Oma Säästöpankki saanut uuden johtajan
Toivottavasti sekoilut ja tyhmyydet loppuu!
Karri Alameri OmaSäästöPankki johtajaksi
5
479
Vastaukset
- Anonyymi
Joo..enpä pankkia rankaise siitä , mitä pari ketkutyyppiä teki.
Se vain OmaSP:ssa harmittaa, kun palvelumaksu on 9,50 €/kk, mutta kun kuitenkin kivijalkapankki Ilmajoella; OP:kin häippäsi komeasta palatsistaan...
Ja kyllä, osuuskaupan ilmaiset pankkipalvelut tiedetään..mutku.- Anonyymi
Oma SP on kallis pankki asiakkaalle, kaikki maksaa, teet mitä tahansa verkkopankissa, tiliotteet yms. Hinnat nousseet jatkuvasti, verkkopankki todella vittumainen käyttää, maksutapahtumien varmistaminen tehty liian kömpelöksi, verrattuna esim. S pankkiin.
- Anonyymi
https://www.omasp.fi/omasp/ajankohtaista/tiedotteet/mediatiedotteet/oma-saastopankki-oyjn-toimitusjohtajaksi-karri
Voimia ja viisautta työhön - Anonyymi
Oli tosi törkeää että "akat" alas ajoi Säästöpankin!
Samoin KOP ja SYP yhdistäminen ja lahjoittaminen
Ruotsalaisille
Hyvin ovat myös POP pankit pärjänneet vaikka ovat pieniä taseeltaan
S pankki on myös hyvin pärjännyt- Anonyymi
Mauno Koivisto onnistui lähes tuhoamaan Säästöpankki-ryhmän. Mutta onneksi maakunnissa oli kylmäpäisiä sp-ihmisiä , jotka eivät lähteneet maasumiesten vedätykseen, ja suostuneet menemään mukaan fuusioon , joka oli valtion pankkituen ehto...- varsinainen seireenilaulu!
Suomen Säästöpankki sai Paavo Prepulan johdolla hetken hengittää, kunnes se kylmästi pilkottiin ja ongelmaluotot sysättiin Arsenalin roskapankkiin. Siellä oli toinen Koivisto, Heikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284739- 93727
- 109636
- 34628
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550