Koko ajan on ikävä, kun ei näe merkkejä sinusta. 😢
Miksi kirjoitat niin vähän tänne?
37
496
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo mulle ainakaan kun kirjoitan sinne tänne.
- Anonyymi
Mies vai nainen ei kirjoita?
- Anonyymi
Niin kumpi ap?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kumpi ap?
Mies. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kumpi ap?
No muista ym hyvä ihminen etsiä itseäsi palstaguben jutuista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies. Ap
Kun on töissä koko päivän koneen ääressä, niin töiden jälkeen ei nettiä enää jaksa avata. Minulla on myös harrastuksia ja elämää, mitä täällä kirjoittavilla ei täytä olevan.
- Anonyymi
Ei nyt oo oikein sanottavaa tähän aiheeseen, haluan vaan selailla turhaa tekstiä.
- Anonyymi
Hän on liian arvokas tänne.
- Anonyymi
Ihan liian vähän kirjoitan siihen nähden miten paljon olet mielessä. Tiedän tuon tunteen, kun on ikävä sinua. Olen kai siinä pisteessä, että on pakko sanoa jotain kohta.
- Anonyymi
Innostunutta ja fiilistä ootellaan. Et varmaan turhanpäivisiin moiseen horinaan jaksa käyttää aikaasi.
- Anonyymi
A miehelle taas?
- Anonyymi
😂... Niin hän luulee
- Anonyymi
Mistä syystä olet ottanut asiaksesi ehdotella jotain sen nimistä henkilöä näihin palstamiehen avautumisiin? Kostut siitä varmaan aina vähän loppupeleissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syystä olet ottanut asiaksesi ehdotella jotain sen nimistä henkilöä näihin palstamiehen avautumisiin? Kostut siitä varmaan aina vähän loppupeleissä
No mutta onpahan alusta missä ivata kaikki mäntit kerralla ns
- Anonyymi
Ei ne palstan sanat kenenkään ikävää helpota.
Vaikutat pakkomieIteiseltä.- Anonyymi
Mikä on sinun suhteesi näihin miehen liirumlaarumeihin, et koe itse tätä pakkomielteiseksi?
- Anonyymi
Kirjoitin eilen yöllä niin sydänverellä, että oli pakko vetää henkeä. Nyt tulin kuntosalilta.
- Anonyymi
Olisikohan niin, että joku tarkoituksella saboitoisi tavalla tai toisella joidenkin ihmisten meneillään olevaa asiaa.? Jos iirl tapahtumia seuraa, usein liittyy jokin epäselvyys, jossa on jokin tarkoituksellinen asia, mikä ei kuitenkaan ihan täsmää. Kannattaa miettiä mitä tänne kirjoittelee.
- Anonyymi
Se yksäri tietää liikaa. Sairas sekopää se on. Veikkaan että on kupoli mennyt sekasin jostain ja on käämiä palanu. Ei ihan ole terveet ajatukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se yksäri tietää liikaa. Sairas sekopää se on. Veikkaan että on kupoli mennyt sekasin jostain ja on käämiä palanu. Ei ihan ole terveet ajatukset.
Sinä et mahda minulle mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tarkemmin ei mahda sinulle mitään, tämä palstagubbeko vai joku muu? Ehkä sinua mietitytä tämä lapsus kun selviät😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko sinä nyt palstaguben kautta legitimaation tälle sairaalloiselle ajattelulle? Toivottavasti saat psykiatrista apua jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tarkemmin ei mahda sinulle mitään, tämä palstagubbeko vai joku muu? Ehkä sinua mietitytä tämä lapsus kun selviät😬
Aina joku mahtaa jotakin. Usko tai älä. Sivu2!
- Anonyymi
Pidät siis miehestä enemmän täällä kuin tosi elämässä???
Kantsis soittaa vaikka Kanalalle tai muulle parisuhdespessulle - Anonyymi
Kuka mies?
- Anonyymi
Kenestä miehestä sinä tarkemmin kysyen koitat tältä palstasedältä udella? Kannattaa kiinnittää yksi tuulihattuteoria ja pysyä siinä
- Anonyymi
En kirjoittanut mitään tänne tänään, koska odotin sinun kirjoittavan IRL 😔
- Anonyymi
Täytyy sitten sanoa jotain
- Anonyymi
En kirjoita koska olen oikeassa elämässä liian ujo.
- Anonyymi
Ei se haittaisi.
- Anonyymi
Se on sinua. Rakastan sinua, en jotain mitä et ole.
En sillä että tänne pitäisi kirjoitella. Olen sivullinen
- Anonyymi
Aika kuluu ja irl hiljaista...en ole enää varma mitä haluat joten epävarmuus saa pakittamaan
- Anonyymi
Varmaan on hiljaista jos ei edes näe toista.
- Anonyymi
Haluan sinut. T. irl nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinut. T. irl nainen
Miksi et kirjoittanut, että sivusta tulit keskusteluun? Olen 00:04 kirjoitaja
- Anonyymi
Koska palstariippuvuus on sairaus enkä halua sitä sinussa pahentaa.
- Anonyymi
Eikö sen päinvastoin pitäisi hellittää jos tässä liukenen pikkuhiljaa olemattomiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1334108Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232096Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481841Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21810- 1061750
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411709Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4591560MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531312Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441286Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4581275