Kuka on Ilkka Vakkuri

Anonyymi-ap

Hän ottaa kantaa Israeliin. Kertoo olevansa uudestisyntynyt joka heijastaa Jumalan kuvaa. On aktiivi trumpilainen. Helluntaikainen pastori?

180

9666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on erään suomi israel seuran puheenjohtaja. Amerikoissa suorittanut teologisen tutkinnon ja ilmeisesti myös väitellyt siellä tohtoriksi. Kirjoittaa you tubessa politiikkaa ja on Trumpin vankkumaton tukija. Erittäin vanhoillinen ja edustaa äärilaitaa kristillisessä kentässä. Kirjoituksiin vastaavat lähinnä hörhöt vaikka lukijoita aika paljon.

• Anonyymi

Kuule Siion, Jumala on yksi 👆
      -repent-

• Anonyymi

Siis meinaat ; Shema Israel Adonai Eloheinu Adonai ehad ? Ja julistat kolminaisuutta. Oleppa hyvä ja selitä miksi sun ja ilkan Jeesus ei oikein nappaa juutalaisille

• Anonyymi kirjoitti:

Siis meinaat ; Shema Israel Adonai Eloheinu Adonai ehad ? Ja julistat kolminaisuutta. Oleppa hyvä ja selitä miksi sun ja ilkan Jeesus ei oikein nappaa juutalaisille

Terviisiä Volkkarin tuhkakupista!🚘🚬⚡️⚡️☠️

• Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

Terviisiä Volkkarin tuhkakupista!🚘🚬⚡️⚡️☠️

Et sitten osannu.Kiitos pelle.

• Anonyymi

Ex ylirabbiinin salarakas.

• Anonyymi

VAKKURI = VÄKEVÄ SaarnasMies - aivan kuten on myös MAUNO MATTILA ajassamme<3<3<3

• Anonyymi

Aivopesty Trumpin perseennuolija

• Mauno Maatila & Ilkka Vankkuri Rules OK😇😇👍👍

• Anonyymi

Ent sotilaspastori....ja Israelin Ystävien kuppari!!

• Anonyymi

Sotilaspappi, no se kertoo kaiken! Ovat vihoviimeisiä haaskalintuja Maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotilaspappi, no se kertoo kaiken! Ovat vihoviimeisiä haaskalintuja Maailmassa.

Mikähän on syy katkeruuteen masilmassa

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

https://areena.yle.fi/podcastit/1-50754359

Kuulin YLE:n puhekanavalta Vakkurin selityksiä menestysteologiasta pari vuotta sitten. Järkyttävä asenne, ja asiavirheitä, kuin pilkkaajakäärmeen puheita. Esim. että marmelaadi on muka syntiä Amerikassa, ikäänkuin Suomen hillo olisi eri asia, ja että Osteen muka ei tiedä Raamatusta. Vakkuri erehtyi arvostelemaan mm. että "suurempien tekojen" tekeminen on muka jotain harhaoppia, tai Jumalan pilkkaa, jos oikein muistan. Ongelma näytti olevan se, ettei Vakkuri tohtorismies itse tiennyt tämänkin asian löytyvän Raamatusta.

Pöyristyttävältä tuntui, että tällaista YLE:n kanavalla, rienaamista verorahoilla.

• Anonyymi

luuletko että tohtorius on varma tae sille että tohtorille tulee mieleen kaikki Raamatunkohdat tai olennanisesti äsittelynaiheena olevat merkittäät yksityiskohjat ?

Suuremmat teot, joilla tarkoitetaan ihmeitäkin, voi tehdä myös menestysteologi saatanan voimalla. En nyt kuitenkaan osoita sormella keneenkään vaan totean yleisesti etteivät kaikki ihmeet ja ihmeteltävät teot ole aina Jumalasta, kuten sen selvällisesti tiejät.

Oletko olut joskus kosketuksissa Joeliin muutenkin kuin vain katsellut videoita?

Huomiota herättävä karikatyyri ja saarnaustapa:

"Osteen sanoo, että hän päätti keskittyvänsä Jumalan hyvyyteen synnin sijasta."

Oletko menestysteologi ja johdatko Suomen suurinta seurakuntaa? Onko ranteessa Rolez ja pihalla pari mersua?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Joel_Osteen

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luuletko että tohtorius on varma tae sille että tohtorille tulee mieleen kaikki Raamatunkohdat tai olennanisesti äsittelynaiheena olevat merkittäät yksityiskohjat ?

Suuremmat teot, joilla tarkoitetaan ihmeitäkin, voi tehdä myös menestysteologi saatanan voimalla. En nyt kuitenkaan osoita sormella keneenkään vaan totean yleisesti etteivät kaikki ihmeet ja ihmeteltävät teot ole aina Jumalasta, kuten sen selvällisesti tiejät.

Oletko olut joskus kosketuksissa Joeliin muutenkin kuin vain katsellut videoita?

Huomiota herättävä karikatyyri ja saarnaustapa:

"Osteen sanoo, että hän päätti keskittyvänsä Jumalan hyvyyteen synnin sijasta."

Oletko menestysteologi ja johdatko Suomen suurinta seurakuntaa? Onko ranteessa Rolez ja pihalla pari mersua?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Joel_Osteen

Selef Urge

"luuletko että tohtorius on varma tae sille että "

Ei-helluntailainen:

Tohtorius ei ole tae mistään. Olen itsekin ollut menestysteologian arvostelija, vielä yli 10 vuotta sitten. Tunnistin Vakkurin väitteistä omia vanhoja ajatuskulkuja. Muistaakseni näissä radio-ohjelmissa Vakkuri esitti sessationismin kaltaisia näkemyksiä sillä perusteella, että vain Jeesus on välimies. Tällä ajatuskululla Vakkuri olisi voinut samantien kyseenalaistaa armolahjat ja niistä opettavat seurakunnat, kaikki muutkin kuin menestysteologiset.

Raamatussa kuitenkin tulee selvästi esille, että Jeesuksen antamaan valtaan tai lähetyskäskyyn liittyi armolahjoja, valta parantaa sairauksia, ajaa riivaajia, jne. Kohtia on muitakin kuin vain kiistelty Markuksen evankeliumin pitempi loppuosa - joka minun mielestäni kuuluu alkutekstiin alunperin.

Matteuksen evankeliumi:
        10:8 Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

Luukkaan evankeliumi:
        10:9 ja parantakaa sairaat siellä ja sanokaa heille: 'Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle'.

Johanneksen evankeliumi:
        14:12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei-helluntailainen:

Tohtorius ei ole tae mistään. Olen itsekin ollut menestysteologian arvostelija, vielä yli 10 vuotta sitten. Tunnistin Vakkurin väitteistä omia vanhoja ajatuskulkuja. Muistaakseni näissä radio-ohjelmissa Vakkuri esitti sessationismin kaltaisia näkemyksiä sillä perusteella, että vain Jeesus on välimies. Tällä ajatuskululla Vakkuri olisi voinut samantien kyseenalaistaa armolahjat ja niistä opettavat seurakunnat, kaikki muutkin kuin menestysteologiset.

Raamatussa kuitenkin tulee selvästi esille, että Jeesuksen antamaan valtaan tai lähetyskäskyyn liittyi armolahjoja, valta parantaa sairauksia, ajaa riivaajia, jne. Kohtia on muitakin kuin vain kiistelty Markuksen evankeliumin pitempi loppuosa - joka minun mielestäni kuuluu alkutekstiin alunperin.

Matteuksen evankeliumi:
        10:8 Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

Luukkaan evankeliumi:
        10:9 ja parantakaa sairaat siellä ja sanokaa heille: 'Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle'.

Johanneksen evankeliumi:
        14:12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,

Laitetaanko sulle vaikka koko Raamattu ? Mä jotenkin uskon tai ainakin toivon ,että Uskonkirjat.fi stä suoraan kopsatut jakeet ei ihan vielä kaikille todista ,että uskot johonkin. Ja katsos kun meille sillä todistuksella ei juuri väliä ole. Voit kyl leikkii mun kaa, mutku Jumala tietää sunkii ajatukset.Eix Ni? Aivan kuten Vakkurin Ilkka pervossa lantussaaan kuvittelee Marinia portoksi joka ei Ilkanpilkalle anna. Ei kenenkään muunkaan järjissään olevan ja edes hiukan itseään kunnioittavan naisen pitäisi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitetaanko sulle vaikka koko Raamattu ? Mä jotenkin uskon tai ainakin toivon ,että Uskonkirjat.fi stä suoraan kopsatut jakeet ei ihan vielä kaikille todista ,että uskot johonkin. Ja katsos kun meille sillä todistuksella ei juuri väliä ole. Voit kyl leikkii mun kaa, mutku Jumala tietää sunkii ajatukset.Eix Ni? Aivan kuten Vakkurin Ilkka pervossa lantussaaan kuvittelee Marinia portoksi joka ei Ilkanpilkalle anna. Ei kenenkään muunkaan järjissään olevan ja edes hiukan itseään kunnioittavan naisen pitäisi..

Ei-helluntailainen:

Minulle ei ollut mitään epäselvää siinä, että armolahjoja on, ja Jumala voi tehdä ihmeitä. Tuo ajatuskulku, että Jeesus ainoa välimies, muistui mieleeni, kun olen ihmetellyt joidenkin ihmisten tarvetta esiintyä Pyhänä henkenä, joka jakelee armolahjoa muille, tai esiintyä muuten kuin Jumala.

Oikean uskonnon mitta ei ole mielestäni siinä, tekeekö Jumala ihmeitä, tai uskotaanko kenen niitä tehneen, vaan kyse on muista asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei-helluntailainen:

Minulle ei ollut mitään epäselvää siinä, että armolahjoja on, ja Jumala voi tehdä ihmeitä. Tuo ajatuskulku, että Jeesus ainoa välimies, muistui mieleeni, kun olen ihmetellyt joidenkin ihmisten tarvetta esiintyä Pyhänä henkenä, joka jakelee armolahjoa muille, tai esiintyä muuten kuin Jumala.

Oikean uskonnon mitta ei ole mielestäni siinä, tekeekö Jumala ihmeitä, tai uskotaanko kenen niitä tehneen, vaan kyse on muista asioista.

Kukaan ei ole kieltänyt armolahjoja mutta kun tässä ei olekaan niistä kyse vaan Ilkka Vakkurista. Pyydän kuitenkin anteeksi jos jotenkin loukkasin. Tietääkseni en ole missään myöskään kertonut ,että olisin Herran profeetta ,enkeli tai mitään muutakaan. Kyse on Vakkurin tekopyhyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei-helluntailainen:

Matteuksen evankeliumi:

Luukkaan evankeliumi:

Johanneksen evankeliumi:

Joku vois ajaa minusta sen riivaajan,joka tätä ruusufinniä aiheuttaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku vois ajaa minusta sen riivaajan,joka tätä ruusufinniä aiheuttaa !

Selaisin hieman, mitä internet sanoo ruusufinnistä. Saattaa liittyä siihen, millaisessa kunnossa on suolisto. Kun ihminen voidaan ajatella putkeksi, jossa on sisäpuoli ja ulkopuoli. Näin tarina jatkuu omilla viisasteluilla.

Berberiinin syöminen lisää suolistoon butyraattia, eli parantaa suoliston kuntoa. Ulkonaisesti ihon kuntoa saattaa rauhoittaa toisaalta voide, toisaalta hilseshampoo, tai hiushoitoaine. Esim. pakkaskelillä Vitalis, jossa on vaseliinia seassa, muistaakseni.

Osa taudinaiheuttajista syö (kasvi)rasvaa. Siksi yhdellä voiteella oire saattaa pahentua (kasvirasvapitoisella), mutta helpottuu toisella (vaseliinipitoisella). Itselläni jos olisi ruusufinni, ja jos epäiltääisiin talipunkin aiheuttaneen sitä, luultavasti yrittäisin hukuttaa/tappaa punkit jollain alkoholipitoisella, esim. partavedellä, sitten rauhoitella ihoa esim. hiushoitoaineella (Biozell). Tämä meni mainostamiseksi, vaikka sellainen taitaa olla kiellettyä säännöissä.

Tekoäly väitti, ettei pidä hoitaa alkoholilla. Itse kokeilisin iholle ehkä sitäkin, jos näyttää punottavan vereslihalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selaisin hieman, mitä internet sanoo ruusufinnistä. Saattaa liittyä siihen, millaisessa kunnossa on suolisto. Kun ihminen voidaan ajatella putkeksi, jossa on sisäpuoli ja ulkopuoli. Näin tarina jatkuu omilla viisasteluilla.

Berberiinin syöminen lisää suolistoon butyraattia, eli parantaa suoliston kuntoa. Ulkonaisesti ihon kuntoa saattaa rauhoittaa toisaalta voide, toisaalta hilseshampoo, tai hiushoitoaine. Esim. pakkaskelillä Vitalis, jossa on vaseliinia seassa, muistaakseni.

Osa taudinaiheuttajista syö (kasvi)rasvaa. Siksi yhdellä voiteella oire saattaa pahentua (kasvirasvapitoisella), mutta helpottuu toisella (vaseliinipitoisella). Itselläni jos olisi ruusufinni, ja jos epäiltääisiin talipunkin aiheuttaneen sitä, luultavasti yrittäisin hukuttaa/tappaa punkit jollain alkoholipitoisella, esim. partavedellä, sitten rauhoitella ihoa esim. hiushoitoaineella (Biozell). Tämä meni mainostamiseksi, vaikka sellainen taitaa olla kiellettyä säännöissä.

Tekoäly väitti, ettei pidä hoitaa alkoholilla. Itse kokeilisin iholle ehkä sitäkin, jos näyttää punottavan vereslihalla.

Niin,itse olen aina epäillyt,että talipunkeilla on jotakin tekemistä taudin kanssa.Siksi nopeasti ihon kunto voi muuttua .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,itse olen aina epäillyt,että talipunkeilla on jotakin tekemistä taudin kanssa.Siksi nopeasti ihon kunto voi muuttua .

Ihon kuntoon saattaa vaikuttaa pesuaine, niissä olevat lisäaineet ja myrkyt. Samoin elintarvikkeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iho-ongelmiin voi kokeilla myös sinkkivoidetta. Sitähän käytetään ihan vauvojen jalantaipeisiin, joissa ihopoimu voi olla ärtynyt. Siis turvallinen aina ja sinkki parantaa iho-ongelmia. Kokeilimme sitä vyöruusun oireiden alkaessa ja ei tullut sillä kertaa lainkaan rakkuloita, siitähän tulee ensiksi kivut ja niitä tuli samaan kohtaan aiemminkin (lapaluun tienoille). Lääkäri ei sitten uskonut tietenkään vyöruusuun kun ei ollut rakkuloita. :-)

Vyöruusu on tietysti ihan eri asia kuin ruusu tai ruusufinni, mutta iholla ne kaikki kuitenkin oireilevat.

Johonkin ihon kuivuuteen laittaisin ensi sijassa oliiviöljyä, kuten jalkapohjiin silloin tällöin, jos tavanomaiset rasvat eivät tunnu toimivan.

Toki voi apteekin lääkkeitä käyttää jos niille on tarvetta, mutta noillakin on paikkansa joskus.

• Anonyymi

Ei ainakaan helluntailainen ole.

• Anonyymi

On hellari

• Anonyymi

Vakkuri on ADHD itsestään elokuvia tekevä pikku pappi. Sairasmies.

• Anonyymi

Videot kertoo saman asian kuin lehdet tai uutiset. Ei mitään omaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Videot kertoo saman asian kuin lehdet tai uutiset. Ei mitään omaa.

Päinvastoin kyseenalaistaa mediaamme….

• Anonyymi

Tuohon et usko itsekkään. En ole nähnyt toista yhtä rauhallisesti asiaansa esittävää videon tekijää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon et usko itsekkään. En ole nähnyt toista yhtä rauhallisesti asiaansa esittävää videon tekijää.

Saarnanomaìnen esitystapa, mikä joihinkin uppoaa. Änkiotoksi sanottiin joskus henkilöä, jonka päätä eivät tosiasiallisetkaan perustelut käännä. Pitää asiansa päälle niinkuin Prunkkalan pappi!

• Anonyymi

IV tykkää yläpeukutuksista ja kiittelemisistä, ym. sirkutuksesta. Ei kannata olla eri mieltä.

• Anonyymi

Sehän Vakkuri sanoo että ajatelkaa itse. Eli ajatelkaa Ilkan ajatuksia sillä vapauteen Ilkka teidät vapautti. Mokoma Oranssin antikristuksen sanoman julistaja. Tyypillinen itseään täynnä oleva hihhuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän Vakkuri sanoo että ajatelkaa itse. Eli ajatelkaa Ilkan ajatuksia sillä vapauteen Ilkka teidät vapautti. Mokoma Oranssin antikristuksen sanoman julistaja. Tyypillinen itseään täynnä oleva hihhuli.

Mutta kun rahanhimo iskee, voi päästellä mitä sylki suuhun tuo. Tai tässä Ilkalle laitetaan rahatukko kouraan ja käsketään kertomaan tiettyä satua.

• Anonyymi

HERRAN VIDEOITA PUTKAHTELEE TÄN TÄSTÄ ESIM YOUTUBESSA JA IHME DIIPADAPAA NÄKYY OLEVAN

• Anonyymi

Jutut täynnä ristiriitaisuuksia vailla mitään todellisuuspohjaa. Uskokoon tän satusedän juttuja ken tahtoo.

• Anonyymi

Kyllä hän mainitsee lähteet,ei keksi päästä kuten Ylen ja median NS, asiantuntijat!

• Anonyymi

Vakkuri on hyvin perillä asioista ja tuo puolueetonta näkökulmaa. Ei ainoastaan kulttuuri marksilaisuutta kuten meidän media tekee yksipuolisesti .

• Anonyymi

Marxilaisuus käy paljon paremmin järkeen kuin ``amerikan tohtorin`` horinat. -Turha äijä.

• Anonyymi

Todellakaan sana puolueeton ja Ilkka Vakkuri eivät kuulu samaan lauseeseen. Tai ehkä olet sitä mieltä ,että kaikki muu kuin Ilkan houruaminen on puolueelista ,niin sitten olet oikeassa.

Ja oletko ystävällinen ja kerrot mitä on kultturimarxilaisuus ? Sitäkö että ottaa muutkin huomioon kuin itsensä ?

• Anonyymi

Samaa mieltä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä…

Tämä kulttuurimarxilaisuus on naurattanut äijän puheissa ...Yhteen aikaan sedällä oli pakkomielteenä Marin, sitten Biden. Tällä hetkellä WOKE ja yletön Trumpin ylistys .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marxilaisuus käy paljon paremmin järkeen kuin ``amerikan tohtorin`` horinat. -Turha äijä.

Tyhjä kommentti, joka ei perustu mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakaan sana puolueeton ja Ilkka Vakkuri eivät kuulu samaan lauseeseen. Tai ehkä olet sitä mieltä ,että kaikki muu kuin Ilkan houruaminen on puolueelista ,niin sitten olet oikeassa.

Ja oletko ystävällinen ja kerrot mitä on kultturimarxilaisuus ? Sitäkö että ottaa muutkin huomioon kuin itsensä ?

Kulttuurimarxilaisyus on tyhmyyttä, jossa pyritään diktatuuriin ja vastustajien tuhoamiseen työleireillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marxilaisuus ei muita huomioon.!oliko neuvostoliitossa sanavapaus,,onko Kiinassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kulttuurimarxilaisuus on naurattanut äijän puheissa ...Yhteen aikaan sedällä oli pakkomielteenä Marin, sitten Biden. Tällä hetkellä WOKE ja yletön Trumpin ylistys .

Biden olikin rehtimies.sannakin sai korruptio rahaa bitenin porukalta.usaid .

• Anonyymi

Trumpin kannattaja ei pidä sodista eikä niissä tappamisesta.

• Anonyymi

Tuota mieltäkö olet mulkero? Mites nää Kanada, Grönlanti,Panama ,Meksiko ja kohta koko vitun maailma. Työnnä nyt tappi hanuriis ja ja paskan valua suustas kuten tähänkin asti olet tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota mieltäkö olet mulkero? Mites nää Kanada, Grönlanti,Panama ,Meksiko ja kohta koko vitun maailma. Työnnä nyt tappi hanuriis ja ja paskan valua suustas kuten tähänkin asti olet tehnyt.

Kerro?

• Anonyymi

Katsoppa viimeinen youtube 26.12.2024 , kertoo ikäviä tosiasioita. Kukaan ei varmasti haluaisi uskoa noita uhkia.

• Anonyymi

Yhyy. Nytkö se sun Ikka on jo tosi Jumalan lähettämä profeetta ? Mistään mitään ymmärtämätön valehtelija. Vai uskotko todella että herra sammakonnaama saa tietoa vaikka Mossadilta ? Voi olla että näin on,mutta onkohan ihan sittenkään. Ja kun juttelet seuraavan kerran Ilen kanssa niin kysyppä minkälainen Some oli PolPotilla -70 lulla. Kerrot sitten miten meni ja ja voit haukkua mua valehtelijaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhyy. Nytkö se sun Ikka on jo tosi Jumalan lähettämä profeetta ? Mistään mitään ymmärtämätön valehtelija. Vai uskotko todella että herra sammakonnaama saa tietoa vaikka Mossadilta ? Voi olla että näin on,mutta onkohan ihan sittenkään. Ja kun juttelet seuraavan kerran Ilen kanssa niin kysyppä minkälainen Some oli PolPotilla -70 lulla. Kerrot sitten miten meni ja ja voit haukkua mua valehtelijaksi.

Näytäpä oma naama. Taita olla aasin naama.

• >>Sotilaspappi, no se kertoo kaiken! Ovat vihoviimeisiä haaskalintuja Maailmassa.>>

Jos vihaat sotilaspappeja voit liittyä Kiinan tai Pohjois-Korean armeijaan.

Tervemenoa.

• Anonyymi

Vedä sinä vitun toivonen persees pääs yli. Saatanan muka uskovainen . Missä vitun kohtaa Jeesus siunasi sodan ? VASTAA saatana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedä sinä vitun toivonen persees pääs yli. Saatanan muka uskovainen . Missä vitun kohtaa Jeesus siunasi sodan ? VASTAA saatana

Jäikö aamulääkkeet ottamatta, vai mistä tuo raivo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäikö aamulääkkeet ottamatta, vai mistä tuo raivo?

Ei jääny dorka. Mä kysyin asiallisen kysymyksen ja toi mulkvisti poistaa ne. Ehkä sinä reservipaavi voit vastata siihen mitä kysyttiin. Tosin te kaikkipoersukrisut olette kuin Sebu. Kirkonportailla uhriutuvia paskoja. Ette mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun mukaan Jumala pysäytti auringon ja kuun liikkeet, jotta israelilaiset saivat päivänvalossa tehdä kostoretkensä ( siis pysäytti maapallon pyörimisen). Tähänkin jotkut uskovat!

• Anonyymi

Vakkuri toistaa Iltalehden tai Hesarin tai Ylen otsikoita joiden mukaan kuka tahansa teinikin voisi tehdä Vakkurin videoita. Ei mitään omaa vain Jeesus maista Trumpin ihailua
      .

• Anonyymi

Trumpin kannattaja odottaa kieli pikällä milloin Israel lopettaa kansanmurhan.

Ja varmasti lopettaa. Trump ei salli sitä amerikkalaisilla aseilla.

• Anonyymi

Trump sallii minkä joukkomurhan tahansa ja millä vaan aseilla kun nuolee sen takalistoa kieli ruskeana. Se conaldi kun kun on sellanen rauharesitentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trump sallii minkä joukkomurhan tahansa ja millä vaan aseilla kun nuolee sen takalistoa kieli ruskeana. Se conaldi kun kun on sellanen rauharesitentti.

Olet harvinaisen oikeassa kaveri. Nyt uusin Conair ykkösessä äänitetty hölinä kertoo miten Oranssi antikristus julistaa Gazan pyyhkimistä pois maan päältä. Tuollaisen saatanan oppilaita on Vakkurit ja joka ikinen Trumpisti. Noille "herroille" on siis pedoilu ja muu paska sallittu... Ja Ilkkalaisille hakusanat ; Haaretz Netanyahu Hitler... Siittä kopioimaan nuo kolme sanaa ja voi olla kiinnostavaa. Jumalahan on antanut teille "oikeasti hengellisille"kielillä puhumisen lahjan. Englanti toki on oikea kieli eikä mikään hataran nupin tuottama ekesekteke paska.Siinä ei mutkumarinit auta. Ja mitään linkkiä ei tule. Ne on ja te löydätte jos haluatte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet harvinaisen oikeassa kaveri. Nyt uusin Conair ykkösessä äänitetty hölinä kertoo miten Oranssi antikristus julistaa Gazan pyyhkimistä pois maan päältä. Tuollaisen saatanan oppilaita on Vakkurit ja joka ikinen Trumpisti. Noille "herroille" on siis pedoilu ja muu paska sallittu... Ja Ilkkalaisille hakusanat ; Haaretz Netanyahu Hitler... Siittä kopioimaan nuo kolme sanaa ja voi olla kiinnostavaa. Jumalahan on antanut teille "oikeasti hengellisille"kielillä puhumisen lahjan. Englanti toki on oikea kieli eikä mikään hataran nupin tuottama ekesekteke paska.Siinä ei mutkumarinit auta. Ja mitään linkkiä ei tule. Ne on ja te löydätte jos haluatte.

Onpa harhaisia ajatuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa harhaisia ajatuksia.

No siitä voit vitun kuuro äpärälapsi syyttä ihan Trumppia. Kusipäinen mistään mitään ymmärtämätön serkunnussija.

• Anonyymi

Ei vois vähempi kiinnostaa tämä herran terttu.

• Anonyymi

Kuuntelin Vakkuria ensimmäistä kertaa eilen, kun hän puhui evakuoinnista, tai hänen mukaansa 'evakoinnista'. Hän toi esille paljon ajattelemisen arvoista ja jätti paljon sanomatta, eli antoi hyvän alustuksen keskustelulle. Minäkin otin osaa usealla kommentilla ja vastailin toisten kirjoituksiin. Tänä aamuna huomaan, että kaikki kommenttini on poistettu! Ne eivät olleet mitään rääkäisyjä, vaan ajatuksella laadittuja, toisia kunnioittavia mielipiteitä. En tiedä, onko nimimerkkini youtuben mustalla listalla vai itsekö Vakkuri minut canceloi. Harmittaa, että tuhlasin aikaani. Hyvien kommenttien poistaminen alentaa koko esityksen tasoa, kuka siihen sitten syyllinen olikin.

• Anonyymi

Poistaa itse jollet yhdy häneen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minähän kehuin häntä! En kai sitten oikealla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Olen huomannut saman. Vakkuri haluaa vain myötäilijöitä, peukuttajia ja samalla tavalla ajattelevia kannanottoja. Mutta jos ajattelet itse ja jos ajattelet vähän toisella tavalla, niin hän ei tykkää. Joskus olen laittanut kommentin mukana jonkun linkin ja hän on poistanut molemmat. Pyytää keskustelemaan ja ajattelemaan itse, mutta ei niin saa kuitenkaan tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka nyt Ilkkaa yhtyy ? Tuohon päävikaiseen alfabetagammaurokseen ? Äijä on kuin Jeesus .Paitsi että Jeesus oli kunnon mies kun maan päällä tallusteli. Jesus osas esim. sanoo Joseph Bidenin nimen oikein toisin kuin humpuukitieteiden ylilohikäärme Vakkuri jonka pitää olla kusipäisempi kuin varapresidentti Trump...Vittu baaibeen..Sitä vitun nimivammailua ei pysty edes kirjottaan..VÄÄÄÄKKYRI ILKÄ...saatna kusipää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Olen huomannut saman. Vakkuri haluaa vain myötäilijöitä, peukuttajia ja samalla tavalla ajattelevia kannanottoja. Mutta jos ajattelet itse ja jos ajattelet vähän toisella tavalla, niin hän ei tykkää. Joskus olen laittanut kommentin mukana jonkun linkin ja hän on poistanut molemmat. Pyytää keskustelemaan ja ajattelemaan itse, mutta ei niin saa kuitenkaan tehdä.

Niin ja sinä vaadit kaikkia kanssasi saman mielisyyteen, kun yrität kääntää Vakkuria puolellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka nyt Ilkkaa yhtyy ? Tuohon päävikaiseen alfabetagammaurokseen ? Äijä on kuin Jeesus .Paitsi että Jeesus oli kunnon mies kun maan päällä tallusteli. Jesus osas esim. sanoo Joseph Bidenin nimen oikein toisin kuin humpuukitieteiden ylilohikäärme Vakkuri jonka pitää olla kusipäisempi kuin varapresidentti Trump...Vittu baaibeen..Sitä vitun nimivammailua ei pysty edes kirjottaan..VÄÄÄÄKKYRI ILKÄ...saatna kusipää.

Onko reilua verrata miestä Jeesukseen ja haukkua päälle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko reilua verrata miestä Jeesukseen ja haukkua päälle?

On silloin kuin tuo tyyppi sellasta leikkii uskomuksineen. Jeesus ei tietenkään eritellyt väkeä kuten Ilkka ,mutta se on sitten pidempåi juttu. Ja koskee myös valehtevaa toivasen pasi viitosta.

• Anonyymi

Vakkuri on maaninen you tubettaja jolta tulee jopa useita juttuja päivässä. Niitä kommentoi lähinnä hörhötasoiset ihmiset. On niin innostunut jutuistaan että ei ymmärrä niiden tason olevan nykyään todella alhaalla. Jos joku järjellisesti vastaa toisenlaisen mielipiteen se pitää poistaa nopeasti. Ei ole todellinen kolumnisti.

• Anonyymi

Kommunisti ! Ketä tarkoitat? Maaninen ? Oletko selvillä miten maniassa käyttäydytään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommunisti ! Ketä tarkoitat? Maaninen ? Oletko selvillä miten maniassa käyttäydytään?

Tiedätkö sinä Idiootti mikä edes on kommunisti? Se ei tosiaankaan ole USAn "epädemokraattinen " puolue mitä sun virkaheitto Vakkuri horisee.

• Anonyymi

Nyt se pitää uudenvuoden puhetta kuin joku presidentti. O ko tervettä ylentää itsensä.

• Anonyymi

Onko tervettä vainota toista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tervettä vainota toista?

On sillon kun itse sen aloittaa. Koskee ketjun aihetta eli Vakkuria ja myös tattimulkkutrumppia.

• Anonyymi

Ja puhuu evakuoinnista. Kankaanpääta kehuu. Miten me mahdutaan teille kaikki.

• Anonyymi

Kankaanpää kaupunki Suomessa,mikä ongelma?

• Anonyymi

Mitkä ihmeen koirat täällä haukkua rääkkyvät? Uskomatonta mollaamista on nykyaika. - Mutta siis kommenttini: Pidän ja arvostan Vakkurin selvityksiä. Hän tietää paljon ja tekee yhteenvetoja, niistä voi kuulija saada lisänäkemystä ja oivalluksia. Vakkuri tekee tärkeää työtä, kun ottaa kantaa asioihin. Näin hän monipuolistaa mediaa. Jatkan videoidensa kuuntelua aina kun vaan ehdin. Se on hyvä lisä, sillä itseksenikin ajattelen paljon, yhdistelen eri tietoja. Hyvä!

• Anonyymi

Sinä ehkä pidät mutta kaikki muut ei välttämättä ole samoilla linjoilla. Jos kommentit haittaa niin ole lukematta. Sillähän siitä pääset.

• Anonyymi

TÄMÄ ! Ylen varassa olevat 80 %:nttia, aivopestyt eivät ymmärrä, että totuus ei ole koskaan mustavalkoinen. Jos ei osaa englantia, eikä osaa hakea uutisia eri lähteistä, kommentit on tuota haukkumistasoa.

• Anonyymi

Olen pikku pätkiä joskus katsonut puheistaan, vaikuttaa tärkeältä ja vaatimattomalta mieheltä, kun sanoi, että selvästi valtamediakin(esim. iltasanomat) katsoo hänen puheitaan, kun on sitten käsitellyt samoja asioita.

• Anonyymi

puhelias mies, jolla asiaa riittää.

