Tykkäätkö pukeutua naisellisiin asuihin?

Anonyymi-ap

Hei, Oletko tykännyt pukeutua naisten asuihin? Tuntuuko ihanalta ja ostatko myös omia?
Ovat ihanaia ja kauniita, saavat mahtavaan kimaan.

Nimim: Pikku-Cd

51

1491

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä,nytkin musta mekko päällä,päivällä ohuet sukkahousut jalassa.
      Asut on omia ostamia ja valikoimasta löytyy minihametta,stayupeja ja korkkareita,sekä tietysti sukkahousuja,mustia ja ohuita.
      Kaapista löytyy myös ritsikat täytteillä,sekä todella seksikäs korsetti,tietenkin musta kiihkeimpiin iltoihin.

• Anonyymi

Mee sirkukseen pelle 🤡

• Anonyymi

Onko sulla koskaan mitään hyvää sanottavaa?

• Anonyymi00035

Aloitin tyttöilyn pukeutumalla koulun kykykilpailun taikuriesityksen avustaja hempukaksi.

Suosittelen kokeilemaan. Mikä voisi olla pahinta mikä tapahtuisi kun kokeilee sexyjä vaatteita? Sekö että siitä saakin erektion ja joutuu leikkaamaan munat irti, kun muuten menettää "buhaa" uskottavuuden?

• 👍😘❤️

• Anonyymi

Tykkään kyllä. Pojankoltiaisena varastin naapurin rouvan pikkuhousut ja rintsikat pyykkinarulta. Ne oli sellaiset tumman punaiset. Kyllä kiihotti laitta ne päälle.

• Anonyymi

Kyllä tykkään pukeutua naisten vaatteisiin. Ne ovat niin ihanan tuntuiset päällä. Omat olen ostanut ja on pikkareita, rintsikoita, sukkia, korsetteja, hameita yms.

• Anonyymi

Naisten alusvaatteet, sukkanauhasukat ja hameet ovat aina kiinnostaneet.

• Anonyymi

Nuoresta asti on kiinnostanut, ne saa seisomaan, salainen harrastus, ukm61

• Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoresta asti on kiinnostanut, ne saa seisomaan, salainen harrastus, ukm61

Buaahaa spede buaahaa sulla seiso muu kuin järki

• Anonyymi00044
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Buaahaa spede buaahaa sulla seiso muu kuin järki

Buaahaa spede buaahaa sinähän tuon ittestäs tiedät buaahaa.

• Anonyymi

kyllä se on kiimasta puen vaimon asuja

• Anonyymi00018

Mee sirkukseen friikki

• Anonyymi

Kiva tilata temusta m 52

• Anonyymi00019

Nyt oli paras buaahaa 😅🤣

• Anonyymi00014

Kyllä, lähes päivittäin on ainakin rintaliivit päällä.
      Ihan nuoreesta asti olen näitä ihania naisten asuja käyttänyt. Olen ostanut eri liikkeistä naisten vaatteita itselleni. Minulla on esimerkiksi useampia rintaliivejä, sukkanauhavöitä , sukkia, korkokenkiä, pikkareita, hameita, peruukkeja ja muita asuja mitkä käytän usein kun tyydytään itseäni, kulli seisoo kovana kun runkkaa naisten asuissa .
      M 64 CD 💃

• Anonyymi00016

Buaahaa sirkus friikki mitäs olet buaahaa. Oikee sirkus pelle buaahaa

• Anonyymi00025

Miten olisi jos et laittasi tuon tapaisia kommentteja, kun älykkyydesi on tuolla tasolla ja et näköjään muuhun kykene.

• Anonyymi00026

Miten olisi jos et laittasi tuon tapaisia kommentteja, kun älykkyydesi on tuolla tasolla ja et näköjään muuhun kykene.

• Anonyymi00028

Eikös olekin ihanaa ostella naisten asuja ihan vaateliikkeestä. Itse olen ostanut esim rintsikoita ihan naismyyjän opastuksella. Ja myös hameita, sukkiksia yms.
        T. Ukm55v

• Anonyymi00037

Juuri noin, tyydytän pukeutuneena. Kiva oleilla naisen asussa kalu pystyssä joka nostaa hameeseen riettaan kohouman. Runkkaan ja puristelen rintojani.

• Anonyymi00029

Olisi ihanaa rakastella Pikku-Cd:tä ja olla hänelle mies.

• Anonyymi00031

Olen ehkä vähän rajoittunut, mutta naisten yksiosainen uimapuku on jotenkin kiva pitää. Bikineitäkin vois kokeilla, jos olisi naisystävä joka lainaisi bikineitä kokeiluun.

• Anonyymi00032

Naisten asuja tyttöillessä vakkarin ostamia.Tilattu temusta koot ei aina täsmää. Palautukset pelaa,nahkakorsetti 48 koko mukava päällä sukkikset punakirjava kesämekko.
        Nilkka pituinen nahkatakki.
        Saappaat tai tennarit.
        Peruukki meikkaus vakkarilta.
        Menoksi parin kans As autolla.

• Anonyymi00038

Ihastuin jo lapsena erilaisiin voimistelu, baletti, luistelu yms esiintymispukuihin ja sillä tiellä ollaan.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ihastuin jo lapsena erilaisiin voimistelu, baletti, luistelu yms esiintymispukuihin ja sillä tiellä ollaan.

Oi, puetko sukkiksia niiden kanssa?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Oi, puetko sukkiksia niiden kanssa?

Sukkikset ovat olleet aina olennainen osa "voimisteluviettiäni" . Olen sitä ikäluokkaa, että sukkahousuja oli kaikkialla. Mitä upeampi esiintymisasu, niin sitä upeammat sukkikset niissä oli mukana.

En siis ihmetellyt kun ensimmäisen "keikkaamani" "voimistelupuvun" mukana tuli sukkahousut ja siitä lähtien ne ovat olleet menossa mukana.

Entä siellä? Milloin kokeilit ensimmäisen kerran uima / voimistelu pukuja? Entä sukkahousut, kuuluuko kuvaan vai ei?

• Anonyymi00033

Naisten alusasut kiihottaa, varsinkin sellaiset kypsemmän naisen asut. Alushame, isot pikkarit, body, rintaliivit, nyloniset polvisukat ja peittävät sukkahousut perinteisissä sävyissä. Myös yksiosaiset uimapuvut miellyttävät

• Anonyymi00034

Tyttöilijät kiihottaa minua, haluisin nähdä nuoremman noin 30v pukeutuneena seksikkäisiin alusasuihin, haluisin pitää tyttöilijää hyvänä. +60ukm

• Anonyymi00036

Tyttöily on ihanaa. Saa pukeutua nätteihin asuihin, alusasut, sukkikset, korkkarit, hame ja vielä meikkaus. Mukava lähteä autoajelulle läheiseen kaupunkiin ja käydä siellä kahvilla ja kaupoissa. Antaa muiden katsoa ja ihmetellä, jos heitä kiinnostaa.

Salainen toiveeni on, että joku mukava mies tulisi juttusille ja yrittäisi iskeä minua ja houkutella seksiin. Mutta valtettavasti noin ei ole koskaan käynyt. Tosin levareilla natsaa paremmin😁
      T. Ukm55v

• Anonyymi00040

Ilta-ajelu on kivaa. Pukeutua mustaan hameeseen, ohuet mustat tai punaiset sukkahousut ja tietysti sandaletit

• Anonyymi00042

Olisi kyllä kivaa olla kuskin paikalla ja ajeluttaa nättiä tyttöilijää. Jutella kaikkea mukavaa kuin seurusteleva pari. Voisin kyllä itsekin olla tyttökuskina.
        T. Ukm55v

• Olisi ihanaa olla jonkun orja piika tai tyttö ihanissa asuissa. Tykkään hameista ja mekoista ja essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Jos löytyy kik niin voi laittaa viestiä.

• useasti on sukkahousut ja rintaliivit tavallisten asujen alla

• Anonyymi00043

Olen vuosia pukeutunut salaa vekkihameisiin,pitkiin ja lyhyisiin.
      Välillä hävittänyt hameet ja taas välillä ostan lisää,jos löytyy kivoja 80-90 luvun hamosia,koko on 44-46,tietysti sukkahousut hameen kansssa.
      T.ukm 60 lahti

• Täällä minihameessa ja sukkiksissa😉 lahdessa!!

• Anonyymi00045

Vekkkihame ja sukkikset ihana yhdistelmä

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Vekkkihame ja sukkikset ihana yhdistelmä

Voisin pitää hyvänä😊

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Voisin pitää hyvänä😊

Se olisi ihanaa. Minkälaisess avekkihameessa viihdyt? Entä sukkikset?

• Anonyymi00049
        Peetu7000 kirjoitti:

Täällä minihameessa ja sukkiksissa😉 lahdessa!!

Hei Peetu! Millaisisssa minihameissa viihdyt,olisi mukavaa nähdä sut asuissa .t.ukm60 Lahti

• Anonyymi00049 kirjoitti:

Hei Peetu! Millaisisssa minihameissa viihdyt,olisi mukavaa nähdä sut asuissa .t.ukm60 Lahti

Saako suhun jotain kautta yhteyttä?

• Anonyymi00048

Yleensä mustat tai ruskeat silkkiset,vekkihameet tumman sin. ja musta noin polveen,onko sinulla millaisia hameita?

• Anonyymi00050

Hieman yli polven ulottuva mariininsininen ja tummanruskea vekkihame. Erilaiset ruskeat ja mustat hieman paksummat sukkikdädet miellytyää

• Anonyymi00051

Kansainvälisen nylonpäivän kunniaksi sukkanauhasukat ja polvimittainen hame.

• Anonyymi00052

Onko sellainenkin olemassa? No ei se mitään, täällä ihan tavan mustat nyloni sukkikset ja vakosametti hame.

• Anonyymi00053

Cd on kivaa !

• Anonyymi00054

Homoille on ihan tavallista tuntea alkuvaiheessa tarvetta olla naisena kun ei ole vielä täysin sinut itsensä kanssa.

• Anonyymi00055

Sinä tunnet asiat henkilökohtaisesti.

• Anonyymi00056

Olen aina kuvitellut että ne on vähän eri asioita, mutta mistäs minä näitä tietäisin.

Samalla tavalla menen aina sekaisin näistä erilaisista trans ihmisistä.

Kuka pukeutuu elääkseen ja kuka elää pukeutuakseen.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Sinä tunnet asiat henkilökohtaisesti.

Kyllä vain. Pystuin sentään myöntämään totuuden edes itselleni.

• Anonyymi00058
      UUSI

On kyllä ihanan kiihoittavia ja ostan myös omia netistä ja super kun käy ostaa ihan livenä..tykkään esim.mustat nylon tai stay up sukat..stringit,,sukkanauhaliivit,korsetit,rintaliivit a-cup,pvc mekot,korkkarit,,tiukat minimekot..cd-saaxoxo

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      64
      1857
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      54
      1176
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1117
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1039
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      980
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      955
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      952
    9. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      92
      921
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      116
      908
    Aihe