Älkää veljet ja sisaret antako kaikenlaisten turhien ja tyhjänpäiväisten kirjoitusten hämätä itseänne. Meillä on valtava siunaus, kun olemme Profeettamme kautta saaneet valoa oikeaan Raamatuntulkintaan. Ilman tätä ilmoitusta harva jos kukaan ymmärtäisi Danielin ennustusta tutkivasta tuomiosta ja monesta muustakaan asiasta.
Katsokaa todisteita. Adventistit ovat ruokavalionsa takia ihmisistä pitkäikäisimpiä ja terveimpiä. Olemme raittiita ja oikeamielisiä. Meillä on onnelliset perheet. Meillä on hyvin käyttäytyvät lapset. Meillä on oikea Raamatun tulkinta. Meillä on onnelliset seurakunnat missä jokainen viihtyy. Meillä on taloja, omaisuutta ja kaikkea maallista. Ennen kaikkea meillä on hengellistä. Kukaan keskuudessamme ei ole osaton koska kaikista pidetään rakkaudessa huolta.
Adventismi on selkeästi oikeassa.
13
226
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä! Olen ikuisesti kiitollinen että saan kasvaa tutkimalla Raamatun tekstejä oikeiden avaimien kanssa adventtiseurakunnassa.
- Anonyymi
Onko tämä provo vai jonkun kuplassa elävän eliittiadventistin aloitus, joka seurustelee vain kaltaistensa kanssa?
- Anonyymi
Hän on entinen nimimerkki Kerettiläinen. Tyylistä huonaa, ei tarkoita sitä mitä kirjoittaa.
- Anonyymi
Totta toinen puoli.
- Anonyymi
Yhdessä tunnustamme fallostelun synnin ja yhdessä kannatamme sotarikoksia.
- Anonyymi
Adventistit ovat köyhempiä kuin tavalliset luterilaiset. Kymmenysorjuus on kallista.
- Anonyymi
Adventismista puuttuu kaikki se, mikä aloituksessa tuotiin esiin.
- Anonyymi
Onko aloittaja ex-advari ?
- Anonyymi
Oma kokemukseni adventismista on täysin päinvastainen. Pahaa oloa aiheuttanut ahdashenkinen lahko.
- Anonyymi
Montako advaria tunnet ?
- Anonyymi
Jenkkityyliin raha puhuu ja bisnes pyörii. Kaikki muu toiminta on pelkkää kulissia ja tähtää Jeesuksen nimessä ja veressä rahastamiseen, kusettamiseen.
- Anonyymi
Ovatko kaikki advarit samanlaisija ?
Joidenkin ruotsalaisten mielestä kaikki suomalaiset ovat saman laisija !!- Anonyymi
Kaikki adventistit ovat samanlaisia, kusetettuja ja pastoreidensa aivopesemiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1272199Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871089Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo98932Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385888- 53781
- 46769
- 55750
- 84743
- 51703
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi236693