No nyt väsynyt mutta onnellinen. Hyvää yötä ja makoisia unia. 🐺❄️😊🍁❤️💤
Olipas pitkät harkat
35
304
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä ihgu hugga😍😘✨️🌛kauniita unia💞joko se on täysikuu? Itse tein vielä illalla mutakakkua ja hyvää tummaa pikakahvia lenkin jälkeen😋 en tiedä tuleeko uni lainkaan🤤
🍎Heippa. Kiitos, sullekin oikein ihania unosia, sitten kun uni maittaa. Mä saavuin 5 tunnin treeneistä vasta, ja on ihan tajuttoman kova nälkä nyt. Pitää ensin syödä, että jaksaa nukkua. 😄✨🤩🥗🥕🍳🍽
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Heippa. Kiitos, sullekin oikein ihania unosia, sitten kun uni maittaa. Mä saavuin 5 tunnin treeneistä vasta, ja on ihan tajuttoman kova nälkä nyt. Pitää ensin syödä, että jaksaa nukkua. 😄✨🤩🥗🥕🍳🍽
Mitä treenaat 5 tuntia putkeen? Juoksua vai pyöräilyä kenties?
Anonyymi kirjoitti:
Taistelua erilaisilla teräaseilla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vau! En ole tuollaisesta kuullutkaan? Tarkoitatko miekkaa, puukkoa jne? Opitaanko siellä myös aseettomana taistelua puukon kanssa heilujaa vastaan?
Anonyymi kirjoitti:
Vau! En ole tuollaisesta kuullutkaan? Tarkoitatko miekkaa, puukkoa jne? Opitaanko siellä myös aseettomana taistelua puukon kanssa heilujaa vastaan?
No, ei periaatteessa ihan niin, mutta tavallaan sitäkin kyllä. Ei ole varsinainen itsepuolustuslaji kyseessä, vaan enemmänkin historiallistakamppailua. Kontaktilajji kuitenkin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No, ei periaatteessa ihan niin, mutta tavallaan sitäkin kyllä. Ei ole varsinainen itsepuolustuslaji kyseessä, vaan enemmänkin historiallistakamppailua. Kontaktilajji kuitenkin.
Kuulostaa siltä, että olet löytänyt hyvän lajin, joka on sinulle mieleen. Se on aina tärkeintä. Itsekin pyöräilen paljon ja se tuottaa sitä hyvää mieltä päivään (endorfiiniä).
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että olet löytänyt hyvän lajin, joka on sinulle mieleen. Se on aina tärkeintä. Itsekin pyöräilen paljon ja se tuottaa sitä hyvää mieltä päivään (endorfiiniä).
Jo vain olen löytänyt juuri sellaisen lajin, josta on tullut ihan elämäntapa myös ja tavallaan myös perhe. Kaikki urheileminen ja kuntoilu on kyllä ihmiselle. :)
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää kakkua ja kahvettakin. Varmaan oli namia 🤗😋
Joo tässä mutakakussa on hyvin protskua. Niitä on niin monia variaatioita. Ihania herkkuja🥰😋 varmasti nukuttaa tollasen reenin jälkeen🍎
Anonyymi kirjoitti:
Joo tässä mutakakussa on hyvin protskua. Niitä on niin monia variaatioita. Ihania herkkuja🥰😋 varmasti nukuttaa tollasen reenin jälkeen🍎
Nam nam ja vielä protskuakin. 😋 Joo eiköhän nukuta, kunhan kroppa rauhoittuu tarpeeksi. Oli sen verran intensiivistä taas. Onneksi ei ole aikaista herätystä. 🤗
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Heippa. Kiitos, sullekin oikein ihania unosia, sitten kun uni maittaa. Mä saavuin 5 tunnin treeneistä vasta, ja on ihan tajuttoman kova nälkä nyt. Pitää ensin syödä, että jaksaa nukkua. 😄✨🤩🥗🥕🍳🍽
Sun treenit tiedetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä yöllä treenataan salaa n*ssintaa tietenkin .
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
I love to way you lie on jo mennyt liian pitkälle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Larppausta?
- Anonyymi
Olisit ees ottanut pitkät HATKAT.
- Anonyymi
Hyvästi.
Joo, onhan tämä palsta muuttunut paljon ikävämmäksi, mitä ollut vaikka vuosi sitten. Onneksi on joitain kivojakin olemassa vielä...
- Anonyymi
Sä et niihin kuulu.
Anonyymi kirjoitti:
Sä et niihin kuulu.
Mielipiteitä on monia. Mä en ymmärrä, että mitä pahaa mä oon ihmisille muka tehnyt. Joskus suutahtanu tietysti, kun teidän provosointi on menny yli. Olen koko ajan sitäkin vähentänyt, turhaa mekastamista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mielipiteitä on monia. Mä en ymmärrä, että mitä pahaa mä oon ihmisille muka tehnyt. Joskus suutahtanu tietysti, kun teidän provosointi on menny yli. Olen koko ajan sitäkin vähentänyt, turhaa mekastamista.
Et ole tehnyt mitään pahaa, päinvastoin. Yhteiskunnassa käymistila. Asioiden täytyy olla pahasti vinksallaan , jos pahaa oloa täytyy tulla palstoille purkamaan räävittömällä ulosannilla. Stoppi se heillekin tulee sanoin ei makeaa mahan täydeltä. Hyviä öitä, susi. Olet all right.✨💤
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tehnyt mitään pahaa, päinvastoin. Yhteiskunnassa käymistila. Asioiden täytyy olla pahasti vinksallaan , jos pahaa oloa täytyy tulla palstoille purkamaan räävittömällä ulosannilla. Stoppi se heillekin tulee sanoin ei makeaa mahan täydeltä. Hyviä öitä, susi. Olet all right.✨💤
Kiitos. Olen minäkin huolissani maailman ja tämän maan tilasta. Toivon että kaikki tulis menemään vielä hyvin. Hyvää yötä sinullekin. 😴
- Anonyymi
Ootko joku futiksenpelaaja kun noin pitkät harkat?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole... Harrastan vain kamppailulajeja.
Okei.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siksikö larppaamista nykyään sanotaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
kerro jani suoraan että historiallista miekkailua. vai hääpetkö kertoa
Anonyymi kirjoitti:
kerro jani suoraan että historiallista miekkailua. vai hääpetkö kertoa
Mä en välttämättä halua täällä olla niin tunnistettava aina, kuin sä oot musta tehny.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä en välttämättä halua täällä olla niin tunnistettava aina, kuin sä oot musta tehny.
itehän sä oot kertonut kaiken. esim että asut laukaassa ja miltä näytät. helposti löytää facebookista
Anonyymi kirjoitti:
itehän sä oot kertonut kaiken. esim että asut laukaassa ja miltä näytät. helposti löytää facebookista
No ehkä niin joo, mutta ei tarkoita sitä, että voit levitellä tietojani täällä. Eikö mene jakeluun?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ehkä niin joo, mutta ei tarkoita sitä, että voit levitellä tietojani täällä. Eikö mene jakeluun?
eikö harjun kaarti tartte enää lisää harrastajia
- Anonyymi
Hyvää yötä väsyneelle onnelliselle ja nälkäselle Hukalle. Nukuhan hyvin.
- Anonyymi
Nuku hyvin ja näe kauniita unia.Ihanaa , että olet onnellinen. Siitä tunnen iloa.🌌✨❄🌛🤗
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788