Miksi kirjoitat niin vähän tänne?

Anonyymi-ap

Koko ajan on ikävä, kun ei näe merkkejä sinusta. 😢

37

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo mulle ainakaan kun kirjoitan sinne tänne.

• Anonyymi

Mies vai nainen ei kirjoita?

• Anonyymi

Niin kumpi ap?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kumpi ap?

Mies. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kumpi ap?

No muista ym hyvä ihminen etsiä itseäsi palstaguben jutuista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies. Ap

Kun on töissä koko päivän koneen ääressä, niin töiden jälkeen ei nettiä enää jaksa avata. Minulla on myös harrastuksia ja elämää, mitä täällä kirjoittavilla ei täytä olevan.

• Anonyymi

Ei nyt oo oikein sanottavaa tähän aiheeseen, haluan vaan selailla turhaa tekstiä.

• Anonyymi

Hän on liian arvokas tänne.

• Anonyymi

Ihan liian vähän kirjoitan siihen nähden miten paljon olet mielessä. Tiedän tuon tunteen, kun on ikävä sinua. Olen kai siinä pisteessä, että on pakko sanoa jotain kohta.

• Anonyymi

Innostunutta ja fiilistä ootellaan. Et varmaan turhanpäivisiin moiseen horinaan jaksa käyttää aikaasi.

• Anonyymi

A miehelle taas?

• Anonyymi

😂... Niin hän luulee

• Anonyymi

Mistä syystä olet ottanut asiaksesi ehdotella jotain sen nimistä henkilöä näihin palstamiehen avautumisiin? Kostut siitä varmaan aina vähän loppupeleissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä syystä olet ottanut asiaksesi ehdotella jotain sen nimistä henkilöä näihin palstamiehen avautumisiin? Kostut siitä varmaan aina vähän loppupeleissä

No mutta onpahan alusta missä ivata kaikki mäntit kerralla ns

• Anonyymi

Ei ne palstan sanat kenenkään ikävää helpota.
      Vaikutat pakkomieIteiseltä.

• Anonyymi

Mikä on sinun suhteesi näihin miehen liirumlaarumeihin, et koe itse tätä pakkomielteiseksi?

• Anonyymi

Kirjoitin eilen yöllä niin sydänverellä, että oli pakko vetää henkeä. Nyt tulin kuntosalilta.

• Anonyymi

Olisikohan niin, että joku tarkoituksella saboitoisi tavalla tai toisella joidenkin ihmisten meneillään olevaa asiaa.? Jos iirl tapahtumia seuraa, usein liittyy jokin epäselvyys, jossa on jokin tarkoituksellinen asia, mikä ei kuitenkaan ihan täsmää. Kannattaa miettiä mitä tänne kirjoittelee.

• Anonyymi

Se yksäri tietää liikaa. Sairas sekopää se on. Veikkaan että on kupoli mennyt sekasin jostain ja on käämiä palanu. Ei ihan ole terveet ajatukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se yksäri tietää liikaa. Sairas sekopää se on. Veikkaan että on kupoli mennyt sekasin jostain ja on käämiä palanu. Ei ihan ole terveet ajatukset.

Sinä et mahda minulle mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tarkemmin ei mahda sinulle mitään, tämä palstagubbeko vai joku muu? Ehkä sinua mietitytä tämä lapsus kun selviät😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko sinä nyt palstaguben kautta legitimaation tälle sairaalloiselle ajattelulle? Toivottavasti saat psykiatrista apua jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tarkemmin ei mahda sinulle mitään, tämä palstagubbeko vai joku muu? Ehkä sinua mietitytä tämä lapsus kun selviät😬

Aina joku mahtaa jotakin. Usko tai älä. Sivu2!

• Anonyymi

Pidät siis miehestä enemmän täällä kuin tosi elämässä???

Kantsis soittaa vaikka Kanalalle tai muulle parisuhdespessulle

• Anonyymi

Kuka mies?

• Anonyymi

Kenestä miehestä sinä tarkemmin kysyen koitat tältä palstasedältä udella? Kannattaa kiinnittää yksi tuulihattuteoria ja pysyä siinä

• Anonyymi

En kirjoittanut mitään tänne tänään, koska odotin sinun kirjoittavan IRL 😔

• Anonyymi

Täytyy sitten sanoa jotain

• Anonyymi

En kirjoita koska olen oikeassa elämässä liian ujo.

• Anonyymi

Ei se haittaisi.

• Anonyymi

Se on sinua. Rakastan sinua, en jotain mitä et ole.
        En sillä että tänne pitäisi kirjoitella. Olen sivullinen

• Anonyymi

Aika kuluu ja irl hiljaista...en ole enää varma mitä haluat joten epävarmuus saa pakittamaan

• Anonyymi

Varmaan on hiljaista jos ei edes näe toista.

• Anonyymi

Haluan sinut. T. irl nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan sinut. T. irl nainen

Miksi et kirjoittanut, että sivusta tulit keskusteluun? Olen 00:04 kirjoitaja

• Anonyymi

Koska palstariippuvuus on sairaus enkä halua sitä sinussa pahentaa.

• Anonyymi

Eikö sen päinvastoin pitäisi hellittää jos tässä liukenen pikkuhiljaa olemattomiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      133
      4108
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2096
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1841
    4. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1810
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1750
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      441
      1709
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      459
      1560
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1312
    9. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1286
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      458
      1275
    Aihe