Kun maahanmuuttajaäidit jäävät kotiin hoitamaan lapsiaan eivät nämä ennen kouluikää opi suomen kieltä mikä on tunnetusti vaikea kieli oppia, jos ei sitä opi pienestä alkaen.
Koulussa he jäävät näin muista jälkeen heti ensi luokalla ja siitä alkaa turhautumisen ja syrjäytymisen kierre.
Tästä kehityksestä voimme syyttää oikeistopuolueita, erityisesti kristilliset ja persut ovat tämänkin keksinnön takana, ja keskusta komppaa yrittäen liehitellä maaseudun perheitä.
Kun koulut muuttuvat rauhattomiksi ( etenkin kehitystä hieman avittaen kun otetetaan pois luokkahuonejako, väliseinät, ollaan "itseohjautuvia" koko ajan ryhmiä vaihtaen) niin edetään hitaasti, mutta varmasti kohti koulujen yksityistämistä.
Sama toimintamalli kuin terveydenhuollossa. Ajetaan julkinen terveydenhuolto niin kuralle, että alkaa yksityistäminen maistumaan.
Oikeiston ajama kotihoidon tuki syynä maahanmuuttajalasten heikompiin koulutuloksiim
5
52
Vastaukset
- Anonyymi
Maahanmuuttajien perheenäidit eivät integroidu yhteiskuntaan eivätkä opi kulttuuriamme, kun elävät kotihoidon tuella kotona. Lapsille käy vähän samaan tapaan.
Olen myös kauhistellut noita koulujen avoimia tiloja. Itse häiriinnyn melusta ja hälystä. Olen todella kiitollinen siitä, että minun lapsuudessani koulussa oli hiljaista ja rauhallista.
Itseopiskelusta on sen verran kokemusta, että opiskelin aikuisena AMK:ssa jo aativamman opistotutkinnon suorittaneena. Ekan vuoden nuoret valittivat, että pitäisi tehdä itsenäisesti asioita, joita ei vielä osaa, eikä kukaan opeta. Tämä oli 1990-luvulla, kun joku keksi, että säästetään opetuksen kuluista. Eräs opettaja mainitsi, että minunkin on velvollisuus opastaa muita. Minä olin siellä omassa projektissani, eikä huvittanut hassata aikaa ryhmätöissä muutamaa tuntia, kun itse selvisin hommasta puolessa tunnissa yksin. Siten tein ryhmän homman yksin, ja sanoin muille ryhmäläisille, että voitte mennä kirjastoon perehtymään asiaan. Ottivat kumminkin suorituksen minun tekemästä ryhmätyöstä ja jättivät oman perehtymisensä väliin. Jotkut oppilaat tarvitsevat enemmän opetusta ja opastusta. Ei se ole toisten opiskelijoiden tehtävä Toki siinä kehittyy ryhmätyötaito, mutta se syö aikaa opiskelijan omien taitojen kehittämiseltä. - Anonyymi
Lasten ei anneta opiskella suomea.
- Anonyymi
Niin, kun nämä lapset sitten syrjäytyvät, eivät saa jatko opiskelupaikkoja ja jäävät työttömiksi niin persut pääsevät taas osoittelemaan sormellaan ja nostamaan mamuvihalla kannatustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kun nämä lapset sitten syrjäytyvät, eivät saa jatko opiskelupaikkoja ja jäävät työttömiksi niin persut pääsevät taas osoittelemaan sormellaan ja nostamaan mamuvihalla kannatustaan.
Voihan sitä järjen puutetta noinkin selitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä järjen puutetta noinkin selitellä.
Emme keskustele nyt sinusta.
Vaan kotihoidontuesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1213869Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3102008Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481781- 1051707
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391651Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21620Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321474Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441256MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar511199Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4081150