Raitiovaunun kirskunta ajaa asukkaat hermoromahdukseen

Anonyymi-ap

Kirskunta­­helvetti vie terveyden. Kirskunnasta aiheutuva äänenvoimakkuus oli enimmillään 48,6 desibeliä eli yli sallittujen desibelirajojen. Asuntoterveysasetuksen mukaan asunnon melutaso saa yöllä olla enimmillään 33 desibeliä.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010730266.html

19

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ratikan maksaminen ja sen aiheuttamat konkurssit ja huononnukset ajavat veronmaksajat hermoromahdukseen!

• Anonyymi

Onkos Espoo liitetty Tampereeseen?

• Anonyymi

Ei, mutta Tampereella on asuntoja joiden kautta espoon ratikan reitti kulkee

• Anonyymi

Kävin tänään kännykän apilla mittaamassa desibelit n. metrin päästä kaarteesta: 86 desibeliä! Korvat soivat vielä kun olin poistunut alueelta.

• Anonyymi

Kaikkea ne tietämättömät maallikot menevätkin tekemään.

• Anonyymi

Tuollainen melutaso vaurioittaa jo kuuloa.

• Anonyymi

Pitänee nostaa ratikkalinjan läheisyydessä olevien asuntojen hintaa... aaahhahhahhaaaa

• Anonyymi

En epäile hetkeäkään, etteikö ratikan vastustajien päässä kirsku koko ajan.

• Anonyymi

Helppohan se on kilometrien päässä ratikkakiskoista hyväosaisten omakotitaloalueella asuvan kokoomuslaisen vähätellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppohan se on kilometrien päässä ratikkakiskoista hyväosaisten omakotitaloalueella asuvan kokoomuslaisen vähätellä.

Miksi sinä et asu sellaisella alueella?

• Anonyymi

Miksiköhän luultiin ratikan suunnitteluvaiheessa, että nykyaikana joku onnistuisi ilman kirskuntaa. Vaan tuli kirskuva malli. Iäkkäille voi olla helpompi nousta ratikkaan kuin bussiin? Toisaalta huoltoautot ja muut vempeleet pitävät kamalaa mekkalaa kanssa. Rekatkin.

• Anonyymi

Mua ei ratkka haittaa eikä kirskuntaa kuulu. Muutaman metrin päässä talosta kulkee.

• Anonyymi

Kumipyörätkin keksittiin jo 1800-luvulla, mutta maailman hitaimmat tamperelaiset päättivät 2000-luvulla ottaa käyttöön jo 1800-luvun rautapyöräteknologian. Nokialaisethan ovat edistyksellisiä ja heillä on peräti aivan oma kumipyörätehdaskin. Siellä ei tarvitse kirskumisesta kärsiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumipyörätkin keksittiin jo 1800-luvulla, mutta maailman hitaimmat tamperelaiset päättivät 2000-luvulla ottaa käyttöön jo 1800-luvun rautapyöräteknologian. Nokialaisethan ovat edistyksellisiä ja heillä on peräti aivan oma kumipyörätehdaskin. Siellä ei tarvitse kirskumisesta kärsiä.

Mikromuovia jo ihmisten aivoissa ja muissa elimissä.

• Anonyymi

Sopeutukaa tai muuttakaa.
      Kaupunki elää ja kehittyy.

• Anonyymi

Taaksepäin. Ratikka kolistelee täysin autioituneen keskustan läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taaksepäin. Ratikka kolistelee täysin autioituneen keskustan läpi.

Niin, mutta toimii ja palvelee. Minä kiitän.

• Anonyymi

Muuta Teiskoon.

• Anonyymi

Korvatulppamyyjien salaliitto koko ratikka.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe