Miksi Mannerheimin homous on kielletty aihe

Anonyymi-ap

Palstalla ei juurikaan puhuta Suomen historian mustista täplistä. Kyllä tästä homo-asiasta pitäisi jo avata keskustelua elämmehän nykyaikaa. Miksi homoutta yritetään salata , vaikka se oli luonnollista hänelle?

161

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No meitä tavan tolkun immeisiähän ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.
      Emmekä me menetä malttiamme venäläisen sodomiittihenkilöpalvojan nimittelyistä ja herjauksista.

    • Anonyymi

      Putiniin pelehtiminen poikalasten kanssa on paljon ajankohtaisempi tapahtuma.

      • Anonyymi

        Putin ihailee Mannerheimia.


    • Anonyymi

      ” Miksi homoutta yritetään salata , vaikka se oli luonnollista hänelle?”

      Salata miten? Historia-palstan 20:stä keskustelusta on väliin jopa 8 käsitellyt marskin homoutta!? Ei se kuulosta minkäänlaiselta ”salaamiselta”? Pitäisikö suhde olla 18/20 siihen, että ei muka ”salailla”?

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä on käynnissä yhtäaikaa peräti 11 kpl Tiltun ”marski on homo-ketjua”, joten pn aika absurdia väittää aihetta ”kielletyksi”!🤡😂😅🤣👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä on käynnissä yhtäaikaa peräti 11 kpl Tiltun ”marski on homo-ketjua”, joten pn aika absurdia väittää aihetta ”kielletyksi”!🤡😂😅🤣👏

        Pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta.

        ..se kirjoittelija mitään lomalla ole ... muuttanut tai muutettu sinne Mustan meren rannalle palkkioksi hyvin opitusta suomen kielestä ja vallan mainiosta mielikuvituksesta ..


    • Anonyymi

      Kiellettyä? Eipä tällä palstalla ole vuosiin juuri muusta keskusteltukaan.

      • Anonyymi

        No homosteluhan se sua eniten kiinnostaa:-D


    • Anonyymi

      Mannerheim homoili Suomen maailmankartalle.

    • Anonyymi

      Pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta!

      • Anonyymi

        Putinin trollitehdas mustamaalaa täällä Mannerheimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin trollitehdas mustamaalaa täällä Mannerheimia.

        Ihme vaan, ettei ole ollut enemmän esillä Venäjällä harjoitetussa historian uudelleenkirjoituksessa. Kun ainakin Suomen suhdetta natsi-Saksaan on jauhettu paljonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin trollitehdas mustamaalaa täällä Mannerheimia.

        Putinhan on Mannerheimin suuri ihailija,ja asennutti Pietariin muistolaatankin Mannerheimille.


    • Anonyymi

      Pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta!!

      • Anonyymi

        Ilmeisesti SINÄ ITSE ET PIDÄ KOSKAAN sitten päivääjään lomaa?

        Mutta väitteesi on turha! Kun sinulla on vakioväitteet ja minulla niihin vakiovastaukset valmiina niin rannalla vie vain muutaman minuutin kun ne väitteesi torppaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti SINÄ ITSE ET PIDÄ KOSKAAN sitten päivääjään lomaa?

        Mutta väitteesi on turha! Kun sinulla on vakioväitteet ja minulla niihin vakiovastaukset valmiina niin rannalla vie vain muutaman minuutin kun ne väitteesi torppaan!

        "Ilmeisesti SINÄ ITSE ET PIDÄ KOSKAAN sitten päivääjään lomaa?"

        Mitä toisten ihmisten loman pitämisen sinulle kuuluu. Jos joku täysjärkinen pitää "päivääjän" lomaa, hän tuskin siitä julistaa keskustelupalstoilla, kuten sinä teet.

        Pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti SINÄ ITSE ET PIDÄ KOSKAAN sitten päivääjään lomaa?

        Mutta väitteesi on turha! Kun sinulla on vakioväitteet ja minulla niihin vakiovastaukset valmiina niin rannalla vie vain muutaman minuutin kun ne väitteesi torppaan!

        Niuvanniemen altaissa sinä rantalomailet, eihän tänne pysty ulkomaisesta IP osoitteesta kirjoittamaan🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen altaissa sinä rantalomailet, eihän tänne pysty ulkomaisesta IP osoitteesta kirjoittamaan🤡

        Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!

        Tarkkispoika on homostelun suhteen pelkkä amatööri, ainakin minuun ja Marskiin verrattuna!

        Minä homoilin Helsingin Kalliossa jo 60 -luvulla, EIKÄ POIKASEURASTA OLLUT IKINÄ PUUTETTA!
        Viinapullolla pystyin ostamaan itselleni pojan kuin pojan, ja siihen ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


      • Anonyymi

        Ihan on samanlaiset jutut "teillä kummallakin" homppelilla😂


    • Anonyymi

      Kyllä minun mielestäni pitäisi jo rohkeasti ottaa esille tämä Mannerheimin homoo kysymys. Peittelyn aika pitäisi jo olla ohi, mutta uskon että kansalliskiihkoisessa häpeässä kieriskelevät eivä kehtaa puhua siitä. Voi liittyä myös omiin patoutumiin. Nyt vaan reippaasti avauksia tekemään. Siitä se sielukin virkistyy.

