Oikeiston ajama kotihoidon tuki syynä maahanmuuttajalasten heikompiin koulutuloksiim

Anonyymi-ap

Kun maahanmuuttajaäidit jäävät kotiin hoitamaan lapsiaan eivät nämä ennen kouluikää opi suomen kieltä mikä on tunnetusti vaikea kieli oppia, jos ei sitä opi pienestä alkaen.
Koulussa he jäävät näin muista jälkeen heti ensi luokalla ja siitä alkaa turhautumisen ja syrjäytymisen kierre.

Tästä kehityksestä voimme syyttää oikeistopuolueita, erityisesti kristilliset ja persut ovat tämänkin keksinnön takana, ja keskusta komppaa yrittäen liehitellä maaseudun perheitä.

Kun koulut muuttuvat rauhattomiksi ( etenkin kehitystä hieman avittaen kun otetetaan pois luokkahuonejako, väliseinät, ollaan "itseohjautuvia" koko ajan ryhmiä vaihtaen) niin edetään hitaasti, mutta varmasti kohti koulujen yksityistämistä.

Sama toimintamalli kuin terveydenhuollossa. Ajetaan julkinen terveydenhuolto niin kuralle, että alkaa yksityistäminen maistumaan.

5

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maahanmuuttajien perheenäidit eivät integroidu yhteiskuntaan eivätkä opi kulttuuriamme, kun elävät kotihoidon tuella kotona. Lapsille käy vähän samaan tapaan.

Olen myös kauhistellut noita koulujen avoimia tiloja. Itse häiriinnyn melusta ja hälystä. Olen todella kiitollinen siitä, että minun lapsuudessani koulussa oli hiljaista ja rauhallista.

Itseopiskelusta on sen verran kokemusta, että opiskelin aikuisena AMK:ssa jo aativamman opistotutkinnon suorittaneena. Ekan vuoden nuoret valittivat, että pitäisi tehdä itsenäisesti asioita, joita ei vielä osaa, eikä kukaan opeta. Tämä oli 1990-luvulla, kun joku keksi, että säästetään opetuksen kuluista. Eräs opettaja mainitsi, että minunkin on velvollisuus opastaa muita. Minä olin siellä omassa projektissani, eikä huvittanut hassata aikaa ryhmätöissä muutamaa tuntia, kun itse selvisin hommasta puolessa tunnissa yksin. Siten tein ryhmän homman yksin, ja sanoin muille ryhmäläisille, että voitte mennä kirjastoon perehtymään asiaan. Ottivat kumminkin suorituksen minun tekemästä ryhmätyöstä ja jättivät oman perehtymisensä väliin. Jotkut oppilaat tarvitsevat enemmän opetusta ja opastusta. Ei se ole toisten opiskelijoiden tehtävä Toki siinä kehittyy ryhmätyötaito, mutta se syö aikaa opiskelijan omien taitojen kehittämiseltä.

• Anonyymi

Lasten ei anneta opiskella suomea.

• Anonyymi

Niin, kun nämä lapset sitten syrjäytyvät, eivät saa jatko opiskelupaikkoja ja jäävät työttömiksi niin persut pääsevät taas osoittelemaan sormellaan ja nostamaan mamuvihalla kannatustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kun nämä lapset sitten syrjäytyvät, eivät saa jatko opiskelupaikkoja ja jäävät työttömiksi niin persut pääsevät taas osoittelemaan sormellaan ja nostamaan mamuvihalla kannatustaan.

Voihan sitä järjen puutetta noinkin selitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä järjen puutetta noinkin selitellä.

Emme keskustele nyt sinusta.
        Vaan kotihoidontuesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      43
      7447
    2. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3713
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      48
      3573
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      62
      3328
    5. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      52
      3140
    6. 51
      3024
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      35
      2835
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2484
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      196
      1925
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1551
    Aihe