Vanhempi nainen kiihottuisi 20-35v miehestä

Anonyymi-ap

Kiihotun todella paljon siitä ajatuksesta, että nuori hyväkroppainen mies ottaisi minut kuin kiimainen sonni. Haluaisin, että hän pystyisi siihen useita kertoja peräkkäin. Olen kyltymätön ja sinkku. Joka ilta salaa haaveilen, että joku nuori mies tulisi luokseni ja saisin tuntea sen miten hänen iso kalunsa ryskyttäisi minua pohjaan saakka ja lopulta runttaisi spermansa sisälleni jääden kiinni minuun. Olisi nautinnollista makoilla raukeina yhdessä kuin leijonat.
Antautuisin hänelle täysin. Olisitko se sinä?
Olen 40v kuuma ja hyväkroppainen naaras.
Ehkä toiveeni vielä toteutuu.

19

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Useat nuoret miehet haluaisi itseään vanhempaa naista. Itse olin samanlainen.
      Onnea yritykseen.

• Anonyymi

Vain unelmissas eunukki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain unelmissas eunukki

Mitäs olet peräkammarin luuseri mamman poika.

• Anonyymi

Kelpaako tummaihoinen mies?

• Anonyymi

Ei kelpaa limanuljaska ja vielä HAISTA PASKA HOMONAAMA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kelpaa limanuljaska ja vielä HAISTA PASKA HOMONAAMA

Mitäs olet syyttömiä me täällä siihen ollaan.

• Anonyymi

Mee aavikolle takas rotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kelpaa mitäs olet limanuljaska ja vielä HAISTA PASKA HOMONAAMA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs et ole vieläkään mennyt.

• Anonyymi

Se varmasti hieman riippuu, mutta ei ole poissuljettua.
        Anteeksi, että jouduit noin ilkeiden kommenttien kohteeksi. Ne eivät olleet minulta. Aloittajalta.
        Olisiko sinulle sähköpostia tätä varten. Varmaan sinne kyllä tulee noilta kiusaajiltakin viestejä eli kannattaa tehdä uusi. Laitan sulle sähköpostia jos laitat tähän.

• Anonyymi

Nettityttöilijä Matti taas innostuneena. Hyvin sä vedät. Et tosin vielä, mutta joskus. Et mene ihan vielä naisesta.

• Anonyymi

Ai niin Mattihan on sun entinen poika ystävä. Oletpas sinä katkera kun arvostelet entistä heillasi.

• Anonyymi

Kuka on Matti? Tämä aloitus on sori vaan aito. Et selvästi kuulu kohderyhmään.

• Anonyymi

Moro, oon 35-vuotias mies, olisin kiinnostunut kyllä tulla auttamaan asiassa. Unelma kroppa vaan vielä hakusessa. :D

• Täällä 30 v urheilullinen 180cm hyväkroppainen jätkä Turusta.. valmiina auttamaan mistä päin sä ite oot

• Anonyymi

30v mies Helsingistä. KIK ja sposti löytyy.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      7507
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      52
      5628
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2653
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1618
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      202
      1482
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1129
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1097
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1091
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      956
    Aihe