Pelastussanoma.fi

Anonyymi-ap

Julkinen Anteeksi pyyntö nimimerkiltä mautsa nimimerkille: Rutger aiheettomasta arvostelusta jonka takia porttikielto.
www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=41&t=3281
Ette antaneet mahdollisuutta edes Anteeksi pyyntöön vaan pyyhitte kirjautumis- oikeuteni pois. Olen siis pakotettu tekemään sen tätä kautta.
Pärjäillään

5

330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jarmo. sinulla on kolme pomoa joista jokainen on eri mietä. Mitä mieltä itse olet tapahtuneesta.
      Kysyn koska olet pelastussanomien ylin pomo.

• Anonyymi

Mautsa veli, voit tulla rekisteröitymään uudelleen ja kertomaan asiasi. Kuten tiedät, häiriköintiä emme palstalla hyväksy keneltäkään. Yhteinen kunnioitusta toisiamme kohtaan on tärkeää meille kaikille.
      Niin kuin Isä meidän rukouksessa sanotaan: ... anna meille anteeksi, niin kuin mekin anteeksi niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
      Jumala antaa meille sen mukaan, miten me annamme toisillemme.
      Ei siis eletä tämän maailman mukaan, mitä se meille antaa .. Vaan niissä taivaallisissa.

Amen.

Amen.

• Anonyymi

Koska mautsa on ollut riesa Pelastussanomille kaikki nämä vuodet. Niinpä tämä on viimeinen kannanotto . Poistakaa. Unohtakaa. mautsa ei ilmaise itseään enää koskaan minkään kanavan kautta.
      Toivottavasti kaikilla hyvä mieli.

• Anonyymi

Mautsalta vastaus AOAO..............lle.
      Sinä Alfa ja Omega. Sinä Ihminen joka itsesi korotit Tuomariksi tuomitsemaan muita.
      Kas näin kävi jo Jeesuksen aikana. He naulitsivat Kristuksen ristille. Eivät Roomalaiset!.
      Kumpaan porukkaan kuulut sinä AOAOAO..pelastussanomien "johtohahmoista". oletko vain yliuskonnollinen härhö valmiina Tuomarina tuomitsemaan sen joka haluaisi sisälle tulla sietämättä tätä arvostelua. Katso: olet vain ihminen, sinulla ei ole tuomarin asemaa.
      Mieti Yliuskonnollinen AOAO pelastussanomilta sanomaani.
      TERVEISIN: MAUTSA ja kaikkee hyvää

• Anonyymi

Pelastussanomien AO:lle viestinä Mautsalta. avaa se portti jonka suljit ettei tarvis näin julkisesti asiaa ilmaista. Tiedä, että Jumala ei sallinut minua vihaan, kaunaan, katkeruuteen. Sinut AOAO.."alfa ja omega" on mitattu ja arvottomaksi havaittu. Peilaa ittees.Mitä näet?. Tuomitse vasta sitten Mautsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2222
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1619
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe