Hei, Oletko tykännyt pukeutua naisten asuihin? Tuntuuko ihanalta ja ostatko myös omia?
Ovat ihanaia ja kauniita, saavat mahtavaan kimaan.
Nimim: Pikku-Cd
Tykkäätkö pukeutua naisellisiin asuihin?
13
536
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä,nytkin musta mekko päällä,päivällä ohuet sukkahousut jalassa.
Asut on omia ostamia ja valikoimasta löytyy minihametta,stayupeja ja korkkareita,sekä tietysti sukkahousuja,mustia ja ohuita.
Kaapista löytyy myös ritsikat täytteillä,sekä todella seksikäs korsetti,tietenkin musta kiihkeimpiin iltoihin. - Anonyymi
Mee sirkukseen pelle 🤡
- Anonyymi
Onko sulla koskaan mitään hyvää sanottavaa?
- Anonyymi
Niinpä tuon on joku sulle kertonut nyt täällä toistelet sitä onnellisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tuon on joku sulle kertonut nyt täällä toistelet sitä onnellisena.
Sää mää ja bää toistaa itseään buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää toistaa itseään buaahaa
Mitäs toistelet. Montas kertaa olet jo tänään määkinyt
👍😘❤️
- Anonyymi
Tykkään kyllä. Pojankoltiaisena varastin naapurin rouvan pikkuhousut ja rintsikat pyykkinarulta. Ne oli sellaiset tumman punaiset. Kyllä kiihotti laitta ne päälle.
- Anonyymi
Kyllä tykkään pukeutua naisten vaatteisiin. Ne ovat niin ihanan tuntuiset päällä. Omat olen ostanut ja on pikkareita, rintsikoita, sukkia, korsetteja, hameita yms.
- Anonyymi
Naisten alusvaatteet, sukkanauhasukat ja hameet ovat aina kiinnostaneet.
- Anonyymi
Nuoresta asti on kiinnostanut, ne saa seisomaan, salainen harrastus, ukm61
- Anonyymi
kyllä se on kiimasta puen vaimon asuja
- Anonyymi
Kiva tilata temusta m 52
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984