Voisit olla mun vierellä, nukkumassa, voitas olla niiiin onnellisia yhdessä. Kaikki vois olla niin hyvin, elämä vois olla tasapainosta ja ihanaa, melkein kuin unelmaa.. mut sen sijaan oon täysin yksin, itken, saan paniikkikohtauksen ja self sabotoin ja "tuhoan" itseäni kaikilla epäterveillä tavoilla.
Kun päästin sut otteestani sillon kesäl.. ja en tajunnut, et menetin sut siin lopullisesti vaik välit ei viel poikki sillon mennytkään. </3 Menit rakastuun johonkin toiseen, kyl mä huomasin kun aloit tekstaan mulle vähemmän, mut en ajatellu et tilanne ois edennyt niin nopee, aattelin että jos en nyt hoppuile tän jutun kaa niin tää onnistuu mut kaikki menikin pilalle </3
Tälläkin hetkellä mietin miten saan itteni pois täältä maan päältä,yliopistookaan oo vittuukaa motia käydä tai laittaa mitään asioita kuntoon, kun se olis kaikki "turhaa", olisin silti täysin yksin ja sitä en kestä.
Me voitas nytkin nukkua vierekkäin, mulla vois olla kanditutkinto ja paljon kavereita, mä voisin olla nytkin sun vierellä, nähä susta unii, aamul tehä sulle aamupalaa, antaa pusun huulille, lähtee opistolle, ja sä lähdet kans sinne mis ikinä opiskeletkaa.. oltas lähekkäin, pidettäs toisiamme käsistä, kaikki ois "hyvin". Olisin onnellinen ,olisin löytänyt onnen ja turvan , kodin <3
Elämä on vaa kaaosta nyt, tunteiden myrsky, kaikki on rikki, millään ei oo mitään väliä, mua ei kiinnosta vittuakaan mitä mulle tapahtuu.. kuolenko? Joudunko vankilaan, saanko STDN, ihansama,ihansama oikeesti.. ei mun olo menis huonommaks mistään enää..
Veera mikset oo mun ,vaikka oot "mun" </3... et vaan "tajuu" sitä mitä mä nään.. ikään kuin elän elämää jota ne oo koskaan elänyt mut nään sen ja se, että kaikki meni näin vituiks ja en päässyt elää sitä unelmaa sun kaa, se tuhoo mua sisältä joka päivä..pala palalta...
Mun ainoa toivo on kuolla ja yrittää uudestaan.. ehkä siellä toisessa maailmassa kaikki menee hyvin, sinne mä kuulun, en kuulu tänne.. </3, vielä hetki kestää.. vielä hetki.. kohta kaikki on hyvin rakkain <3
Toivottavasti oot onnellinen tääl, kun mä lähden matkalle kohti tuntematonta sitten kun kaikki on valmista... <3 rakastan sua..
Kaikki vois olla hyvin nyt..
9
219
Vastaukset
Älä tee mitään itelles.
Ihan oikeesti älä.- Anonyymi
sä poltat jotai kannabist, ja sit sä pädet sil, hanki ittelles joku muu miehisyyden mitta.
- Anonyymi
Kommunikaatio taidot, omien ja toisen tunteiden kunnioitus on nyt paikallaan.
Lopeta oman pahan olosi muihin projektointi ja opeta itsesi antamaan asian olla.- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
En oo projektoinut mitään.
Itsetuntemus siis mättää.
Anonyymi kirjoitti:
Itsetuntemus siis mättää.
Ei mättää, tunnen itseni varmaan paremmin kuin suurinosa ihmisistä, sen takia tää onkin niin kivuliasta..
- Anonyymi
Kävin tuon mylläkän pariin otteeseen nuorena aikuisena läpi.Luulin ettei tule muuta mutta KYLLÄ TULEE.
Anna itsellesi lupa itkeä ja käpertyä peittoon.Käy läpi asiat moneen,moneen kertaan kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa. - Anonyymi
BiPolarDaddyBunny should bust a nut more often. Maybe ya little wifey will help if ya took ya head out of ya arse for little while.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riskialttiit mielipiteenne
Onko sinulla sellaisia mielipiteitä erinäisistä asioista, joista todennäköisesti loukkaannuttaisiin ja jonkinsortin pask512423Apua, pappi-Kanala maksoi hurjat 7800 euroa immuniteettilippaasta tosi-tv-sarjassa!
Ohhoh! Aikamoinen veikko tämä Kari. Pastori-Kanala on pelannut kyllä kovaa peliä Myyrä-realityssä. Hän teki pysäyttävän372203Ensitreffit alttarilla Jenni tilittää hermona itkien -Tämä iso haaste Jyrkin kanssa: "Ei, niinku..."
Voi ei… Mitähän tästä Jennin ja Jyrkin liitosta vielä tulee…? Ei se jalkapallokaan taida yhdistää tarpeeksi. Lue lisä141951Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,151499Feministit eivät halua, että naiset ajelevat karvojaan
He haluavat, että naiset eivät viehätä miehiä. https://yle.fi/a/74-20112171951381Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona
Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin741329- 102986
Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta
Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin332971Kuoleva kylä
KS; "Komake Oy irtisanoi vuokrasopimuksensa Taivalkosken kunnan kanssa – toiminta jatkuu vielä talven yli23960Yle 10/24: Marinin hallituspohja 56,6 %, Orpon 44,0 %
Eipä näytä Orpon äärioikeistoporukalla olevan vieläkään kansan mandaattia sekopäisten päätöstensä tueksi. Ei Orpolla ol253938