      • Anonyymi

        Ketkä ihmeen ”me”? Sinä olet yksittäinen etninen homppeli-Tiltu, joka piileksii Suomessa, maassa jota vihaa ja trollaa palstalla Venäjän nimissä Suomea vastaan aamusta iltaan!

        Toki sinä saat väittää marskia miksi lystäät, mutta kun sinulla ei ole Suomessa kannattajia niin on yksi lysti se, mitä sinä meuhkaat!

        Ongelmasi on aina ollut se, että kuvittelet (jostakin syystä) aina olevasi jonkinlainen enemmistö, mutta kun et sellainen voi olla kuin kenties Venäjällä. Sinne et kuitenkaan uskalla homppelina enää palata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä ihmeen ”me”? Sinä olet yksittäinen etninen homppeli-Tiltu, joka piileksii Suomessa, maassa jota vihaa ja trollaa palstalla Venäjän nimissä Suomea vastaan aamusta iltaan!

        Toki sinä saat väittää marskia miksi lystäät, mutta kun sinulla ei ole Suomessa kannattajia niin on yksi lysti se, mitä sinä meuhkaat!

        Ongelmasi on aina ollut se, että kuvittelet (jostakin syystä) aina olevasi jonkinlainen enemmistö, mutta kun et sellainen voi olla kuin kenties Venäjällä. Sinne et kuitenkaan uskalla homppelina enää palata!

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi, mielenterveysongelmistasi ja traumoistasi. Mannerheim EI muutu heteroksi vaikka kuinka paljon raivoat, esität täysin perättömiä väitteitä tai haukut muita ihmisiä. Muista, että olet mielipiteinesi yksin, kuten jo lapsenakin olit.


    • Anonyymi

      Ei vieläkään puhuta tarpeeksi. Se miesten seksi on vaikea aihe, josta halutaan vaieta. Esim. tälläkään palstalla asia ei juurikaan ole ollut esille. Tarvitaan uusia avauksia tästä homo aiheesta

    • Anonyymi

      No ku persuja semmonen alkaa pelottaa. Ei siitä saa puhua.

      • Anonyymi

        Tämä on totta, siellä on sotilasjohdostamme muodostettu kiiltokuva, josta pidetään kiinni epätoivoisesti. Salailun tulee loppua


    • Anonyymi

      "miesten seksi on vaikea aihe, josta halutaan vaieta. Esim. tälläkään palstalla asia ei juurikaan ole ollut esille. Tarvitaan uusia avauksia tästä homo aiheesta"

      Sepä outoa? Peräti 11 avausta 20:stä käsittelee marskin väitettyä homoutta eikä se ole vielä mielestäsi tarpeeksi? Kuka sinua on muka "kieltänyt" aihetta käsittelemästä?

      • Anonyymi

        Se on kuitenkin melko vähän. Johtuu rohkeuden puutteesta . Sitä paitsi näissä on paljon juuri sitä "Mannerheim ei voi olla homo" -tyyppistä aineistoa , jossa yritetään kuitenkin kiistää keskustelun aihelliisuus. Yhtään avausta ei ole, että hän oli ehdottomasti ja kiistämättömästi homo.


    • Anonyymi

      Ihmisten olisi hyvä muistaa, että Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä että, Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!

        Tarkkispoika on homostelun suhteen pelkkä amatööri, ainakin minuun ja Marskiin verrattuna!

        Minä homoilin Helsingin Kalliossa jo 60 -luvulla, EIKÄ POIKASEURASTA OLLUT IKINÄ PUUTETTA!
        Viinapullolla pystyin ostamaan itselleni pojan kuin pojan, ja siihen ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


      • Anonyymi

        Samanlaiset jutut on "teillä kummallakin" homppelilla:-D


    • Anonyymi

      Ei se ole kielletty aihe. Siitä saa ja täytyy keskustella.

      • Anonyymi

        Kyllä, Mannerheimin homous ei ole mikään tabu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Mannerheimin homous ei ole mikään tabu.

        Kyseessä on Tiltun väittämä vailla näyttöä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on Tiltun väittämä vailla näyttöä!

        Kyllä se homous on vaikea asia tunnustaa, kasvaisit jo aikuiseksi


      • Anonyymi

        Jankutus valaehtoisista todisteista on epätoivoinen yritys tukahduttaa keskustelu tästä tärkeästä aiheesta. Ikään kuin kukaan meistä mitään lausuntoja seksuaalisuudestaan olisi kirjannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankutus valaehtoisista todisteista on epätoivoinen yritys tukahduttaa keskustelu tästä tärkeästä aiheesta. Ikään kuin kukaan meistä mitään lausuntoja seksuaalisuudestaan olisi kirjannut.

