Fasistihallitus

Anonyymi-ap

Tapattaa ilman omaatuntoa suomalaiset rauhanturvaajat Libanonissa.

9

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      EMME VOI MITÄÄN SOTASIAINKOMISSAARI HÄKKÄNEN KERTOO

      • Anonyymi00007

        HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ


    • Anonyymi00003

      SEURAAMME TILANNETTA TARKOIN

      • Anonyymi00004

        HEI, NE OVAT ESIKUNTAUPSEEREITA, JOTKA SIELLÄ LOMAILEVAT


    • Anonyymi00005

      Häkkänen ja Valtonen kumiveneellä valvomaan Hormosin salmea, Rumppi kiittää.

    • Anonyymi00006

      HÄKKÄNEN PUHUU PASKAA KUTEN KAIKKI KOKOOMUSLAISET MISTÄÄN ASIASTA EIVÄT OTA VASTUUTA MUTTA JUHLIVAT HELVETISTI KANSAN RAHOILLA KUTEN TUPPI TÄNÄÄN SUOMEN PIIKKIIN.

    • Et ihan liene ajatellut asiaa tuon fasismin suhteen. Aikoinaan Hitler natsina ja Mussolini fasistina antoivat ymmärtää jotta nuo ovat sisar uskontoja poliittisessa mielessä. Hitler natsina ja Stalin kommunistisosialistina taas liittoutuivat joten oli sosialismi minkä näköistä hyvänsä niin se on sosialismia ja siten fasismikin kuuluu samaan ryhmään eli fasismi, natsismi ja sosialismi ovat samalle asialle annettuja ilmaisuja.

      Kun tuon tajuat niin huomaat, ettei Orpon hallituksella ole asian kanssa mitään tekemistä mutta Rinne + Marin yhdistelmä kuului noiden poliittisten uskontojen piiriin!

      • Historiaa et tunne etkä ymmärrä senkään vertaa kuin talousasioita. stalin liittoutui Saksan hyökättyä NL:oon länsiliittouneiden kanssa. Sinun logiikkasi mukaan se tarkoittaisi, että USAn ja Iso-Britannian kapitalismi olisi ollut sisaruskontoja kommunismin kanssa.

        Natsismi ja sosialismi olivat täysin vastakkaisia oppirakennelmia talouden suhteen. Sosialismi on yhteiskuntajohtoinen talousmalli, natsismi ja muut äärioikeistolaiset mallit perustuvat yksityisomistukseen ja markkinatalouden ehdoilla toimiviin yrityksiin. Sosialismia ja äärioikeistolaisia malleja yhdistää autokratisuus eli vallan keskittäminen yleensä yhdelle ihmisille. Saksassa se oli hitler, NL:ssa stalin. Jos natsismille haluaa löytää vertailukohdetta nykyhallinoissa, sellainen on putlerin johtama Venäjä. Toinen samantyyppisellä tiellä oleva valtio on Trumpin johtama USA. Kaikille näille on tyypillistä vallan voimakas keskittäminen ja pyrkimys opposition nujertamiseen.

        Erityisen sosialistisia talouksia ei nykyisen ole. Pohjois-Koreaa ja Kiinaa voi toki sellaisina pitää, varsinkin ensin mainittua. Kiinan malli on puolisosialistinen. Siellä yritykset ovat sallittuja ja osa niistä noteraataan myös USAn pörssissä. Hallinto pidetään tiukasti kommunistisella puolueella. Tämä on kovin riisuttu malli sosialismista, koska keskeinen osa eli se talousoisio toimii varsin markkinaehtoisesti joskin valtio pyrkii suojelemaan maan omaa tuotantoa. Pohjois-Korean osalta voi lähinnä sanoa, ettei mitään taloutta ole. Se on diktatuuri, missä suurin osa kansasta elää kurjuudessa.


      • mielipidepankki kirjoitti:

        Historiaa et tunne etkä ymmärrä senkään vertaa kuin talousasioita. stalin liittoutui Saksan hyökättyä NL:oon länsiliittouneiden kanssa. Sinun logiikkasi mukaan se tarkoittaisi, että USAn ja Iso-Britannian kapitalismi olisi ollut sisaruskontoja kommunismin kanssa.

        Natsismi ja sosialismi olivat täysin vastakkaisia oppirakennelmia talouden suhteen. Sosialismi on yhteiskuntajohtoinen talousmalli, natsismi ja muut äärioikeistolaiset mallit perustuvat yksityisomistukseen ja markkinatalouden ehdoilla toimiviin yrityksiin. Sosialismia ja äärioikeistolaisia malleja yhdistää autokratisuus eli vallan keskittäminen yleensä yhdelle ihmisille. Saksassa se oli hitler, NL:ssa stalin. Jos natsismille haluaa löytää vertailukohdetta nykyhallinoissa, sellainen on putlerin johtama Venäjä. Toinen samantyyppisellä tiellä oleva valtio on Trumpin johtama USA. Kaikille näille on tyypillistä vallan voimakas keskittäminen ja pyrkimys opposition nujertamiseen.

        Erityisen sosialistisia talouksia ei nykyisen ole. Pohjois-Koreaa ja Kiinaa voi toki sellaisina pitää, varsinkin ensin mainittua. Kiinan malli on puolisosialistinen. Siellä yritykset ovat sallittuja ja osa niistä noteraataan myös USAn pörssissä. Hallinto pidetään tiukasti kommunistisella puolueella. Tämä on kovin riisuttu malli sosialismista, koska keskeinen osa eli se talousoisio toimii varsin markkinaehtoisesti joskin valtio pyrkii suojelemaan maan omaa tuotantoa. Pohjois-Korean osalta voi lähinnä sanoa, ettei mitään taloutta ole. Se on diktatuuri, missä suurin osa kansasta elää kurjuudessa.

        Jos et tiedä tuota mitä esitin, niin olet todella tietämätön historiasta, sillä nuo asiat ovat faktoja jokaisen noiden mainittujen henkilöiden kohdalla ja heidän käytöksestään voidaan vetää ne johtopäätökset jotka otin esiin. Tiedän totuuden olevan sosialistille vaikeaa pala kun pitää myöntää olevansa samalla niin natsi kuin fasistikin mutta itsehän olet valinnut linjasi!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe