Pelastussanoma.fi

Anonyymi-ap

Julkinen Anteeksi pyyntö nimimerkiltä mautsa nimimerkille: Rutger aiheettomasta arvostelusta jonka takia porttikielto.
www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=41&t=3281
Ette antaneet mahdollisuutta edes Anteeksi pyyntöön vaan pyyhitte kirjautumis- oikeuteni pois. Olen siis pakotettu tekemään sen tätä kautta.
Pärjäillään

5

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jarmo. sinulla on kolme pomoa joista jokainen on eri mietä. Mitä mieltä itse olet tapahtuneesta.
      Kysyn koska olet pelastussanomien ylin pomo.

• Anonyymi

Mautsa veli, voit tulla rekisteröitymään uudelleen ja kertomaan asiasi. Kuten tiedät, häiriköintiä emme palstalla hyväksy keneltäkään. Yhteinen kunnioitusta toisiamme kohtaan on tärkeää meille kaikille.
      Niin kuin Isä meidän rukouksessa sanotaan: ... anna meille anteeksi, niin kuin mekin anteeksi niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
      Jumala antaa meille sen mukaan, miten me annamme toisillemme.
      Ei siis eletä tämän maailman mukaan, mitä se meille antaa .. Vaan niissä taivaallisissa.

Amen.

Amen.

• Anonyymi

Koska mautsa on ollut riesa Pelastussanomille kaikki nämä vuodet. Niinpä tämä on viimeinen kannanotto . Poistakaa. Unohtakaa. mautsa ei ilmaise itseään enää koskaan minkään kanavan kautta.
      Toivottavasti kaikilla hyvä mieli.

• Anonyymi

Mautsalta vastaus AOAO..............lle.
      Sinä Alfa ja Omega. Sinä Ihminen joka itsesi korotit Tuomariksi tuomitsemaan muita.
      Kas näin kävi jo Jeesuksen aikana. He naulitsivat Kristuksen ristille. Eivät Roomalaiset!.
      Kumpaan porukkaan kuulut sinä AOAOAO..pelastussanomien "johtohahmoista". oletko vain yliuskonnollinen härhö valmiina Tuomarina tuomitsemaan sen joka haluaisi sisälle tulla sietämättä tätä arvostelua. Katso: olet vain ihminen, sinulla ei ole tuomarin asemaa.
      Mieti Yliuskonnollinen AOAO pelastussanomilta sanomaani.
      TERVEISIN: MAUTSA ja kaikkee hyvää

• Anonyymi

Pelastussanomien AO:lle viestinä Mautsalta. avaa se portti jonka suljit ettei tarvis näin julkisesti asiaa ilmaista. Tiedä, että Jumala ei sallinut minua vihaan, kaunaan, katkeruuteen. Sinut AOAO.."alfa ja omega" on mitattu ja arvottomaksi havaittu. Peilaa ittees.Mitä näet?. Tuomitse vasta sitten Mautsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5226
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3651
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3243
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2435
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      2006
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1937
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163