Kaikki vois olla hyvin nyt..

Voisit olla mun vierellä, nukkumassa, voitas olla niiiin onnellisia yhdessä. Kaikki vois olla niin hyvin, elämä vois olla tasapainosta ja ihanaa, melkein kuin unelmaa.. mut sen sijaan oon täysin yksin, itken, saan paniikkikohtauksen ja self sabotoin ja "tuhoan" itseäni kaikilla epäterveillä tavoilla.

Kun päästin sut otteestani sillon kesäl.. ja en tajunnut, et menetin sut siin lopullisesti vaik välit ei viel poikki sillon mennytkään. </3 Menit rakastuun johonkin toiseen, kyl mä huomasin kun aloit tekstaan mulle vähemmän, mut en ajatellu et tilanne ois edennyt niin nopee, aattelin että jos en nyt hoppuile tän jutun kaa niin tää onnistuu mut kaikki menikin pilalle </3

Tälläkin hetkellä mietin miten saan itteni pois täältä maan päältä,yliopistookaan oo vittuukaa motia käydä tai laittaa mitään asioita kuntoon, kun se olis kaikki "turhaa", olisin silti täysin yksin ja sitä en kestä.

Me voitas nytkin nukkua vierekkäin, mulla vois olla kanditutkinto ja paljon kavereita, mä voisin olla nytkin sun vierellä, nähä susta unii, aamul tehä sulle aamupalaa, antaa pusun huulille, lähtee opistolle, ja sä lähdet kans sinne mis ikinä opiskeletkaa.. oltas lähekkäin, pidettäs toisiamme käsistä, kaikki ois "hyvin". Olisin onnellinen ,olisin löytänyt onnen ja turvan , kodin <3

Elämä on vaa kaaosta nyt, tunteiden myrsky, kaikki on rikki, millään ei oo mitään väliä, mua ei kiinnosta vittuakaan mitä mulle tapahtuu.. kuolenko? Joudunko vankilaan, saanko STDN, ihansama,ihansama oikeesti.. ei mun olo menis huonommaks mistään enää..

Veera mikset oo mun ,vaikka oot "mun" </3... et vaan "tajuu" sitä mitä mä nään.. ikään kuin elän elämää jota ne oo koskaan elänyt mut nään sen ja se, että kaikki meni näin vituiks ja en päässyt elää sitä unelmaa sun kaa, se tuhoo mua sisältä joka päivä..pala palalta...

Mun ainoa toivo on kuolla ja yrittää uudestaan.. ehkä siellä toisessa maailmassa kaikki menee hyvin, sinne mä kuulun, en kuulu tänne.. </3, vielä hetki kestää.. vielä hetki.. kohta kaikki on hyvin rakkain <3

Toivottavasti oot onnellinen tääl, kun mä lähden matkalle kohti tuntematonta sitten kun kaikki on valmista... <3 rakastan sua..

9

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä tee mitään itelles.
      Ihan oikeesti älä.

• Anonyymi

sä poltat jotai kannabist, ja sit sä pädet sil, hanki ittelles joku muu miehisyyden mitta.

• En käytä kanapizzaa :P

Enkä oo pätenyt?

• Anonyymi

Kommunikaatio taidot, omien ja toisen tunteiden kunnioitus on nyt paikallaan.
      Lopeta oman pahan olosi muihin projektointi ja opeta itsesi antamaan asian olla.

• En oo projektoinut mitään.

• Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

En oo projektoinut mitään.

Itsetuntemus siis mättää.

• Anonyymi kirjoitti:

Itsetuntemus siis mättää.

Ei mättää, tunnen itseni varmaan paremmin kuin suurinosa ihmisistä, sen takia tää onkin niin kivuliasta..

• Anonyymi

Kävin tuon mylläkän pariin otteeseen nuorena aikuisena läpi.Luulin ettei tule muuta mutta KYLLÄ TULEE.
      Anna itsellesi lupa itkeä ja käpertyä peittoon.Käy läpi asiat moneen,moneen kertaan kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa.

• Anonyymi

BiPolarDaddyBunny should bust a nut more often. Maybe ya little wifey will help if ya took ya head out of ya arse for little while.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3760
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      76
      1980
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1608
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      788
    Aihe