• Anonyymi

Vakkurin puhe on tasaista paatosta joka on aina samanlaista. Jos on pappi ja upseeri en ymmärrä jatkuvaa puhetta vihervasemmistosta ja heidän syyllisyydestään kommunismiin. Tätä kiittelevät kommenteissaan hörhöt joilla on vielä kovempi halu lopettaa kaikki muu paitsi perussuomalainen äärinäkemys. Näin lyhyesti. Sanna Marinin mollaaminen meni naurettavuuksiin.Se vain jatkui ja jatkui. Kai vieläkin. Stubb on huono. Seksuaalivähemmistöt hirveyksiä. Kumma kun ei moiti huonoja heteroita. Pappeuttaan ei ole saanut suomen yliopistosta vaan jostain ihmepaikasta usasta. Luojan edessähän me ollaan kaikki hänen luomansa. Armoa vailla. Vakkurista en tiedä?

• Anonyymi

On hellari

• Anonyymi

Perussuomalaiset äärioikeistoa? Jos näin luulet, olet elänyt pussi päässä.

• Anonyymi

Vakkurille kaikki kokoomuksesta vasempaan ovat kulttuurimarksilaisia. Siis pahoja laajassa merkityksessä.

• Anonyymi

DDR-kokoomus ajaa euroopassa sananvapauden kueltämistä kaikille samalla kun halutaan pedofiilit kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

DDR-kokoomus ajaa euroopassa sananvapauden kueltämistä kaikille samalla kun halutaan pedofiilit kiinni.

Onko Rydman jo linnassa? Toivottavasti ,mutta tuollahan tuo uutisten mukaan oli saksassa nuolemassa Hegsethin persettä.. Siellä pitäi olla myös toivaspasin ja ilen samoissa hommisa.

• Anonyymi

No kunhan aikansa mesuaa ja sitten tulle vaivat ja vanhuus.
      Ennenpitkää saarnatauti pääsee maaliinsa.

• Anonyymi

Toivotaan että mahdollisimman äkkiä. Ja kenenkään on turha loukkaantua sillä eikös tuo hihhulien taivaan riemuun ole menossa ,että siinä mielessä. Kauhistelee jotain kummallista vihervasemmistoaja ihailee huorintekijä Trumppia. Ilkka varmaan mielellään kanssa vähän kokeilisi naisia sieltä kohdasta mistä esikuvansakin kuten Oranssi esikuvansa. Trump on suurin ja Ilkka on hänen profeettansa. Onkohan alkanut käyttää vaippoja Itsen Donin tapaan

• Anonyymi

Sinäkö olet kuolematon, kun piti tuostakin meitä valistaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että mahdollisimman äkkiä. Ja kenenkään on turha loukkaantua sillä eikös tuo hihhulien taivaan riemuun ole menossa ,että siinä mielessä. Kauhistelee jotain kummallista vihervasemmistoaja ihailee huorintekijä Trumppia. Ilkka varmaan mielellään kanssa vähän kokeilisi naisia sieltä kohdasta mistä esikuvansakin kuten Oranssi esikuvansa. Trump on suurin ja Ilkka on hänen profeettansa. Onkohan alkanut käyttää vaippoja Itsen Donin tapaan

Onneksi sinä et ole pääsemässä taivaan riemuun... jää saarnasi sinne pätsiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oletko sinä Jumala. Koitahan pitää pienempää suuta mokoma. Vai oliko se niin että "Minun on tuomio sanoo satunnainen Ilkkavakkurin palvoja"...Jos niin on ,nin meillä on aika erilaiset raamatun käännökset ja toisaalta. ;Tuollasten paskojen kanssa iäisyys on pahempi kuin yksinäisyys helvetissä. Niin että miten meni reservijeesus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja voit puolustaa raiskaajaa Herran edessä. Kerrot ,että kuinka sinun oranssi maallinen jumala nyt vain erehtyi. Saatana että mä inhoan teitä tekopyhiä ja persuja vihaan. Kusipäät.

• Anonyymi

Olen pitkään kuunnellut Vakkuria. Hän on erittäin fiksu ja ajatteleva ihminen. Upseeri ja herrasmies. Ajattelee mikä on Suomelle ja kansalaisille parasta. Isänmaallinen ihminen. Arvostaa perinteisiä Suomalaisia arvoja ja kannattaa mielipiteiden vapautta ja monipuolista ja puolueetonta mediaa.

• Anonyymi

Ettet vaan itse olisi I. Vakkuri?

• Anonyymi

Kaikkea muuta haukkuu kaikki muut paitsi Trumpin älä anna aivopestä itseäsi sillä skeidalla mitä tämä hörhö suoltaa kanavallaan.

• Anonyymi

Vakkuri Presidentiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakkuri Presidentiksi.

Tai Keisariksi suljetulle.

• Anonyymi

Vakkuri ehkä on hyvinkin fiksu ,mutta kun käytös on kuin hoitolasta (Asylum tiedoksi Trum pisti Ilkalle)karanneella imbesillillä (Ja tarkoitus ei ole loukata ketäänn imbeä tai noin,mutta.Jos Ilkka loukkaanttu niin osui juuri oikeaan tekouskovaiseen =10 bojoo) joten ottakoon mokoma mitä tuli tilattua. Lukekaa sulkujen sisältä ja selittäkää jostain konteksteista ,niin itse ei tarvi :)

• Anonyymi

Hahah

• Anonyymi

Älä nyt Ilkka itseäsi enää ylennä yhtään ,sillä "ne jotka itsensä ylentävät...." mites jatkuu ? Ilkka on on pirunsikiö ja pelkää naisia. Minä en kyllä ole Raamatusta löytänyt yhtään kohtaa joka antaa aiheen siihen. Mutta sanotaan nyt vielä sekin että Paavali kertoilee miten nainen vaikenee seurakunnassa ja tätä kautta vielä jotenkin ymmäärrän tuon naispelon. Kuitenkin ristiriitojen välttämiseksi tulisi Ilkan Räsäskälle ,Tanukselle ja Essayahille kertoa ,että tukkivat turpansa. Jos nuo saavat saarnailla ,niin seurakunta teillä vähä-älyisillä onkin pelkkä lahkon kokoontumispaikka. Ja mitään entäs naispapit paskaa en kuuntele ,ennenkuin siivoatte omat paskanne SISÄLTÄ. Sen jälkeen keskustellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakkuri Presidentiksi.

Kannatetaan! Ilkka tietää ja osaa paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai Keisariksi suljetulle.

Et taida itse ole päässyt vielä vapaakävelijäksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt Ilkka itseäsi enää ylennä yhtään ,sillä "ne jotka itsensä ylentävät...." mites jatkuu ? Ilkka on on pirunsikiö ja pelkää naisia. Minä en kyllä ole Raamatusta löytänyt yhtään kohtaa joka antaa aiheen siihen. Mutta sanotaan nyt vielä sekin että Paavali kertoilee miten nainen vaikenee seurakunnassa ja tätä kautta vielä jotenkin ymmäärrän tuon naispelon. Kuitenkin ristiriitojen välttämiseksi tulisi Ilkan Räsäskälle ,Tanukselle ja Essayahille kertoa ,että tukkivat turpansa. Jos nuo saavat saarnailla ,niin seurakunta teillä vähä-älyisillä onkin pelkkä lahkon kokoontumispaikka. Ja mitään entäs naispapit paskaa en kuuntele ,ennenkuin siivoatte omat paskanne SISÄLTÄ. Sen jälkeen keskustellaan.

Demokratiaan kuuluu sananvapaus, mutta vasemmistolaisuuteen se ei ole koskaan kuulunut.

• Anonyymi

Vaikuttaa QAnon-salaliittoteoreetikolta (trumppilainen) tosin sillä erolla ei ruoraan tyrkytä ilosanomaa. Näillä Amerikan pastoreilla menee lujaa, koska heillä sitä salaista tietoa, joka tuntuu vaikuttavan Vakkurin mielipiteisiin. Pukkaa uutta kehiettyä ruttoa jolla populaa karsitaan roimalla kädellä. Karsittavien listat kiertää netissä perustuvathan YK:n agendaan 2030.

• Anonyymi

Vakkuri on entinen ja muistaakseni poispotkittu sotilaspastori?? Sittemmin vuosikymmenet Israelin Ystävien toiminnajohtajana ja jälki oli taloudellisesti jopa rumaa!!

Taisi siinä rytäkässä erota vihitystä vaimostaan ja naida uuden, oliko peräti IY:n sisältä??

