Vanhempi nainen kiihottuisi 20-35v miehestä

Anonyymi-ap

Kiihotun todella paljon siitä ajatuksesta, että nuori hyväkroppainen mies ottaisi minut kuin kiimainen sonni. Haluaisin, että hän pystyisi siihen useita kertoja peräkkäin. Olen kyltymätön ja sinkku. Joka ilta salaa haaveilen, että joku nuori mies tulisi luokseni ja saisin tuntea sen miten hänen iso kalunsa ryskyttäisi minua pohjaan saakka ja lopulta runttaisi spermansa sisälleni jääden kiinni minuun. Olisi nautinnollista makoilla raukeina yhdessä kuin leijonat.
Antautuisin hänelle täysin. Olisitko se sinä?
Olen 40v kuuma ja hyväkroppainen naaras.
Ehkä toiveeni vielä toteutuu.

13

2036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Useat nuoret miehet haluaisi itseään vanhempaa naista. Itse olin samanlainen.
      Onnea yritykseen.

• Anonyymi

Vain unelmissas eunukki

• Anonyymi

Kelpaako tummaihoinen mies?

• Anonyymi

Mee aavikolle takas rotta

• Anonyymi

Se varmasti hieman riippuu, mutta ei ole poissuljettua.
        Anteeksi, että jouduit noin ilkeiden kommenttien kohteeksi. Ne eivät olleet minulta. Aloittajalta.
        Olisiko sinulle sähköpostia tätä varten. Varmaan sinne kyllä tulee noilta kiusaajiltakin viestejä eli kannattaa tehdä uusi. Laitan sulle sähköpostia jos laitat tähän.

• Anonyymi

Nettityttöilijä Matti taas innostuneena. Hyvin sä vedät. Et tosin vielä, mutta joskus. Et mene ihan vielä naisesta.

• Anonyymi

Kuka on Matti? Tämä aloitus on sori vaan aito. Et selvästi kuulu kohderyhmään.

• Anonyymi

Moro, oon 35-vuotias mies, olisin kiinnostunut kyllä tulla auttamaan asiassa. Unelma kroppa vaan vielä hakusessa. :D

• Täällä 30 v urheilullinen 180cm hyväkroppainen jätkä Turusta.. valmiina auttamaan mistä päin sä ite oot

• Anonyymi

30v mies Helsingistä. KIK ja sposti löytyy.

• Anonyymi

37v kuntosalia harrastava lihaksikas mies valmiina kunnon panoon 😍. Kik: Seikkailija87 / etelä-pohjanmaa.

• Anonyymi

M21 todella innokas, 180cm pitkä, 70kg ja 20cm varustuksella (paksu kans) söpöillä piirteillä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      91
      3609
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      27
      3149
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      57
      3093
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2905
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2730
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2707
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2464
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2291
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    Aihe