Moikka. Kiertäkää todella kaukaa Myntinsyrjä 3 Espoo Citykatsastus kyseinen firma on Virolaisten omistuksessa ja voin sanoa että erehdyin sinne viemään ihan vahingossa oman autoni katsastukseen, no siitä tuli ihan helvetin iso lasku itselleni koska jouduin viemään auton missä ei ollut mitään vikaa toiselle konttorille ja vein Kirkkonummelle ja auto meni suoraan läpi ja ei ollut mitään vikoja elikkä ihan vain rahastusta tuolta Citykatsastus niin ja todellakaan Suosittele sitä kenellekään elikkä kiertäkää todella kaukaa Hyvä jos uskotte mua koska tämä on ihan totta!!!
Moikka. Suosittelen kaikkia kiertämään todella kaukaa Myntinsyrjä 3 Espoo Citykatsastus Huijareita
Anonyymi-ap
5
404
Vastaukset
- Anonyymi
Yleinen tapa on korjata viat jotka katsastus määrää.
Tyhmähän sinä olet. - Anonyymi
Totta. Selväähän se kun asuu tuolla.
- Anonyymi
Ei ainakaan uskottavuussyistä kannata kertoa että mistä syystä auto hylättiin! Ja vaikka olisi hylätty aiheettomasti, niin ei se sitä tarkoita että kyseessä olisi huijaus. Kyseinen yritys ei ole käsittääkseni Virolaisten (perhe?) tai sen paremmin virolaistenkaan omistuksessa.
- Anonyymi
Aloitus on jokin katkera mustamaalaamiskampanja?
- Anonyymi
Tämä sama mieleterveyspotilas on tehnyt tätä viisi vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791