IV:n hengellisestä statuksesta tehtyjen toimien perusteella en olisi niin varma??

• Anonyymi

Jeesus puhu näistäkin ongelmista. Siis monesta avioliitosta ym. Minä olen syyllinen mokomaan syntiin ja todella paska ihminen. Mutta en minä mitään pelastusta olekkaan tarjoamassa enkä odota. Seurakunnan johtajaksi Ilkasta ei ole kuitenkaaan. Tai jos Paavali väärässä niin ja Jeesus tietysti noille hihhuleille pienempänä profeettana ja joka kuitenkin on Jumala niin hänelle kaksi tai edes tuhataviollisuus ei käy. Selittelyllä siitä toki selviää ja täysin armottomalla Israelin suorittaman holocaustin tukemisellä ja silloin se Vanha Testamentti yhtäkkiä taas kelpaa "Se joka kiroaa Israelin " ja silleen. Haluaako joku ns.kristitty kommentoida asiaan ? Jutellaas kerrankin asiat selviksi. Pelkurivakkuri vois myös ottaa osaa.

• Anonyymi

Juoruämmä vauhdissa. Kehen yrität muka vaikuttaa?

• Anonyymi

Kiitos näistä tiedoista! Jotakin tällaista odotinkin. Poispotkittu, kavaltaja ja aviorikkoja!

• Anonyymi

Tää on höpö "tohtori" jenkki-lahkon oppilaitoksesta vs. "uppsalan ekonomit." Vakkuri kuten monet lahkolaiset haukkuvat Ukrainan armeijaa ja sen johtoa? Siellä rajoilla on yli puolimiljoonaa "piippalakkia" kylmänä tai haavoittuneina, miten tuollainen armeija voi olla kovin saamaton ja täysin korruptoitunut. Joten tuntuu siltä että Vakkurin tietolähteet tulevat MV lehden portaalistai tai Rapsodiasta, ei kovin vakuuttavaa. Sana koskee myös Suomen armeijaa ja Natoa. Ei se ruski hakkaa päätään seinään, miksi ja millä ne yrittäisi Suomeen ja/tai Pohjoismaihin?

• Anonyymi

Minusta on ihan hyvä, että on joku tuollainen vekkuli -Vakkuri valtamedian uutisoinnin vastapainoksi .

Tuota YLEN ja muun valtamedian uutisointia olen minäkin jo kauan pitänyt hyvin yksipuolisena ja suorastaan valheellisena.

MIKSI..? herää kysymys !

Esim. kysyn onko joku luullut tai lukenut ko. medioista vaikkapa tästä Trumpista viimeisen 8 vuoden aikana yhtään positiivista uutista.

Minä en ole kuullut, kuin ainoastaan, että on tehnyt pelkkää pahaa ja kaiken väärin- voiko tuollainen olla totta...?

• Anonyymi

No vaikka sen takia ,että tuo helvetin olento selittää Pol Potin somesta... Minkä saatana n takia te ette välitä ottaa mistään selvää? Ja sitten tulette vaikka mulle selittämään Raamatustra ,mitä ette itse ole edes vilkaisseet vaan kun "Rehti" pastori on teille kertonut mikä homman sisältö on. Itkua ja uhriutumista riittää sitten ,kun joka ikinen ateistikikin tuntee Raamatun paremmin kuin te uskovaiset. Porukka on yhtä tyhmää kuin pahimmat amerikan junttimagat mutta ei haitta mittään. Sen kun hokee jotta jeesusjeesus. Hävetkää. Ja auttakaa sitä joka apua tarvitsee. Älkää olko Päivejä tai Maunoja yms. humpuukisaarnaajia. Sillä mitalla teillekin mitataa ? Vai olenko väärässä ?

• Anonyymi

Minäkin olen tullut ylen ohjelmille niin allergiseksi, että on mukavaa, kun Vakkuri altistuu puolestani niille ja jakaa vain oleellisen ylepaskan tajuntaani...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen tullut ylen ohjelmille niin allergiseksi, että on mukavaa, kun Vakkuri altistuu puolestani niille ja jakaa vain oleellisen ylepaskan tajuntaani...

Sun rupikonnan allergioista ei välitä' edes se letukka mikä sut vitustaan sylki tähän maailmaan. Lue perkele muuta ja kuuntele ihan mitä vittua haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun rupikonnan allergioista ei välitä' edes se letukka mikä sut vitustaan sylki tähän maailmaan. Lue perkele muuta ja kuuntele ihan mitä vittua haluat.

Asioista voi olla eri mieltä, mutta törkeää nimittelyä en hyväksy. O ko sekin oppi otettu Jeesikselta "Te kyykäärmeitten sikiöt"?

• Anonyymi

Vakkurilla on hyvää asiaa. Persarvojen puolella on hän: koti, uskonto ja isänmaa.

• Anonyymi

Uskovaisella se isänmaa pitäis olla hiukan laajempi kuin tuollasella sturmbanfurer vakkurilla ja vaikkapa sinulla. Mutta en usko ,että juuri sinä olet kyrpä kuten tuo "tykistönupseeri"...evp ilmeisesti ,mutta vitut siitä.

• Anonyymi

Ilkka Vakkuri on Israelin ystävänä aidosti Pyhän Hengen vaikutuspiirissä. Kannattaa kuunnella Youtubesta hänen videoitaan.

• Anonyymi

Ilkka vakkuri on pieni perkele jota vie USA.n Oranssi saatana ja Israelin Bibi Ja tuollaista puollustat. No kerran on varoitettu ja mun tehtävä on ok. Ja senkin ja nimenomaan sen voit lukea Raamatusta. Kohtaa en sano vaan SINÄ etsit tai hukut vakkureines.

• Anonyymi

Teillä hellareilla on ihan omat itsekeksityt pyhät henget joten pitäkää ihan kerhonne sisällä semmoset. Uskonnonvapautta en halu teiltä ottaa pois ,mutta jos yksikin kusipää tulee molisemaan jotain sienitrippihölinäänsä mun oven taa ,niin joudun kyllä poistamaan. Anteeksi niille jotka kämppää tarvivat.

• Anonyymi

Onko pyhähenki noin ilkeässä ihmisessä?

• Anonyymi

Vakkuri valehtelee ja vääristelee lähes kaikkia asioita. Korvasyyhyynsä kuuntelee turhan moni. Joka seuraa politiikkaa ja yhteiskunnallisia asioita ihmettelee Vakkurin kannanottoja. Trumpin puolustelu jo meni överiksi ja rikosten kieltämiseksi. Ei ole mies , on vaan housut.

• Anonyymi

Olen huolestunut ja murheissani Ilkan monologi yksin puhelu videoista, vaikka hänellä on eri asioista hyviä huomioita ja kommentteja.

Hänen kymmenissä eri videoiden video kommenteissa ei ole yhtään hänen vastauksia ihmisten kommenteihin.

Viikko 3/2025 (ehkä to-pe videossa)

Tämän viikon videossa Ilkka Vakkuri haaveili jopa Suomen liittämistä USA:n osavaltioksi?
      Olisi kuulemma hyväksi Suomelle ja maan taloudelle? Hoh hoijaa, vai pitäis olla samassa sotkussa mukana missä USA on ulkopolitiikassa, sisäpolitiikassa, taloudessa, woke ja dei sotkuissa.

Kenen tai minkä yhteisön tai järjestön tavoitteita hän on edistämässä videoilla?

Mikä on besserwisser?
      (Huom! ; Mauno Mattila, Ilkka Vakkuri, Leo Meller, Pasi Turunen, Juha Ahvio, satoja pappeja, ja uskovia netti kirjoittelijoita ...)

Besserwisser on henkilö, joka käyttäytyy itsevarmasti ja yrittää jatkuvasti osoittaa tietävänsä paremmin kuin muut, usein turhanpäiten tai ylimielisesti. Termi tulee saksankielisestä sanasta "besser wissen", joka tarkoittaa "tietää paremmin". Besserwisseri voi olla henkilö, joka korjaa muita jatkuvasti tai antaa neuvoja, vaikka ei aina olekaan oikeassa. Suomessa termi voi olla hieman pilkallinen ja viitata ihmiseen, joka on liiaksi itsetietoinen omista tiedoistaan tai kyvyistään.

