Oma Säästöpankki saanut uuden johtajan
Toivottavasti sekoilut ja tyhmyydet loppuu!
Karri Alameri OmaSäästöPankki johtajaksi
5
479
Vastaukset
- Anonyymi
Joo..enpä pankkia rankaise siitä , mitä pari ketkutyyppiä teki.
Se vain OmaSP:ssa harmittaa, kun palvelumaksu on 9,50 €/kk, mutta kun kuitenkin kivijalkapankki Ilmajoella; OP:kin häippäsi komeasta palatsistaan...
Ja kyllä, osuuskaupan ilmaiset pankkipalvelut tiedetään..mutku.- Anonyymi
Oma SP on kallis pankki asiakkaalle, kaikki maksaa, teet mitä tahansa verkkopankissa, tiliotteet yms. Hinnat nousseet jatkuvasti, verkkopankki todella vittumainen käyttää, maksutapahtumien varmistaminen tehty liian kömpelöksi, verrattuna esim. S pankkiin.
- Anonyymi
https://www.omasp.fi/omasp/ajankohtaista/tiedotteet/mediatiedotteet/oma-saastopankki-oyjn-toimitusjohtajaksi-karri
Voimia ja viisautta työhön - Anonyymi
Oli tosi törkeää että "akat" alas ajoi Säästöpankin!
Samoin KOP ja SYP yhdistäminen ja lahjoittaminen
Ruotsalaisille
Hyvin ovat myös POP pankit pärjänneet vaikka ovat pieniä taseeltaan
S pankki on myös hyvin pärjännyt- Anonyymi
Mauno Koivisto onnistui lähes tuhoamaan Säästöpankki-ryhmän. Mutta onneksi maakunnissa oli kylmäpäisiä sp-ihmisiä , jotka eivät lähteneet maasumiesten vedätykseen, ja suostuneet menemään mukaan fuusioon , joka oli valtion pankkituen ehto...- varsinainen seireenilaulu!
Suomen Säästöpankki sai Paavo Prepulan johdolla hetken hengittää, kunnes se kylmästi pilkottiin ja ongelmaluotot sysättiin Arsenalin roskapankkiin. Siellä oli toinen Koivisto, Heikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701489
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361116- 46936
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175812- 39759
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541