Miksi kirjoitat niin vähän tänne?

Anonyymi-ap

Koko ajan on ikävä, kun ei näe merkkejä sinusta. 😢

37

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo mulle ainakaan kun kirjoitan sinne tänne.

• Anonyymi

Mies vai nainen ei kirjoita?

• Anonyymi

Niin kumpi ap?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kumpi ap?

Mies. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kumpi ap?

No muista ym hyvä ihminen etsiä itseäsi palstaguben jutuista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies. Ap

Kun on töissä koko päivän koneen ääressä, niin töiden jälkeen ei nettiä enää jaksa avata. Minulla on myös harrastuksia ja elämää, mitä täällä kirjoittavilla ei täytä olevan.

• Anonyymi

Ei nyt oo oikein sanottavaa tähän aiheeseen, haluan vaan selailla turhaa tekstiä.

• Anonyymi

Hän on liian arvokas tänne.

• Anonyymi

Ihan liian vähän kirjoitan siihen nähden miten paljon olet mielessä. Tiedän tuon tunteen, kun on ikävä sinua. Olen kai siinä pisteessä, että on pakko sanoa jotain kohta.

• Anonyymi

Innostunutta ja fiilistä ootellaan. Et varmaan turhanpäivisiin moiseen horinaan jaksa käyttää aikaasi.

• Anonyymi

A miehelle taas?

• Anonyymi

😂... Niin hän luulee

• Anonyymi

Mistä syystä olet ottanut asiaksesi ehdotella jotain sen nimistä henkilöä näihin palstamiehen avautumisiin? Kostut siitä varmaan aina vähän loppupeleissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä syystä olet ottanut asiaksesi ehdotella jotain sen nimistä henkilöä näihin palstamiehen avautumisiin? Kostut siitä varmaan aina vähän loppupeleissä

No mutta onpahan alusta missä ivata kaikki mäntit kerralla ns

• Anonyymi

Ei ne palstan sanat kenenkään ikävää helpota.
      Vaikutat pakkomieIteiseltä.

• Anonyymi

Mikä on sinun suhteesi näihin miehen liirumlaarumeihin, et koe itse tätä pakkomielteiseksi?

• Anonyymi

Kirjoitin eilen yöllä niin sydänverellä, että oli pakko vetää henkeä. Nyt tulin kuntosalilta.

• Anonyymi

Olisikohan niin, että joku tarkoituksella saboitoisi tavalla tai toisella joidenkin ihmisten meneillään olevaa asiaa.? Jos iirl tapahtumia seuraa, usein liittyy jokin epäselvyys, jossa on jokin tarkoituksellinen asia, mikä ei kuitenkaan ihan täsmää. Kannattaa miettiä mitä tänne kirjoittelee.

• Anonyymi

Se yksäri tietää liikaa. Sairas sekopää se on. Veikkaan että on kupoli mennyt sekasin jostain ja on käämiä palanu. Ei ihan ole terveet ajatukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se yksäri tietää liikaa. Sairas sekopää se on. Veikkaan että on kupoli mennyt sekasin jostain ja on käämiä palanu. Ei ihan ole terveet ajatukset.

Sinä et mahda minulle mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tarkemmin ei mahda sinulle mitään, tämä palstagubbeko vai joku muu? Ehkä sinua mietitytä tämä lapsus kun selviät😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko sinä nyt palstaguben kautta legitimaation tälle sairaalloiselle ajattelulle? Toivottavasti saat psykiatrista apua jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tarkemmin ei mahda sinulle mitään, tämä palstagubbeko vai joku muu? Ehkä sinua mietitytä tämä lapsus kun selviät😬

Aina joku mahtaa jotakin. Usko tai älä. Sivu2!

• Anonyymi

Pidät siis miehestä enemmän täällä kuin tosi elämässä???

Kantsis soittaa vaikka Kanalalle tai muulle parisuhdespessulle

• Anonyymi

Kuka mies?

• Anonyymi

Kenestä miehestä sinä tarkemmin kysyen koitat tältä palstasedältä udella? Kannattaa kiinnittää yksi tuulihattuteoria ja pysyä siinä

• Anonyymi

En kirjoittanut mitään tänne tänään, koska odotin sinun kirjoittavan IRL 😔

• Anonyymi

Täytyy sitten sanoa jotain

• Anonyymi

En kirjoita koska olen oikeassa elämässä liian ujo.

• Anonyymi

Ei se haittaisi.

• Anonyymi

Se on sinua. Rakastan sinua, en jotain mitä et ole.
        En sillä että tänne pitäisi kirjoitella. Olen sivullinen

• Anonyymi

Aika kuluu ja irl hiljaista...en ole enää varma mitä haluat joten epävarmuus saa pakittamaan

• Anonyymi

Varmaan on hiljaista jos ei edes näe toista.

• Anonyymi

Haluan sinut. T. irl nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan sinut. T. irl nainen

Miksi et kirjoittanut, että sivusta tulit keskusteluun? Olen 00:04 kirjoitaja

• Anonyymi

Koska palstariippuvuus on sairaus enkä halua sitä sinussa pahentaa.

• Anonyymi

Eikö sen päinvastoin pitäisi hellittää jos tässä liukenen pikkuhiljaa olemattomiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä minä sen vielä tähän sanon

Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.
      Ikävä
      33
      5166
    2. Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."

Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3331
    3. 30
      2951
    4. Mulla on ihan kamala ikävä nyt

Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E
      Ikävä
      21
      2597
    5. Olishan sua

voinut kyllä testata. Hyvä kroppa jne...
      Ikävä
      102
      2294
    6. Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa

Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon
      Maailman menoa
      252
      2207
    7. No mitäs pupuset tietää?

Onko uutta teoriaa ja havaintoa?
      Ikävä
      25
      2202
    8. Muistan kyllä kirkkaasti kaiken

Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu
      Tunteet
      51
      2200
    9. 370 työtöntä lisää

Onko Mäkelä (PS) oikeassa: Yritysjohtajat ovat surkeita, he eivät saa tavaraa kaupaksi ja vientiä vetämään ? Runsaista y
      Kansallinen Kokoomus
      255
      1550
    10. Näin tässä taannoin taas mielitiettyäni

Olitpa taas lihonut ja muutenkin komistunut.
      Ikävä
      10
      1221
    Aihe