Kuka on Ilkka Vakkuri

Anonyymi-ap

Hän ottaa kantaa Israeliin. Kertoo olevansa uudestisyntynyt joka heijastaa Jumalan kuvaa. On aktiivi trumpilainen. Helluntaikainen pastori?

41

2726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on erään suomi israel seuran puheenjohtaja. Amerikoissa suorittanut teologisen tutkinnon ja ilmeisesti myös väitellyt siellä tohtoriksi. Kirjoittaa you tubessa politiikkaa ja on Trumpin vankkumaton tukija. Erittäin vanhoillinen ja edustaa äärilaitaa kristillisessä kentässä. Kirjoituksiin vastaavat lähinnä hörhöt vaikka lukijoita aika paljon.

• Anonyymi

Kuule Siion, Jumala on yksi 👆
      -repent-

• Anonyymi

Ex ylirabbiinin salarakas.

• Anonyymi

VAKKURI = VÄKEVÄ SaarnasMies - aivan kuten on myös MAUNO MATTILA ajassamme<3<3<3

• Anonyymi

Aivopesty Trumpin perseennuolija

• Anonyymi

Ent sotilaspastori....ja Israelin Ystävien kuppari!!

• Anonyymi

Sotilaspappi, no se kertoo kaiken! Ovat vihoviimeisiä haaskalintuja Maailmassa.

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

https://areena.yle.fi/podcastit/1-50754359

Kuulin YLE:n puhekanavalta Vakkurin selityksiä menestysteologiasta pari vuotta sitten. Järkyttävä asenne, ja asiavirheitä, kuin pilkkaajakäärmeen puheita. Esim. että marmelaadi on muka syntiä Amerikassa, ikäänkuin Suomen hillo olisi eri asia, ja että Osteen muka ei tiedä Raamatusta. Vakkuri erehtyi arvostelemaan mm. että "suurempien tekojen" tekeminen on muka jotain harhaoppia, tai Jumalan pilkkaa, jos oikein muistan. Ongelma näytti olevan se, ettei Vakkuri tohtorismies itse tiennyt tämänkin asian löytyvän Raamatusta.

Pöyristyttävältä tuntui, että tällaista YLE:n kanavalla, rienaamista verorahoilla.

• Anonyymi

luuletko että tohtorius on varma tae sille että tohtorille tulee mieleen kaikki Raamatunkohdat tai olennanisesti äsittelynaiheena olevat merkittäät yksityiskohjat ?

Suuremmat teot, joilla tarkoitetaan ihmeitäkin, voi tehdä myös menestysteologi saatanan voimalla. En nyt kuitenkaan osoita sormella keneenkään vaan totean yleisesti etteivät kaikki ihmeet ja ihmeteltävät teot ole aina Jumalasta, kuten sen selvällisesti tiejät.

Oletko olut joskus kosketuksissa Joeliin muutenkin kuin vain katsellut videoita?

Huomiota herättävä karikatyyri ja saarnaustapa:

"Osteen sanoo, että hän päätti keskittyvänsä Jumalan hyvyyteen synnin sijasta."

Oletko menestysteologi ja johdatko Suomen suurinta seurakuntaa? Onko ranteessa Rolez ja pihalla pari mersua?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Joel_Osteen

Selef Urge

• Anonyymi

Ei ainakaan helluntailainen ole.

• Anonyymi

On hellari

• Anonyymi

Vakkuri on ADHD itsestään elokuvia tekevä pikku pappi. Sairasmies.

• Anonyymi

Videot kertoo saman asian kuin lehdet tai uutiset. Ei mitään omaa.

• Anonyymi

IV tykkää yläpeukutuksista ja kiittelemisistä, ym. sirkutuksesta. Ei kannata olla eri mieltä.

• Anonyymi

HERRAN VIDEOITA PUTKAHTELEE TÄN TÄSTÄ ESIM YOUTUBESSA JA IHME DIIPADAPAA NÄKYY OLEVAN

• Anonyymi

Jutut täynnä ristiriitaisuuksia vailla mitään todellisuuspohjaa. Uskokoon tän satusedän juttuja ken tahtoo.

• Anonyymi

Vakkuri on hyvin perillä asioista ja tuo puolueetonta näkökulmaa. Ei ainoastaan kulttuuri marksilaisuutta kuten meidän media tekee yksipuolisesti .

• Anonyymi

Marxilaisuus käy paljon paremmin järkeen kuin ``amerikan tohtorin`` horinat. -Turha äijä.

• Anonyymi

Trumpin kannattaja ei pidä sodista eikä niissä tappamisesta.

• Anonyymi

Katsoppa viimeinen youtube 26.12.2024 , kertoo ikäviä tosiasioita. Kukaan ei varmasti haluaisi uskoa noita uhkia.

• >>Sotilaspappi, no se kertoo kaiken! Ovat vihoviimeisiä haaskalintuja Maailmassa.>>

Jos vihaat sotilaspappeja voit liittyä Kiinan tai Pohjois-Korean armeijaan.

Tervemenoa.

• Anonyymi

Vakkuri toistaa Iltalehden tai Hesarin tai Ylen otsikoita joiden mukaan kuka tahansa teinikin voisi tehdä Vakkurin videoita. Ei mitään omaa vain Jeesus maista Trumpin ihailua
      .

• Anonyymi

Trumpin kannattaja odottaa kieli pikällä milloin Israel lopettaa kansanmurhan.

Ja varmasti lopettaa. Trump ei salli sitä amerikkalaisilla aseilla.

• Anonyymi

Ei vois vähempi kiinnostaa tämä herran terttu.