• Anonyymi

Besserwisser on henkilö, joka pyrkii jatkuvasti osoittamaan, että hänellä on enemmän tietoa tai parempia näkemyksiä kuin muilla, usein tavalla, joka vaikuttaa ylimieliseltä tai itseriittoiselta. Hän saattaa korjata toisten virheitä, tuoda esiin omia tietojaan tai antaa neuvoja tilanteissa, joissa niitä ei ole pyydetty tai joissa hän ei ole asiantuntija. Besserwisser voi myös keskeyttää keskusteluja tai väitellä toisten kanssa yksityiskohdista, vaikka keskustelun muu osapuoli ei ole pyytänyt tarkennuksia.

Termi on usein negatiivinen ja viittaa henkilöön, joka ei osaa kuunnella toisia tai on enemmän kiinnostunut itseään esittelemään kuin aidosta keskustelusta tai oppimisesta. Toisin sanoen, besserwisser on henkilö, joka haluaa korostaa omaa tietämystään muiden kustannuksella ja saattaa tehdä sen tavalla, joka ärsyttää muita.

• Anonyymi

Nuo kaikki on juurikin niitä besserwissereitä. Jos te ette osaa itse lukea Raamattua ,niin kyllä nuo kyyn sikiöt kertoo "Mitä siellä lukee". Ja jos noiden kautta uskotte ,niin hyvää matkaa helvettiin. Minua ei kiinnosta Mutta jos Raamattu on luettu ,niin silloin tuo roskaväki ei merkitse mitään. Yhtään ei tarvitse mokomia vääriä profeettoja pelätä. Päinvastoin.. .Jos Raamatun opeilla mennään niin syy pelkoon on aivan muualla. Tuollaisia saatanoita joskus uskoin. Kaupungissa on portti mokomille mattiloille ja muille paskanmyyjille jotka "opettaa" Raamattua teille jotka ette välitä lukea sitä. Ja sen kyllä huomaa kaiken maailman paskanjauhajista jotka kyselee ,että oletko tutustunut Jeesukseen. Mokomille ryökäleille on paras vasta kysymyksellä ;Mikä on sulle jäänyt senkin tiedon ulkopuolelle?. Tuo yksikin "profeetta selittää jostain helikoptereista (Sanna Mariinin sellaisista) ja David Brown traktoreista jotka on jotain Calvinisteja. Tuollasia saatanan äpärälapsiako te pelkäätte? Lukekaa se Raamattu ja sen jälkeen jos pitää pelätä ,nii kertokaa minullekin se ,mitä en ymmärtänyt. Shalom.

• Anonyymi

"Hänen kymmenissä eri videoiden video kommenteissa ei ole yhtään hänen vastauksia ihmisten kommenteihin."

Tämä on niin totta. Monet hänen videoistaan ovat loputtoman pitkiä. Koska hän ei lue paperista, vaan horisee omiaan, niin otsikot eivät pidä paikkaansa. Samoja asioita jaaritellaan monissa videoissa. Ei taatusti tiedä mitä kaikkea on tullut puhuneeksi. Varmaan sitten saarnaa omia puheitaan vastaan kun koko ajan pitää olla äänessä.

Toivottavasti rouva Vakkurilla on hyvät korvatulpat, mikäli tuo ukko yölläkin unissaan höpäjää. Kauhea tauti tuo saarnatauti!

• Anonyymi

Ilkka Vakkuri on kusipäisin ihminen joka on tähän maailmaan syntynyt .Trump ilman oranssia väriä Samaa kastia USAn oranssin antikristuksen kanssa.Vitun myrkkykäärme Israeleineen. Israelin ystävyys tuolle saatanalliselle sammakonpäälle tarkoittaa että judet kääntyy ihan outoon kristillisyyteen millä ei ole Raamatun kanssa mitään tekemistä. Ja vaikka en tuota saatanan paskakasaa henk.koht tunne ,niin fiktionakin äijä on kyrvempi kuin Lammio Tuntemattomassa. Saatanan lähettiläs se on. Varokaa.

• Anonyymi

:) ;)

• Anonyymi

On perusranut maksullisen kanavan

• Anonyymi

Huomasin. Minuakin sinne kosiskeltiin, mutta en ollut kiinnostunut.

• Anonyymi

Tottakai. Mitä muuta odotat tuollaiselta tyypiltä jonka jumala on trump ? Se että jotku kuolevan persupuolueen idiootit hokee että trumppeliini on hyvä tyyppi ei ole mitään väliä. Tuolle paskiaiselle se trump on jumala itse joten turha on ihmetellä rahastamista. Tokihan Jeesus sanoi ,että revi rahat sieltä mistä saat. Vai oliko sitenkin joku muu? no missään tapauksessa Ilkalta on turha odottaa vettä janoonsa jne. Löytyy kun etsii ja sitten taas krisut jutellaan.

• Anonyymi

Only fans?

• Anonyymi

Nyt on ollut taas Trumpin ylistystä ja köyhien ihmisten nimittelyä rikollisiksi. Kauheita oloja ja paikallista rikollisuutta ne USAAAN pakenevat. Köyhyydestä pois niinkuin suomalaiset 100 vuotta sitten. Vakkuri on pahasti väärässä ja häpeä kun nimittää itsensä papiksi. Narsistinen persoona joka on itseensä ihastunut. Todellinen natsipate.

• Anonyymi

Kun kävin kaliforniassa ainoat jotka pysty tekemään töitä kuumuudessa oli mexikolaisia. Keskiluokkaiset naiset ottaa parilla kympillä mexikolaisen kokopäiväksi siivoamaan ja tekemään raskaat työt. Jos mexikolainen ajetaan pois alkaa tekokynnet katkeileen. Se porukka on tärkein halpatyön lähde.

• >>Vedä sinä vitun toivonen persees pääs yli. Saatanan muka uskovainen . Missä vitun kohtaa Jeesus siunasi sodan ? VASTAA saatana>>

Se vitun kohta löytyy Johanneksen Ilmestyksen viimeisistä luvuista.

• Anonyymi

Sinä vitun lukutaidoton tollo et edes tiedä mitä Ilmestyskirja sanoo ellei joku sulkle saatanan lapselle sitä lue.

• >>Tottakai. Mitä muuta odotat tuollaiselta tyypiltä jonka jumala on trump ? Se että jotku kuolevan persupuolueen idiootit hokee että trumppeliini on hyvä tyyppi ei ole mitään väliä. Tuolle paskiaiselle se trump on jumala itse joten turha on ihmetellä rahastamista. Tokihan Jeesus sanoi ,että revi rahat sieltä mistä saat. Vai oliko sitenkin joku muu? no missään tapauksessa Ilkalta on turha odottaa vettä janoonsa jne. Löytyy kun etsii ja sitten taas krisut jutellaan.>>

Suomessa uskovatkin ovat Trumppia vihaavia punikkeja.

Pojulla on ankeat 47 kuukautta edessään.

😊 😊 😊 😊 😊

• Anonyymi

Tuleppa mulle sanomaan päin naamaa toi punikki ja voit olla varma ,että herra kutsuu . Ja sinun kohdalla se ei ainakaan ole Jeesus. Siis Raamatun Jeesus. Teillä on ihan omat jeesukset ja tulkinnat ,mutta ei sen väliä. Uhriudu nyt ja valita kuinka teitä "tosikristittyjä vainotaan ja yhyy... Samoin kuin marokon lahja KD:lle eli Essayah. Ämmä on äänessä ja sinä ilkkas kanssa kumarrat vaikka akkain pitäis vaieta seurakunnassa. Vai tulkitaanko tämäkin aina tilanteesta riippuen ,kuten jokaisen höyrypäisen krisselin mielestä joka ikinen Raamatun kohta silloin kun se ei oikein sovi ? Kerro perkeleen lapsi...

• Anonyymi

Sulla voi olla ,että et näe noita kuukausia kusipää.

• >>Kun kävin kaliforniassa ainoat jotka pysty tekemään töitä kuumuudessa oli mexikolaisia. Keskiluokkaiset naiset ottaa parilla kympillä mexikolaisen kokopäiväksi siivoamaan ja tekemään raskaat työt. Jos mexikolainen ajetaan pois alkaa tekokynnet katkeileen. Se porukka on tärkein halpatyön lähde.>>

Ne keskiluokkaiset naiset ottaa mexikolaisen painikaverikseen.

