Eräs valtuutettu itkee kunnan faces että luxusvessoja on hankittu oopperajuhlille. Ja jotenkin ymmärsin että ei ollut eilen asiasta tietoinen… siellä se asia on ollut viranhaltijapäätöksissä näkyvissä jo useamman päivän….hups!
Soppa on valmis
40
561
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättäen paljastui että kunta on maksanut myös wc vuokria reilun 3000€.
Eikö valtuutetut osaa itse katsoa tietoja interwebistä?- Anonyymi
Tuli valtuutetulle yllätyksenä ?
- Anonyymi
Kunnan sivuilta katsoin että päätös on julkistettu 30.09 eli eilen. Ei ole siis ollut useita päiviä nähtävänä kuten valehtelijat väittää väittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnan sivuilta katsoin että päätös on julkistettu 30.09 eli eilen. Ei ole siis ollut useita päiviä nähtävänä kuten valehtelijat väittää väittää.
On se ollu sielä jo viime viikolla, julkisena ymmärtääkseni 23.9 -14.10. En tiedä, mitä päätöksessä merkitsee pvm 30.9 ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ollu sielä jo viime viikolla, julkisena ymmärtääkseni 23.9 -14.10. En tiedä, mitä päätöksessä merkitsee pvm 30.9 ?
Joo oli se siellä jo muutama päivä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
23.09 tehty päätös.
Nähtävilläolo 30.09 eli salattiin vielä viikko ettei tieto tavoita valtuustoa joka päätti avustuksista.
Eli jollain on edelleen tarve salata ja valehdella täällä että päätös olisi ollut jo useita päiviä ennen valtuuston kokousta 30.09 nähtävillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
23.09 tehty päätös.
Nähtävilläolo 30.09 eli salattiin vielä viikko ettei tieto tavoita valtuustoa joka päätti avustuksista.
Eli jollain on edelleen tarve salata ja valehdella täällä että päätös olisi ollut jo useita päiviä ennen valtuuston kokousta 30.09 nähtävillä.Kyllä mä näin sen jo viime viikolla.
- Anonyymi
Puun takaa
- Anonyymi
Toisten sontimisestakin saadaan ittelle ongelma?
- Anonyymi
Varmaan tulooo hyysivalitusoikaisuvaatimus tästä tärkiästä asiasta, paperin kera.
- Anonyymi
Tottakai, onneksi Hannu pitää meidän veronmaksajien puolta.
Toivottavasti joku valittaa myös valtuuston tukipäätöksestä. Ei kunta voi olla eliitin sossu josta haetaan förskottia.
- Anonyymi
Pääasia että joku edes jostain valittaa! Sillä saadaan huomio pois todellisuudesta, että kunnassa on tärkeitä asioita tulossa päätettäväksi…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että joku edes jostain valittaa! Sillä saadaan huomio pois todellisuudesta, että kunnassa on tärkeitä asioita tulossa päätettäväksi…
Kuntalainen, käytä valitusoikeuttasi! Ilman "sarjavalittajaveljeksiä" Ähtäri olisi ollut konkassa ajat sitten + myöhemmin todetuista laittomuuksista päättäjille tuomiot siihen päälle.
- Anonyymi
Kakkiminen on iloinen asia!
- Anonyymi
Kakkiminen on elitismiä ? Kiinnostus kakkimiseen on persuusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakkiminen on elitismiä ? Kiinnostus kakkimiseen on persuusta.
Poo - fetissi ?
- Anonyymi
Eihän kutsuvieras molopää tavalliseen bajamajaan mahdu. Päänsä kanssa.
- Anonyymi
Keitä on kutsuvieraslistalla? Nimiä tänne. Ainakin naapuripitäjistä Mietaan Jussi, joko Jussille on varattu näytökseen 10kg mämmirahat? Jussi vois näyttävästi soutaa kurikasta kyrönjokee pitkin näytökseen.
Ja tietysti Kauhavan Kurvinen, avecinaan Kaikkonen. Nämä poijat vois tulla resiinalla niin säästyisi kunnalta matkarahabudjetti.
- Anonyymi
Ehdottomasti tästä on jonkun kuntalaisen tehtävä oikaisuvaatimus.
Hannu Karpoa tarvitaan!- Anonyymi
Ei eliitin kakkaa Ilmajoelle!!!
- Anonyymi
Kyllähän se kalja kusettaa.
- Anonyymi
Hyysiasian oikaisuvaatimukseen pitäis löytää joku syy... ei riitä, jotta Akkasen mielipide avustusasiassa e menny läpi.
- Anonyymi
Syynä on se ettei hanulle kerrottu ajoissa
- Anonyymi
Ehtikö tulla kakka housuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehtikö tulla kakka housuun?
Oletko kakkafetissi? Kovin Ahtistuneelta kuulostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kakkafetissi? Kovin Ahtistuneelta kuulostaa.
Taitaa se kakkafetissi löytyä uutisoinnin mukaan Homesojan suunnalta.
- Anonyymi
Talousnero takkuaa 8000,- kans ja neuvoo kun Kurikas on huonoja sijoituksia, jotka tuottaa vain n 10 000 000,- per vuosi. hanu olis sijoittanu viisaammin.
- Anonyymi
Talousnero taidat olla ihan itse :-) Kurikan osakkeet menettäneet arvostaan 200 miljoonaa. Osinkotuotto on tuo 10 miljoonaa, mutta viisas olisi hajauttanut. Hannu on tuossakin aivan oikeassa, jopa kurikkalaiset myöntää epäonnistumisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talousnero taidat olla ihan itse :-) Kurikan osakkeet menettäneet arvostaan 200 miljoonaa. Osinkotuotto on tuo 10 miljoonaa, mutta viisas olisi hajauttanut. Hannu on tuossakin aivan oikeassa, jopa kurikkalaiset myöntää epäonnistumisensa.
Hannu tietää ja osaa kaiken.
Niin se on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hanun kannattais mennä neuvonantajaksi aluksi vaikka Suomen johonkin sijoitusyhtiöön. Ottaahan ne ilomielin vastaan tuollaisen busines-neron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hanun kannattais mennä neuvonantajaksi aluksi vaikka Suomen johonkin sijoitusyhtiöön. Ottaahan ne ilomielin vastaan tuollaisen busines-neron.
Olihan yhdellä persulla varaa haukkua suomalaiset yritysjohtajatkin. Ittensä kumminkin elättää paskaa jauhamalla. Missähän niistä niin erinomaisia tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan yhdellä persulla varaa haukkua suomalaiset yritysjohtajatkin. Ittensä kumminkin elättää paskaa jauhamalla. Missähän niistä niin erinomaisia tulee?
Äireen kainalos. Poistivat tämän tiedon jo kahdesti. Jos nytkin, niin täytyy keksiä jotain. Mikähän tässä on kiellettyä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569