• Anonyymi

Kuuntelin Vakkuria ensimmäistä kertaa eilen, kun hän puhui evakuoinnista, tai hänen mukaansa 'evakoinnista'. Hän toi esille paljon ajattelemisen arvoista ja jätti paljon sanomatta, eli antoi hyvän alustuksen keskustelulle. Minäkin otin osaa usealla kommentilla ja vastailin toisten kirjoituksiin. Tänä aamuna huomaan, että kaikki kommenttini on poistettu! Ne eivät olleet mitään rääkäisyjä, vaan ajatuksella laadittuja, toisia kunnioittavia mielipiteitä. En tiedä, onko nimimerkkini youtuben mustalla listalla vai itsekö Vakkuri minut canceloi. Harmittaa, että tuhlasin aikaani. Hyvien kommenttien poistaminen alentaa koko esityksen tasoa, kuka siihen sitten syyllinen olikin.

• Anonyymi

Poistaa itse jollet yhdy häneen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minähän kehuin häntä! En kai sitten oikealla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Olen huomannut saman. Vakkuri haluaa vain myötäilijöitä, peukuttajia ja samalla tavalla ajattelevia kannanottoja. Mutta jos ajattelet itse ja jos ajattelet vähän toisella tavalla, niin hän ei tykkää. Joskus olen laittanut kommentin mukana jonkun linkin ja hän on poistanut molemmat. Pyytää keskustelemaan ja ajattelemaan itse, mutta ei niin saa kuitenkaan tehdä.

• Anonyymi

Vakkuri on maaninen you tubettaja jolta tulee jopa useita juttuja päivässä. Niitä kommentoi lähinnä hörhötasoiset ihmiset. On niin innostunut jutuistaan että ei ymmärrä niiden tason olevan nykyään todella alhaalla. Jos joku järjellisesti vastaa toisenlaisen mielipiteen se pitää poistaa nopeasti. Ei ole todellinen kolumnisti.

• Anonyymi

Nyt se pitää uudenvuoden puhetta kuin joku presidentti. O ko tervettä ylentää itsensä.

• Anonyymi

Ja puhuu evakuoinnista. Kankaanpääta kehuu. Miten me mahdutaan teille kaikki.

• Anonyymi
        UUSI

Kankaanpää kaupunki Suomessa,mikä ongelma?

• Anonyymi

Mitkä ihmeen koirat täällä haukkua rääkkyvät? Uskomatonta mollaamista on nykyaika. - Mutta siis kommenttini: Pidän ja arvostan Vakkurin selvityksiä. Hän tietää paljon ja tekee yhteenvetoja, niistä voi kuulija saada lisänäkemystä ja oivalluksia. Vakkuri tekee tärkeää työtä, kun ottaa kantaa asioihin. Näin hän monipuolistaa mediaa. Jatkan videoidensa kuuntelua aina kun vaan ehdin. Se on hyvä lisä, sillä itseksenikin ajattelen paljon, yhdistelen eri tietoja. Hyvä!

• Anonyymi

Olen pikku pätkiä joskus katsonut puheistaan, vaikuttaa tärkeältä ja vaatimattomalta mieheltä, kun sanoi, että selvästi valtamediakin(esim. iltasanomat) katsoo hänen puheitaan, kun on sitten käsitellyt samoja asioita.

• Anonyymi

puhelias mies, jolla asiaa riittää.

• Anonyymi

Vakkurin puhe on tasaista paatosta joka on aina samanlaista. Jos on pappi ja upseeri en ymmärrä jatkuvaa puhetta vihervasemmistosta ja heidän syyllisyydestään kommunismiin. Tätä kiittelevät kommenteissaan hörhöt joilla on vielä kovempi halu lopettaa kaikki muu paitsi perussuomalainen äärinäkemys. Näin lyhyesti. Sanna Marinin mollaaminen meni naurettavuuksiin.Se vain jatkui ja jatkui. Kai vieläkin. Stubb on huono. Seksuaalivähemmistöt hirveyksiä. Kumma kun ei moiti huonoja heteroita. Pappeuttaan ei ole saanut suomen yliopistosta vaan jostain ihmepaikasta usasta. Luojan edessähän me ollaan kaikki hänen luomansa. Armoa vailla. Vakkurista en tiedä?

• Anonyymi

Vakkurille kaikki kokoomuksesta vasempaan ovat kulttuurimarksilaisia. Siis pahoja laajassa merkityksessä.

• Anonyymi

No kunhan aikansa mesuaa ja sitten tulle vaivat ja vanhuus.
      Ennenpitkää saarnatauti pääsee maaliinsa.

• Anonyymi
      UUSI

Olen pitkään kuunnellut Vakkuria. Hän on erittäin fiksu ja ajatteleva ihminen. Upseeri ja herrasmies. Ajattelee mikä on Suomelle ja kansalaisille parasta. Isänmaallinen ihminen. Arvostaa perinteisiä Suomalaisia arvoja ja kannattaa mielipiteiden vapautta ja monipuolista ja puolueetonta mediaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ettet vaan itse olisi I. Vakkuri?

• Anonyymi
      UUSI

Vaikuttaa QAnon-salaliittoteoreetikolta (trumppilainen) tosin sillä erolla ei ruoraan tyrkytä ilosanomaa. Näillä Amerikan pastoreilla menee lujaa, koska heillä sitä salaista tietoa, joka tuntuu vaikuttavan Vakkurin mielipiteisiin. Pukkaa uutta kehiettyä ruttoa jolla populaa karsitaan roimalla kädellä. Karsittavien listat kiertää netissä perustuvathan YK:n agendaan 2030.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      184
      7699
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      35
      4913
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      126
      2903
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      82
      2311
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      92
      1635
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      217
      1547
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1151
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      17
      1104
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1029
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      226
      1002
    Aihe