi
Tulihan se sieltä viimeinki
Mä niin tiesin tän 💙 jutun
Naiselta sivusta.- Anonyymi
Joo tää on just siltä ketä ajattelet! Varma homma!
- Anonyymi
Joku alkoi heti käyttää samaa sydäntä .Ei ollut minulta.💙
- Anonyymi
Minä alan olla melko varma että olet. Onhan tuo sun käytös nyt melko homoa. Ja ystäväsikin vihjailleet että olet homo.
- Anonyymi
Minä olen bi-nainen.
- Anonyymi
Hyvää yötä 🤗(mieheltä)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä 🤗(mieheltä)
En kaipaa miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa miestä.
Itsehän sinä sen tiedät ketä kaipaat..
- Anonyymi
Ei kun siis heteromies?
- Anonyymi
Kyllä sinä J olet
Miten sen voi varmistaa?
En kyllä oikestaan täysin usko että olet.
Mutta mitäs sitten jos vaik olisitkin?
Mihin se vaikuttaisi ja millä tavalla?
🤗
Eipä kyllä hajuakaan kuka olet....- Anonyymi
Olen hetero mutta mulle on yks lysti mitä sinä olet tai edustat. Kaik käyp!
- Anonyymi
Nää "Nainen..." otsikossa alkuiset ketjut on aina trolleja. Oon seurannut. Tod. näk. joku mutterit löysällä nainen takana.
- Anonyymi
Ei sentään kaikki nää
Nainen, alkuiset oo saman mutta.... - Anonyymi
Jep. Joku löyhäpäinen psykiatrisen poliklinikan asiakas viimeisen 30 vuoden ajalta. Ilmeisesti kateellinen jollekin. Ei ole vielä tajunnut lopettaa itseään mutta toivotaan että ymmärtää jossain vaiheessa niin voimme keskittyä ikävöintiin mikä on tämän ikäväpalstan tarkoitus 8)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Joku löyhäpäinen psykiatrisen poliklinikan asiakas viimeisen 30 vuoden ajalta. Ilmeisesti kateellinen jollekin. Ei ole vielä tajunnut lopettaa itseään mutta toivotaan että ymmärtää jossain vaiheessa niin voimme keskittyä ikävöintiin mikä on tämän ikäväpalstan tarkoitus 8)
Luuletko olevasi hauska? Et ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap. En kuvittele olevani hauska, en yritä vitsailla 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aloittaja on kylläkin homomies. Psyykkistä tilaa ja kateutta en aloituksessa näe. Sinusta paistaa läpi katkeruus kuvailemaasi naista kohtaan.
- Anonyymi
Olishan se superia jos voisi testata kuin koronan. Onko vai eikö?
Jos saa kysyä niin mikä sut on saanut ajattelemaan homous vaihtoehtoa? - Anonyymi
Olen epäillyt sitä kohdallasi jo pitkään. Eikä se haittaa yhtään. Me ollaan kakki erilaisia.
- Anonyymi
Homolla kukkii herpes huulessa. Kaikilla samaan aikaan. Siitä homon tunnistaa.
- Anonyymi
Älykkyytesi ja tietämyksesi loistaa kauas. Ikävä palauttaa maan pinnalle. Huuliherpes voi ilmaantua 9/10:llä kun esim. on tarpeeksi tressaantunut tai väsynyt ja vastustuskyky hetken verran pettää.
- Anonyymi
Homo saa olla muttei hintti.Hintti on naismainen ,homo on karju.
Kysynkin tässä miten ihmeessä homoilla kestää se reikä sit hommaamista?Eikö se oo helvetin kipeä pitkään? - Anonyymi
Miksi kerrot tämän palstalla koko maailmalle?
Luuletko, että ihmiset eivät ihmettele sinua?- Anonyymi
Mistä sen tietää kuka aloittaja on?
- Anonyymi
Saa olla homo. Ihan vapaasti. Saat olla mitä vaan. Mut kaapista olis hyvä joskus tulla ulos.
- Anonyymi
Ei minulta tämä. Olen umpihetero.
Mieheltä - Anonyymi
Olen tiennyt sen vuosia vuosia sitten , 2018 täysin selvisi . Onhan sulla tietty myös hetero" juttuja " , näytön vuoksi ainakin .
- Anonyymi
Mitä silloin selvisi??
- Anonyymi
Ei minulta tämmöinen. En tykkää rassata putkia.
- Anonyymi
Se on ok.Kyllä mä sen arvasin eikä jaksa mennä enää tohon bäkkiin..enhä mäkää pysty itseäni mihinkään lokeroida! Oudot ja omantien kuleksijat on salee mun type. Oli sitten mies tai nainen, ni semmonen saa mut syttymään, kuuntelemaan ja tuntemaan hyvin lämpimästi
- Anonyymi
Ehkä sua pitäisi vaan jonkun naisen panna kunnolla.
- Anonyymi
Minulle homous ei ole millään tavalla ongelma, sillä hyväksyn kaikki ihmiset seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Kunhan itse kukin on sinut oman asian kanssa ja onnellinen avoimesti.
- Anonyymi
Tiesin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418