        Länsimaissa jokainen henkilö on oletuksena hetero ja jos joku haluaa väittää hänestä muuta niin on väitteen esittäjän asia näyttää väitteensä toteen!

        Siihen Tiltu ei kykene ja siksi marski on ja pysyy heterona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsimaissa jokainen henkilö on oletuksena hetero ja jos joku haluaa väittää hänestä muuta niin on väitteen esittäjän asia näyttää väitteensä toteen!

        Siihen Tiltu ei kykene ja siksi marski on ja pysyy heterona!

        Venäjän sodomiitti kuvittelee isänmaataan länsimaaksi:-D

        Venäläissodomiitti ei ole kuullutkaan yhdenvertaisuuslaista, mikä on täällä lännessä voimassa, sen mukaan ei ole mitään oletusta hetero, paitsi venäjällä, minne venäläisodomiitti ei uskalla palata, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsimaissa jokainen henkilö on oletuksena hetero ja jos joku haluaa väittää hänestä muuta niin on väitteen esittäjän asia näyttää väitteensä toteen!

        Siihen Tiltu ei kykene ja siksi marski on ja pysyy heterona!

        Ei ole eikä varsinkaan pysy koska ei koskaan ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän sodomiitti kuvittelee isänmaataan länsimaaksi:-D

        Venäläissodomiitti ei ole kuullutkaan yhdenvertaisuuslaista, mikä on täällä lännessä voimassa, sen mukaan ei ole mitään oletusta hetero, paitsi venäjällä, minne venäläisodomiitti ei uskalla palata, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille:-D

        ” Venäjän sodomiitti kuvittelee isänmaataan länsimaaksi:-D”

        MIKSI valehtelet vaiukka tiedä’t vallan hyvin minun olevan jknantasuomalainen, kun taas itse olet etninen venäläimem!

        Minä kannatan AINA JA KAIKKIALLA SUOMEA JA SEN ITSENÄISYYTTÄ, JONKA MYÖS NATO-JÄSENYYS TURVAA!



        Minä tuomitsen Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan, Putlerin sotakiiman ja toivon kovasti Ukrainan voittoa!



        Nyt on sinun vuorosi!

        Väität muka olevasi suomalainen vaikka olet todellisuudessa etninen venäläinen homppeli-TILTU!

        

Kerro puolestasi samat asiat!

        Venäläisenä et oikeasti siihen kykene/uskalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Venäjän sodomiitti kuvittelee isänmaataan länsimaaksi:-D”

        MIKSI valehtelet vaiukka tiedä’t vallan hyvin minun olevan jknantasuomalainen, kun taas itse olet etninen venäläimem!

        Minä kannatan AINA JA KAIKKIALLA SUOMEA JA SEN ITSENÄISYYTTÄ, JONKA MYÖS NATO-JÄSENYYS TURVAA!



        Minä tuomitsen Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan, Putlerin sotakiiman ja toivon kovasti Ukrainan voittoa!



        Nyt on sinun vuorosi!

        Väität muka olevasi suomalainen vaikka olet todellisuudessa etninen venäläinen homppeli-TILTU!

        

Kerro puolestasi samat asiat!

        Venäläisenä et oikeasti siihen kykene/uskalla!

        ” Miksi Mannerheimin homous on kielletty aihe”

        MITEN SE ON MUKA KIELLETTY AIHE KUN ITSE PIDIT AUKI pahimmillaan 11ta keskustelua ”marski on homo”-aiheesta Historia-palstan 20:sta mahdollisesta ja TIETÄÄKSENI KUKAAN EI OLE KIELTÄNYT AVAAMASTA?!

        Eri asia on tietenkin sitten se, että ylen harva on samaa mieltä itse väittämästä, MUTTA sehän on luonnollinen piirre keskustelupalstalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Venäjän sodomiitti kuvittelee isänmaataan länsimaaksi:-D”

        MIKSI valehtelet vaiukka tiedä’t vallan hyvin minun olevan jknantasuomalainen, kun taas itse olet etninen venäläimem!

        Minä kannatan AINA JA KAIKKIALLA SUOMEA JA SEN ITSENÄISYYTTÄ, JONKA MYÖS NATO-JÄSENYYS TURVAA!



        Minä tuomitsen Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan, Putlerin sotakiiman ja toivon kovasti Ukrainan voittoa!



        Nyt on sinun vuorosi!

        Väität muka olevasi suomalainen vaikka olet todellisuudessa etninen venäläinen homppeli-TILTU!

        

Kerro puolestasi samat asiat!

        Venäläisenä et oikeasti siihen kykene/uskalla!

        Hehe Venäjän sodomiitti kilahti taas kerran, et sinä pysty tekeytymään länsimaalaiseksi😂

        Täällä lännessä homous ei ole mikään rikos, eikä yksikään läntinen heteromies revi pelihousujaan joskus viime vuosituhannella tapahtuneista homosteluista 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe Venäjän sodomiitti kilahti taas kerran, et sinä pysty tekeytymään länsimaalaiseksi😂

        Täällä lännessä homous ei ole mikään rikos, eikä yksikään läntinen heteromies revi pelihousujaan joskus viime vuosituhannella tapahtuneista homosteluista 😜

        Niinkö? En laisinkaan, koska et ole vielä KOSKAAN kyennyt näyttämään väitettäsi toteen!

        Olet ITSE etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika kun minä taas olen kntasuomalainen

        - en ole homoseksualisti vaikka sellaiseksi kuinka väittäisit! Et tunne minua etkä ole edes koskaan nähnyt! Sepitelmäsi ovat naurettavia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? En laisinkaan, koska et ole vielä KOSKAAN kyennyt näyttämään väitettäsi toteen!

        Olet ITSE etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika kun minä taas olen kntasuomalainen

        - en ole homoseksualisti vaikka sellaiseksi kuinka väittäisit! Et tunne minua etkä ole edes koskaan nähnyt! Sepitelmäsi ovat naurettavia!

        Hehe ei sua kukaan usko heteroksi, eikä suomalaiseksi.

        Yksikään länsimainen heterovanhus ei suolla tapaasi homojuttuja 24/7:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe ei sua kukaan usko heteroksi, eikä suomalaiseksi.

        Yksikään länsimainen heterovanhus ei suolla tapaasi homojuttuja 24/7:-D

        Unohdat jatkuvasti sen, että minä EN ”hauku muita ihmisiä” vaan SEN SIJAAN yksin sinua, kun totean sinun olevan etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika, joka YKSIN uskoo marskin olleen muuta kuin hetero kykenemättä kuitenkaan väitettään todeksi näyttämään!



        En itse koe trollaavani silloin kun kiistän väitteesi ja hermostumista sinun on aivan turha toivoa tai odottaa SITÄ minun puoleltani!



        Ongelmasi on se, ettei väitteellesi löydy minkäänlaista NÄYTTÖÄ!

 Koetapa referoida tänne niitä MUKA minun kertomiani ’homojuttuja’! Et löydä sellaisia! Ja itse sinä olet venäläinen. Ja minä taas taatusti suomalainen!

        Väitteei marskista ovat kaikki kantasuomalaiset kiistäneet AINA!





        Olet vain niin tyhmä, ettei jää sinulla edes mieleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdat jatkuvasti sen, että minä EN ”hauku muita ihmisiä” vaan SEN SIJAAN yksin sinua, kun totean sinun olevan etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika, joka YKSIN uskoo marskin olleen muuta kuin hetero kykenemättä kuitenkaan väitettään todeksi näyttämään!



        En itse koe trollaavani silloin kun kiistän väitteesi ja hermostumista sinun on aivan turha toivoa tai odottaa SITÄ minun puoleltani!



        Ongelmasi on se, ettei väitteellesi löydy minkäänlaista NÄYTTÖÄ!

 Koetapa referoida tänne niitä MUKA minun kertomiani ’homojuttuja’! Et löydä sellaisia! Ja itse sinä olet venäläinen. Ja minä taas taatusti suomalainen!

        Väitteei marskista ovat kaikki kantasuomalaiset kiistäneet AINA!





        Olet vain niin tyhmä, ettei jää sinulla edes mieleen!

        Hehe Venäjän sodomiitti on Venäjän sodomiitti ja sellaisena pysyy😂

        Yksikään normaali heterovanhus ei suolla tapaasi homojuttuja kymmeniä vuosia aina ja koko ajan 😜


    • Anonyymi

      Venäläiselle henkilöpalvojalle Mannerheimin homous on arka aihe, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.

      • Anonyymi

        Taas kirjoitit todella monta valhetta ja väitettä vailla NÄYTTÖÄ! Mannerheim ei muutu heteroksi sinun valheistasi tai muiden ihmisten nimittelyistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kirjoitit todella monta valhetta ja väitettä vailla NÄYTTÖÄ! Mannerheim ei muutu heteroksi sinun valheistasi tai muiden ihmisten nimittelyistä.

        Ei siinä ollut yhtään valetta ja todistit juuri itse olevasi se venäläinen osapuoli!


      • Anonyymi

        Meitä tavan tolkun immeisiä taas ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.


      • Anonyymi

        Venäläissodomiitille Mannerheimin homous on arka aihe, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille 😂


      • Anonyymi

        Miksi kirjoitat pelkkiä valheita!? Meille suomalaisille ei Mannerheimin homoudessa ole mitään outoa.
        Todella pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta!


    • Anonyymi

      Ehkä siksi, kun Marski oli yksi Suomen historian keskeisiä arvovaltaisia hahmoja. Siksi mainetta pitää varjella ja kyseessä on jonkinlainen "tabu" myöntää tämä mahdollinen asia, vaikka kuka välittää enää oliko homo vai ei.

      • Anonyymi

        EI SE OLE MIKÄÄN TABU vaan länsimaissa on syyttömyysoletus, jonka mukaan syyttäjän pitää näyttää VÄITTEENSÄ TOTEEN!

        Siihen et vain ole kyennyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI SE OLE MIKÄÄN TABU vaan länsimaissa on syyttömyysoletus, jonka mukaan syyttäjän pitää näyttää VÄITTEENSÄ TOTEEN!

        Siihen et vain ole kyennyt!

        Hehe voi tuota venäläissodomiittia, kun jaksaa vaan jankuttaa:-D

        Ei ole täällä lännessä voimassa kotimaasi Putinin säätämät lait, täällä homous ei ole rikos, joten ei siitä voi ketään missään oikeusasteessa syyttää.

        Tästä syystä venäläissodomiitti pesii Suomessa, maassa jota vihaa, koska ei uskalla palata kotiinsa Venäjälle, missä Putin laittaa homosexualistit Gulagille.


      • Anonyymi

        Me tavan tolkun länsimaiset ihmiset emme tuomitse Mannerheimin homoutta, teille venäläissodomiiteille asia on tietenkin arka, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.

        Siitäpä syystä venäläissodomiittii pesii Suomessa maassa jota vihaa, eikä uskalla palata kotimaahansa Venäjälle, missä Putin laittaa hänet ja kaltaisensa Gulagille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me tavan tolkun länsimaiset ihmiset emme tuomitse Mannerheimin homoutta, teille venäläissodomiiteille asia on tietenkin arka, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.

        Siitäpä syystä venäläissodomiittii pesii Suomessa maassa jota vihaa, eikä uskalla palata kotimaahansa Venäjälle, missä Putin laittaa hänet ja kaltaisensa Gulagille.

        Kyllä on tullut aika keskustella siitä. Aivan liian alhainen prosentti keskusteluissa tälläkin palstalla käsittelee tätävoisiko jo sano "historiallista homoutta", joista joidenkin on vaikea puhua sivistyneesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on tullut aika keskustella siitä. Aivan liian alhainen prosentti keskusteluissa tälläkin palstalla käsittelee tätävoisiko jo sano "historiallista homoutta", joista joidenkin on vaikea puhua sivistyneesti.

        Mikä sinua muka estää täyttää Historia-palstan kaikki 20 keskustelua tällä elämäsi tärkeimmällä asialla? Ei se ole kiellettyä!


    • Anonyymi

      Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.

      • Anonyymi

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi, mielenterveysongelmistasi ja traumoistasi. Todella pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta!


    • Anonyymi

      Niinkö? Yleensä ne traumat ilmenee pakonomaisen keskustelukumppanin nimittelynä?

      Ilmeisesti SINÄ ITSE ET PIDÄ KOSKAAN sitten päivääkään lomaa?

      Valitettavasti minulla nyt ei ole minkäänlaisia traumoja ja Venäjän Tiltun lapselliset trollaukset torppaa hetkessä myös aurinkorannalla! Ja tunnet huonosti Internetin mahdollisuuksia? Ilmainen WiFi on joka lpmakeskuksessa!

      Olisit iloinen siitä, kun tulee nekkuun joka päivä!🤡😂😅🤣👏

      • Anonyymi

        Kuka sinua on nyt muka nimitellyt? Skitsofreenia on siitäkin vaarallinen sairaus, että skitsofreenikolta itseltään puuttuu sairaudentunto.

        "Ilmeisesti SINÄ ITSE ET PIDÄ KOSKAAN sitten päivääkään lomaa?"

        Mitä toisten ihmisten lomat sinulle kuuluu? Normaalit ihmiset eivät kehuskele keskustelupalstoilla viettäneensä koko lomamatkan kirjoitellen Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Todella pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinua on nyt muka nimitellyt? Skitsofreenia on siitäkin vaarallinen sairaus, että skitsofreenikolta itseltään puuttuu sairaudentunto.

        "Ilmeisesti SINÄ ITSE ET PIDÄ KOSKAAN sitten päivääkään lomaa?"

        Mitä toisten ihmisten lomat sinulle kuuluu? Normaalit ihmiset eivät kehuskele keskustelupalstoilla viettäneensä koko lomamatkan kirjoitellen Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Todella pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta!

        ” Mitä toisten ihmisten lomat sinulle kuuluu?”

        Kovasti ne kyllä tuntuvat SINULLE ITSELLE kuuluvan!?


    • Anonyymi

      Avoin keskustelu homo-asiasta syyllistämättä ketään olisi hyvin tärkeää. Nyt täälä leimataan myös tärkeästä asiasta puhuvia.

      • Anonyymi

        Olet saanut käydä mieleistäsi ”krskustelua” jo monta vuotta!🤡🤡🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut käydä mieleistäsi ”krskustelua” jo monta vuotta!🤡🤡🤡

        Normaalit ihmiset eivät kehuskele keskustelupalstoilla viettäneensä koko lomamatkan kirjoitellen Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Todella pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit ihmiset eivät kehuskele keskustelupalstoilla viettäneensä koko lomamatkan kirjoitellen Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Todella pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille. Normaalit ihmiset menevät lomamatkalle tekemään jotain ihan muuta, kuin kirjoittelemaan keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta!

        Taidat ITSE olla aika ”epärehellinen” henkilö! En ole koskaan kehuskellut viettäneeni ”koko lomamatkaa” muka ” kirjoitellen Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille”!

        Voit toki todistaa MINUN OLLEEN VÄÄRÄSSÄ tuomalla suoran referaatin ”moisesta lauseesta”! Mutta sellaista vaan ei ole!

        ” Todella pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille.”

        Olen jo pari kertaa mainnut, että kun toistat ”copy/pastena” yleensä samaa väittämää niin vastauksia tarvitaan vain yksi ja sekin vastauksena samoihin kohtiin! Aikaa menee vain jokunen minuutti ja altaan reunalla on runsaasti aikaa!

        Eikö sinua itseäsi kyllästytä jatkuva turhien törkysanomien sepittely?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ITSE olla aika ”epärehellinen” henkilö! En ole koskaan kehuskellut viettäneeni ”koko lomamatkaa” muka ” kirjoitellen Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille”!

        Voit toki todistaa MINUN OLLEEN VÄÄRÄSSÄ tuomalla suoran referaatin ”moisesta lauseesta”! Mutta sellaista vaan ei ole!

        ” Todella pahoista traumoista kertoo se, ettei edes lomamatkalla pysty olemaan ilman, että kirjoittelee Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille.”

        Olen jo pari kertaa mainnut, että kun toistat ”copy/pastena” yleensä samaa väittämää niin vastauksia tarvitaan vain yksi ja sekin vastauksena samoihin kohtiin! Aikaa menee vain jokunen minuutti ja altaan reunalla on runsaasti aikaa!

        Eikö sinua itseäsi kyllästytä jatkuva turhien törkysanomien sepittely?

        Irstalevaa isoisää nyt vaan kiinnostaa homojutut niin kovasti, että se seuraa ja kirjoittaa niitä, oli aika tai paikka mikä tahansa.

        Sanoihan Teemu Keskisarjakin ajattelevansa historiaa koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irstalevaa isoisää nyt vaan kiinnostaa homojutut niin kovasti, että se seuraa ja kirjoittaa niitä, oli aika tai paikka mikä tahansa.

        Sanoihan Teemu Keskisarjakin ajattelevansa historiaa koko ajan.

        Mitä Teemu Keskisarja itse toteaa?

        "Westerlund ei väitä Mannerheimia homoksi enkä väitä minäkään. Näyttää siltä, että 18-vuotias komea kadetti juopui ja sammui väärässä miesseurassa. Yhtä kaikki epäilys oli hänen elämänsä käännekohta. Jälkiviisaasti katsottuna oli onni, että häväisty nuorukainen joutui häipymään Suomesta Pietariin upeammalle uralle.

        Mannerheimiin tarttui aikanaan naistenmiehen mainetta, vaikka hän itse oli hissun kissun mahdollisesta menestyksestään. Postuumisti julkaistuihin muistelmiin mahtui vain muutama väkinäinen sana vaimosta. Ratsuistaan ja ratsastuksistaan Mannerheim kertoili kuin hevoshullu."


    • Anonyymi

      Asiallinen keskustelu tästä homoasiasta on vaikeaa jatkuvan trollaamisen takia. Kansallishomomme olisi todennäköisesti pride-suojelija, jos eläisi. Toiset eivät vain pysty myöntämään selkeitä tosiasioita.

      • Anonyymi

        Totta turiset.


      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!



        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!



        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Irstaileva lsoisä on homoilun elävä encyclopedia 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irstaileva lsoisä on homoilun elävä encyclopedia 😂

        HeHe! Todellako? Alkaako runosuoni ehtyä?😂😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HeHe! Todellako? Alkaako runosuoni ehtyä?😂😅🤣

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!

        Ja mitä homostelun tulee, niin TARKKISPOIKA ON PELKKÄ AMATÖÖRI ainakin minuun ja Marskiin verrattuna!

        Minä homoilin Helsingin Kalliossa jo 60 -luvulla, ja korsetti oli aina ylläni, ei yksittäinen vaate tee homosta heteroa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!

        Ja mitä homostelun tulee, niin TARKKISPOIKA ON PELKKÄ AMATÖÖRI ainakin minuun ja Marskiin verrattuna!

        Minä homoilin Helsingin Kalliossa jo 60 -luvulla, ja korsetti oli aina ylläni, ei yksittäinen vaate tee homosta heteroa!

        Kallion Klaavaa isännöitsi eräs Kalle. Alan mies, totta totisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!



        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea HOMO.


      • Anonyymi

        IrstaiIeva lsoisä on homoilun asiantuntija, ja tunnistaa kyllä, jos joku yrittää esittää sepitteellistä homojorinaa:-D


    • Anonyymi

      Ihmetelen kovasti, jossa hyvinkin relevanttia keskustelua aatelistaustaisen marsalkkamme seksuaalisuudesta, joka on tietenkin vaikuttanut sodankäyntiimmekin, kommentoidaan alatyylisesti. Pieni homoilu tärkeän puhelun tullessa on saattanut aiheuttaa ratkaisevan viivästyksen ja esim. Viipurin menettämisen. On hyvin tärkeää saada avauksia näistä vaietuista aiheista. Elämmehän jo aivan toisenlaista avointa aikaa .

      • Anonyymi

        Ja on myös tärkeää, että pelkkä väittäminen ei riitä toteennäyttämiseen silloin kun se tärkein, NÄYTTÖ, puuttuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja on myös tärkeää, että pelkkä väittäminen ei riitä toteennäyttämiseen silloin kun se tärkein, NÄYTTÖ, puuttuu!

        Nykyaikanahan hänestä tupsahtelisi noita kännykkäkameroilla kuvattuja seksipätkiä, mutta siihen aikaan suoranaiset videoinnit olivat melko haastavia ja harvinaisia. En toki hämmästyisi, jos tällainen filmipätkäkin jostain esille tupsahtaisi. Muut todisteet ovat onneksi täysin aukottomat.


      • Anonyymi

        Esim. Viipurin puolustukseen ei saatu asevarikolta ampumatarvikkeita koska marsalkalla oli homostelusessio käynnissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaikanahan hänestä tupsahtelisi noita kännykkäkameroilla kuvattuja seksipätkiä, mutta siihen aikaan suoranaiset videoinnit olivat melko haastavia ja harvinaisia. En toki hämmästyisi, jos tällainen filmipätkäkin jostain esille tupsahtaisi. Muut todisteet ovat onneksi täysin aukottomat.

        Ei ole aukottomat, kyllä niissä peräaukko on merkittävässä roolissa.


    • Anonyymi

      Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo!

      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!



        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi

        Mannerheim oli aikansa tunnetuin kosmopoliitti ja sodomiitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim oli aikansa tunnetuin kosmopoliitti ja sodomiitti.

        Ei ole lainkaan ’siitä’ tunnettu muille kuin Venäjän trollille! Näyttö kun väitteitä puuttuu!


    • Anonyymi

      On järkyttävää luke palstalla otsikoita Mannerheim ei ole Gay. . vaikka kaikki me tiedäämme asian.

      • Anonyymi

        Ei ole lainkaan ’siitä’ tunnettu muille kuin Venäjän trollille! Näyttö kun väitteitä puuttuu!


      • Anonyymi

        ” On järkyttävää luke palstalla otsikoita Mannerheim ei ole Gay. . vaikka kaikki me tiedäämme asian.”

        Vain Venäjän Tiltu MUKA ”tietää” ja hänkin vain trollatessaan! Minkäänlaista näyttöä ei ole!


    • Anonyymi

      Eihän yksikään läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.

      • Anonyymi

        Ratsastus asusta riippumatta ei liity millään tavalla ihmisen suuntautumiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratsastus asusta riippumatta ei liity millään tavalla ihmisen suuntautumiseen!

        No nimenomaan liittyy, eihän yksikään heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.


    • Onko teillä kaappihomoilla jokin pakkomielle Mannerheimia kohtaan? Haluaisitko salaa että Mannerheim panisi sinua tuhkaluukkuun? Valitettavasti se ei enää ole mahdollista. Mannerheim on kuollut. Eikä hän muutenkaan pitänyt neitimäisistä miehistä. Joudut tyytymään omaan käteesi ja kuvittelemaan fantasioitasi Mannerheimista.

      • Anonyymi

        Mannerheim viihtyi Pietarin hovissa paašipoikien seurassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim viihtyi Pietarin hovissa paašipoikien seurassa

        Länsimaissa jokainen henkilö on oletuksena hetero ja jos joku haluaa väittää hänestä muuta niin on väitteen esittäjän asia näyttää väitteensä toteen!

        Siihen Tiltu ei kykene ja siksi marski on ja pysyy heterona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsimaissa jokainen henkilö on oletuksena hetero ja jos joku haluaa väittää hänestä muuta niin on väitteen esittäjän asia näyttää väitteensä toteen!

        Siihen Tiltu ei kykene ja siksi marski on ja pysyy heterona!

