Oma Säästöpankki saanut uuden johtajan
Toivottavasti sekoilut ja tyhmyydet loppuu!
Karri Alameri OmaSäästöPankki johtajaksi
5
479
Vastaukset
- Anonyymi
Joo..enpä pankkia rankaise siitä , mitä pari ketkutyyppiä teki.
Se vain OmaSP:ssa harmittaa, kun palvelumaksu on 9,50 €/kk, mutta kun kuitenkin kivijalkapankki Ilmajoella; OP:kin häippäsi komeasta palatsistaan...
Ja kyllä, osuuskaupan ilmaiset pankkipalvelut tiedetään..mutku.- Anonyymi
Oma SP on kallis pankki asiakkaalle, kaikki maksaa, teet mitä tahansa verkkopankissa, tiliotteet yms. Hinnat nousseet jatkuvasti, verkkopankki todella vittumainen käyttää, maksutapahtumien varmistaminen tehty liian kömpelöksi, verrattuna esim. S pankkiin.
- Anonyymi
https://www.omasp.fi/omasp/ajankohtaista/tiedotteet/mediatiedotteet/oma-saastopankki-oyjn-toimitusjohtajaksi-karri
Voimia ja viisautta työhön - Anonyymi
Oli tosi törkeää että "akat" alas ajoi Säästöpankin!
Samoin KOP ja SYP yhdistäminen ja lahjoittaminen
Ruotsalaisille
Hyvin ovat myös POP pankit pärjänneet vaikka ovat pieniä taseeltaan
S pankki on myös hyvin pärjännyt- Anonyymi
Mauno Koivisto onnistui lähes tuhoamaan Säästöpankki-ryhmän. Mutta onneksi maakunnissa oli kylmäpäisiä sp-ihmisiä , jotka eivät lähteneet maasumiesten vedätykseen, ja suostuneet menemään mukaan fuusioon , joka oli valtion pankkituen ehto...- varsinainen seireenilaulu!
Suomen Säästöpankki sai Paavo Prepulan johdolla hetken hengittää, kunnes se kylmästi pilkottiin ja ongelmaluotot sysättiin Arsenalin roskapankkiin. Siellä oli toinen Koivisto, Heikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532696
- 88934
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11905- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 79598
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48555