Vanhempi nainen kiihottuisi 20-35v miehestä

Anonyymi-ap

Kiihotun todella paljon siitä ajatuksesta, että nuori hyväkroppainen mies ottaisi minut kuin kiimainen sonni. Haluaisin, että hän pystyisi siihen useita kertoja peräkkäin. Olen kyltymätön ja sinkku. Joka ilta salaa haaveilen, että joku nuori mies tulisi luokseni ja saisin tuntea sen miten hänen iso kalunsa ryskyttäisi minua pohjaan saakka ja lopulta runttaisi spermansa sisälleni jääden kiinni minuun. Olisi nautinnollista makoilla raukeina yhdessä kuin leijonat.
Antautuisin hänelle täysin. Olisitko se sinä?
Olen 40v kuuma ja hyväkroppainen naaras.
Ehkä toiveeni vielä toteutuu.

13

1946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Useat nuoret miehet haluaisi itseään vanhempaa naista. Itse olin samanlainen.
      Onnea yritykseen.

• Anonyymi

Vain unelmissas eunukki

• Anonyymi

Kelpaako tummaihoinen mies?

• Anonyymi

Mee aavikolle takas rotta

• Anonyymi

Se varmasti hieman riippuu, mutta ei ole poissuljettua.
        Anteeksi, että jouduit noin ilkeiden kommenttien kohteeksi. Ne eivät olleet minulta. Aloittajalta.
        Olisiko sinulle sähköpostia tätä varten. Varmaan sinne kyllä tulee noilta kiusaajiltakin viestejä eli kannattaa tehdä uusi. Laitan sulle sähköpostia jos laitat tähän.

• Anonyymi

Nettityttöilijä Matti taas innostuneena. Hyvin sä vedät. Et tosin vielä, mutta joskus. Et mene ihan vielä naisesta.

• Anonyymi

Kuka on Matti? Tämä aloitus on sori vaan aito. Et selvästi kuulu kohderyhmään.

• Anonyymi

Moro, oon 35-vuotias mies, olisin kiinnostunut kyllä tulla auttamaan asiassa. Unelma kroppa vaan vielä hakusessa. :D

• Täällä 30 v urheilullinen 180cm hyväkroppainen jätkä Turusta.. valmiina auttamaan mistä päin sä ite oot

• Anonyymi

30v mies Helsingistä. KIK ja sposti löytyy.

• Anonyymi

37v kuntosalia harrastava lihaksikas mies valmiina kunnon panoon 😍. Kik: Seikkailija87 / etelä-pohjanmaa.

• Anonyymi

M21 todella innokas, 180cm pitkä, 70kg ja 20cm varustuksella (paksu kans) söpöillä piirteillä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe