Miksi kirjoitat niin vähän tänne?

Anonyymi-ap

Koko ajan on ikävä, kun ei näe merkkejä sinusta. 😢

37

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo mulle ainakaan kun kirjoitan sinne tänne.

• Anonyymi

Mies vai nainen ei kirjoita?

• Anonyymi

Niin kumpi ap?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kumpi ap?

Mies. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kumpi ap?

No muista ym hyvä ihminen etsiä itseäsi palstaguben jutuista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies. Ap

Kun on töissä koko päivän koneen ääressä, niin töiden jälkeen ei nettiä enää jaksa avata. Minulla on myös harrastuksia ja elämää, mitä täällä kirjoittavilla ei täytä olevan.

• Anonyymi

Ei nyt oo oikein sanottavaa tähän aiheeseen, haluan vaan selailla turhaa tekstiä.

• Anonyymi

Hän on liian arvokas tänne.

• Anonyymi

Ihan liian vähän kirjoitan siihen nähden miten paljon olet mielessä. Tiedän tuon tunteen, kun on ikävä sinua. Olen kai siinä pisteessä, että on pakko sanoa jotain kohta.

• Anonyymi

Innostunutta ja fiilistä ootellaan. Et varmaan turhanpäivisiin moiseen horinaan jaksa käyttää aikaasi.

• Anonyymi

A miehelle taas?

• Anonyymi

😂... Niin hän luulee

• Anonyymi

Mistä syystä olet ottanut asiaksesi ehdotella jotain sen nimistä henkilöä näihin palstamiehen avautumisiin? Kostut siitä varmaan aina vähän loppupeleissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä syystä olet ottanut asiaksesi ehdotella jotain sen nimistä henkilöä näihin palstamiehen avautumisiin? Kostut siitä varmaan aina vähän loppupeleissä

No mutta onpahan alusta missä ivata kaikki mäntit kerralla ns

• Anonyymi

Ei ne palstan sanat kenenkään ikävää helpota.
      Vaikutat pakkomieIteiseltä.

• Anonyymi

Mikä on sinun suhteesi näihin miehen liirumlaarumeihin, et koe itse tätä pakkomielteiseksi?

• Anonyymi

Kirjoitin eilen yöllä niin sydänverellä, että oli pakko vetää henkeä. Nyt tulin kuntosalilta.

• Anonyymi

Olisikohan niin, että joku tarkoituksella saboitoisi tavalla tai toisella joidenkin ihmisten meneillään olevaa asiaa.? Jos iirl tapahtumia seuraa, usein liittyy jokin epäselvyys, jossa on jokin tarkoituksellinen asia, mikä ei kuitenkaan ihan täsmää. Kannattaa miettiä mitä tänne kirjoittelee.

• Anonyymi

Se yksäri tietää liikaa. Sairas sekopää se on. Veikkaan että on kupoli mennyt sekasin jostain ja on käämiä palanu. Ei ihan ole terveet ajatukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se yksäri tietää liikaa. Sairas sekopää se on. Veikkaan että on kupoli mennyt sekasin jostain ja on käämiä palanu. Ei ihan ole terveet ajatukset.

Sinä et mahda minulle mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tarkemmin ei mahda sinulle mitään, tämä palstagubbeko vai joku muu? Ehkä sinua mietitytä tämä lapsus kun selviät😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko sinä nyt palstaguben kautta legitimaation tälle sairaalloiselle ajattelulle? Toivottavasti saat psykiatrista apua jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tarkemmin ei mahda sinulle mitään, tämä palstagubbeko vai joku muu? Ehkä sinua mietitytä tämä lapsus kun selviät😬

Aina joku mahtaa jotakin. Usko tai älä. Sivu2!

• Anonyymi

Pidät siis miehestä enemmän täällä kuin tosi elämässä???

Kantsis soittaa vaikka Kanalalle tai muulle parisuhdespessulle

• Anonyymi

Kuka mies?

• Anonyymi

Kenestä miehestä sinä tarkemmin kysyen koitat tältä palstasedältä udella? Kannattaa kiinnittää yksi tuulihattuteoria ja pysyä siinä

• Anonyymi

En kirjoittanut mitään tänne tänään, koska odotin sinun kirjoittavan IRL 😔

• Anonyymi

Täytyy sitten sanoa jotain

• Anonyymi

En kirjoita koska olen oikeassa elämässä liian ujo.

• Anonyymi

Ei se haittaisi.

• Anonyymi

Se on sinua. Rakastan sinua, en jotain mitä et ole.
        En sillä että tänne pitäisi kirjoitella. Olen sivullinen

• Anonyymi

Aika kuluu ja irl hiljaista...en ole enää varma mitä haluat joten epävarmuus saa pakittamaan

• Anonyymi

Varmaan on hiljaista jos ei edes näe toista.

• Anonyymi

Haluan sinut. T. irl nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan sinut. T. irl nainen

Miksi et kirjoittanut, että sivusta tulit keskusteluun? Olen 00:04 kirjoitaja

• Anonyymi

Koska palstariippuvuus on sairaus enkä halua sitä sinussa pahentaa.

• Anonyymi

Eikö sen päinvastoin pitäisi hellittää jos tässä liukenen pikkuhiljaa olemattomiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      225
      17938
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      68
      10237
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      279
      6621
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      22
      4479
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      57
      3353
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      71
      3135
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      27
      3017
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      101
      2866
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2845
    10. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      40
      2733
    Aihe