Sentti siitä oli peitettynä.
13 metrinen Trump naku kuva ilmestyi USAn kadulle .
16
155
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä uusi vapaudenpatsas jo kissiburgers donnie vaari voittaa vaalit.
- Anonyymi
Oli komia seisova kuva , mut sitä piliä ei olisi saanut peittää .
- Anonyymi
Mutta 25cm jäi peittämättä
- Anonyymi
Trumpin suomi mega kannatat on nyt vihasena somessa on hauska seura niiden kometteja tästä hahahah.
- Anonyymi
Kamala olisi myös kuvansa ansainnut.
- Anonyymi
Politiikka on likaista peliä. Ei ihme, että monessa maassa erimielisyydet on ratkottu asein.
- Anonyymi
Millanen paskamyrsky tulisi vastaavasta Harrisin....
- Anonyymi
En tiedä mutten suomen trumpin mega fanit on ihan kilareissa tästä hahah buahah eikö ookin ihan koomista? kun suomessa ovat vihasia hahahaha.
- Anonyymi
Harrisista samanlainen..äkkiä😜
Kannattaa kuitenkin muistaa se, minkä Kekkonen oivalsi jo 50-luvulla:
"Puhukoot mitä puhuvat - PÄÄASIA, ETTÄ PUHUVAT."
Kuin myös tuossa...- Anonyymi
Et linkkiä osaa laittaa?
- Anonyymi
Mitä veikaatte paljon tuo taideteos maksaa kun se lopulta myydään?
- Anonyymi
Rumpilla on oikeesti laihat tikku pihtisääret, siksi pitää lepattavalahkeisia housuja
- Anonyymi
Mitenkäs mulkun koko onko oikea? joko on tämän asian asintuntialta stormy danielsilta on asiaa kysytty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs mulkun koko onko oikea? joko on tämän asian asintuntialta stormy danielsilta on asiaa kysytty?
Heh, tuo oli hyvä!!!
- Anonyymi
"Fiksut" ihmiset käyttäytyy kuin lapset hiekkalaatikolla voi tätä myötä häpeän määrää?🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882188
- 1321832
- 341475
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161381ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj211360- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161099- 781013