😊 😊 😊 😊 😊

Jos haluavat saada hedelmänsä poimittua saavat maksaa työläisille lisää palkkaa. Sitä Suomessakin vaaditaan oikein tukilakkojen avulla.

• >>Nyt on ollut taas Trumpin ylistystä ja köyhien ihmisten nimittelyä rikollisiksi. Kauheita oloja ja paikallista rikollisuutta ne USAAAN pakenevat. Köyhyydestä pois niinkuin suomalaiset 100 vuotta sitten. Vakkuri on pahasti väärässä ja häpeä kun nimittää itsensä papiksi. Narsistinen persoona joka on itseensä ihastunut. Todellinen natsipate.>>

Suomi voisi ottaa heidät vastaan.

Ja anonyymi majoittaa kotiinsa.

😊 😊 😊 😊 😊

• Anonyymi

Ja nyt paskiaiunen se kohta Ilmestyskirjasta missä sun jeesukses siunaa sodan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt paskiaiunen se kohta Ilmestyskirjasta missä sun jeesukses siunaa sodan.

Haloo antikristusta jumalaloiva saatananpalvoja toivanen.

• Anonyymi

Mites ne venetsuelalaiset talonvaltaajat? Totuus on se, että nykypäivän pakolaiset on valmiiksi rikollisia, jotka tuovat rikollisuuden mukanaan. Vasemmisto haluaa niitä, jotta saavat vaaleissa ääniä ja vallankumouksella diktatuurin.

• Anonyymi

Persujen kannatus putoaa.

• Mustafan kannatus nousee.

Varsinkin nuorten naisten keskuudessa.
      😊 😊 😊 😊 😊

• Anonyymi

Oikeasti Pasi. Mikä vitun raukka sä olet? Missä kohtaa Ilmestyksessä Jeesu siunaa sodan ? Jos jumalauta tää poistuu ja sä raukka et vastaa ,niin pidä jeesukset ihan omana tietonas.

• Anonyymi

Vakkuri on minun mökkirannassa uiva lintu. Ensi kesänä ammun sen pois rääkymästä

• Anonyymi

Vakkuri on alfauros

• 19. Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan.
      20. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
      21. Ja ne muut saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta, joka lähti hänen suustaan; ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa.

Melkoista teurastusta ja vielä Jeesus sotapäällikkönä.

Koska Jeesus ei tässä kiroa itseään, tulkitsen että Jumala siunaa Jeesuksen sotimisen.

• >>Oikeasti Pasi. Mikä vitun raukka sä olet? Missä kohtaa Ilmestyksessä Jeesu siunaa sodan ? Jos jumalauta tää poistuu ja sä raukka et vastaa ,niin pidä jeesukset ihan omana tietonas.>>

Uskovaisella uskovaisen kielenkäyttö.

• Anonyymi

Onko hllo.neuvostoliiton agentti

• Anonyymi

Vakkuri vaikuttaa tunnin välein tulevissa höpötyksissään puuta heinää tulevan yhä hermostuneemmaksi. Miten nyt taas selitän se trumpin puheet. Vakkuri väittää olevansa ei äärityyppiä mutta on ääretön trumpisti ja ääripersu.

• Anonyymi

Vakkuri kertoo olevansa upseeri. Haukkuu koko ajan Puolustusvoimia. V opiskeli luterilaisessa yliopistossa USAssa muttei taida olla erityinen?

• Anonyymi

HIENO MIES VENÄJÄLLE .

• Anonyymi

Vakkuri kommentoijat sanoo että "rauhassa" Putin ottaa 3 miehitettya aluetta.

Ukraina hallitus vaihtuu.
      Trump ottaa puoleta metalleista korvauksena.
      Puolustusta pienennetään
      Ei liity Natoon.

Rauha turvaavat Brics maista

Muuta

• Anonyymi

Nyt on välillä tehnyt muita videoita,että sais keksittyä,miten puolustaa Truppia ja kääntää asiat päälailleen ...

• Anonyymi

Yöllä laittoi tru.pin rauhaa ylistävän puheen. T tekee oikein maailmanrauhan takia. Sic!

• Anonyymi

Usassa Trump sai 49.8% äänistä ja ihana kamala 48.3%. Välissä 2 miljoonaa ääntä. Trumpia äänesti yksinkertainen jenkki ja meilläkin trumpisteja lienevät pääosin vähän koulutusta saaneet yksinkertaiset. Näkee mm Valkurin kommentoijista.

• Anonyymi

Ilkka antaa puolueettoman kuvan.

• Anonyymi

Puolueettoman. Ilkka; Trump pn äärimmäisen älykäs nero... Hahah

• Anonyymi

Ilkka on nyt alkanut keräämään rahaa lukijoiltaan. On 5 euron ja 9 euron kuukausijäsenyys. Totuudesta pitää maksaa rahaa. Ei kun kolehtia maksamaan.

• Anonyymi

Järkyttävää puhetta Vakkurilta. Miten itseään uskovaiseksi sanova ihminen voi noin ilkeästi puhua ihmisistä ja valehdella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkyttävää puhetta Vakkurilta. Miten itseään uskovaiseksi sanova ihminen voi noin ilkeästi puhua ihmisistä ja valehdella?

Kehua paukutti,että Trump on 500 rikkaimman ihmisen joukossa maailmassa ! Siinäkö on uskovaisen ihmisen arvot elämässä.RAHA !

• Anonyymi

Luulin hänen pitävän komediapalstaa

• Anonyymi

Vakkurilla on paljon lukijoita mutta filmin jälkeen palstalle kijoittaa lähinnä täysin ääri-ihmiset ja sairaat.

• Anonyymi

Olen itse skitsofrenian vallassa ja Tykkäan kommentoida vakkuria. Samoja on muut.

• Anonyymi

Suomen kovimpia Trump-faneja. Hellareista ehkä kovin, ellei kirjailija Samuel Tuominen mene edelle.

• Anonyymi

Samuel Tuominen ? Täytyy googletella,newer heard. Vakkurilla on jäänyt vinyylillä levy soimaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samuel Tuominen ? Täytyy googletella,newer heard. Vakkurilla on jäänyt vinyylillä levy soimaan !

Siinä on todellin Trumpisti. Ainakin kymmenen ylistysviestiä pitää kaverin Trumpista päivässä tröötätä faceen.

• Anonyymi

miksi ihmisiä kiinnostaa toisten henkilökohtane elämä vaikka olis kuolemanvakavassa tilanteessa. Eikö voisi joskus käyttää omia aivojaan ja vähän analysoida asoita itse.
      Jos kaikki aika menee ihmisten elämän tarkisteluun ja mielipiteisiin ei aikaa jää enää omaan itsenäiseen ajatteluun.
      Ketä kiinnostaa olkoon vaikka Pekka Pitko leipurin poika!

• Anonyymi

Trumpisti.

• Anonyymi

Jutut menee kokoajan hullummaksi. Kommentteihin kirjoittaa lähinnä samanmieliset äärihörhöt. Minä sain kerran aikaan kirjoituksellani aikaan että hän poisti koko aloituksensa ja videon. Oli niin perätöntä ja asiantuntematonta kirjoittelua. Joskus taas on poistanut vastaukseni koska pystyin kritisoimaan liian asiantuntevasti.

• Anonyymi

Omassa hyvinvointikuplassaan öhisevä vanha setä,joka yrittää kasvattaa kulttiaan.Rahanahneudessaan suoltaa videoita päivät pitkät.Menis ruokajonoihin höpisemään visioitaan !

• Anonyymi

MAINITTAKOON, että Vakkurin nimittäminen "hellariksi" tai "helluntailaiseksi" on yksi suurimpia loukkauksia, mitä häneen voi kohdistaa. Jokainen miestä vähänkin tunteva tietää, kuinka alentavasti hän puhuu tuon suunnan kristityistä.

• Anonyymi

Kuvailemasi perusteella Niuvanniemeläisiä.

• Anonyymi

Kuka on Tapiopappi, jota syytetään pikku tyt t öjen ala pä ään koskettlusta seurakunnan tiloissa?

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      101
      4368
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      363
      1105
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1032
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1002
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      871
    7. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      82
      843
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      817
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      806
    Aihe