        No totta munassa, ja panee miehiä, pukeutuu korsettiin ja sukkanauhoihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta munassa, ja panee miehiä, pukeutuu korsettiin ja sukkanauhoihin!

        Ja näyttö siitäkin väitteestä puuttuu!


      • Anonyymi

        Sellaista se on. Miehet fantasioivat Mannerheimista ja Mannerheim fantasioi miehistä. Erityisesti sotilaspukuiset odottelevat äärimmäisen korkeaa upseeria takaapäin lykkkimään katsellen samaan aikaan kuvaa panssarivaunusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se on. Miehet fantasioivat Mannerheimista ja Mannerheim fantasioi miehistä. Erityisesti sotilaspukuiset odottelevat äärimmäisen korkeaa upseeria takaapäin lykkkimään katsellen samaan aikaan kuvaa panssarivaunusta.

        Ja näyttö siitäkin väitteestä puuttuu!


    • Anonyymi

      ” Irstailevalle isoisälle on täysin normaalia kuvauttaa itseään alastomana hevosen selässä, kuten Mannerheim teki.”

      Esität kohdetta tuntematta ja näkemättä aika huvittavia väitteitä?
      - en ole koskaan ratsastanut hevosella
      - olen ollut aviossa jo 52 vuotta ja vaimo istuu tuossa vieressä

      ” Toisaalta, jos vietät lomamatkankin kirjoitellen Mannerheimin homoudesta, niin eipä ole normaalin ihmisen käytöstä. Normaali ihminen tekee lomamatkoillaan jotain ihan muuta, kuin kirjoittelee keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. ”

      Turhaan huolehdit. Minä yleensä palstalla tyrmään sinun väitteesi eikä siihen mene kuin jokunen minuutti. Se onnistuu yhtä hyvin kotona, lentokoneessa tai ulkomailla kun on joutilasta aikaa!

      ”Sääliksi käy Irstailevan isoisän lapsenlapset ja muutkin läheiset.”

      Miksi? Lapset ovat jo aikuisia eikä oma likainen mielikuvituksesi ole sinulle kunniaksi!

      • Anonyymi

        Yksikään läntinen heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään läntinen heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella.

        ” Yksikään läntinen heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella.”

        Ratsastus asusta riippumatta ei liity millään tavalla ihmisen suuntautumiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Yksikään läntinen heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella.”

        Ratsastus asusta riippumatta ei liity millään tavalla ihmisen suuntautumiseen!

        Heh, no jos sinä ja Jari Sillanpää ratsastatte alasti hevosella, niin ei sitä kukaan ihmettele, mutta jos umpihetero Seppo Rädyn sanotaan ratsastaneen alasti hevosella, niin kukaan ei usko😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, no jos sinä ja Jari Sillanpää ratsastatte alasti hevosella, niin ei sitä kukaan ihmettele, mutta jos umpihetero Seppo Rädyn sanotaan ratsastaneen alasti hevosella, niin kukaan ei usko😜

        Elät omassa haavemaailmassasi?

        Olen kantasuomalainen enkä ole ikinä ratsastanut hevosella!

        Trollauksesi on selkeä huti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, no jos sinä ja Jari Sillanpää ratsastatte alasti hevosella, niin ei sitä kukaan ihmettele, mutta jos umpihetero Seppo Rädyn sanotaan ratsastaneen alasti hevosella, niin kukaan ei usko😜

        Elät omassa haavemaailmassasi?

        Olen kantasuomalainen enkä ole ikinä ratsastanut hevosella!

        Trollauksesi on selkeä huti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät omassa haavemaailmassasi?

        Olen kantasuomalainen enkä ole ikinä ratsastanut hevosella!

        Trollauksesi on selkeä huti!

        Eihän kaikki homppelitkaan ratsasta alasti hevosella, mutta ne ketkä ratsastavat alasti hevosella ovat homppeleita.


    • Anonyymi

      Eipä sitä Mannerheimin homoutta ole kukaan täysjärkinen koskaan kiistänytkään.

      • Anonyymi

        Ainahan se on kiistetty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan se on kiistetty!

        Wanhat papat kiistävät kun heille on ollut niin kova pala se että armeijan ylipäällikkö oli kaappihomo tai korrektimmin sanottuna biseksuaali. Samaiset ikämiehet eivät useimmiten kykene myöntämään itselleen armeijalaitoksen olevan hyvin homoseksuaalinen ympäristö. Heillä on jopa todennäköisesti omakohtaista kokemusta asiasta inttiajoiltaan, mutta nuo kokemukset vain ovat jättäneet niin kipeitä arpia heidän mieleensä että he ovat päätyneet kieltämään ne muistot mielessään ja samasta syystä he eivät kykene ymmärtämään nykyajan avarakatseisten nuorten vapaamielistä suhtautumista asiaa kohtaan. Ikämiehille armeijalaitos on aina kunniakas ja heteronormatiivisen puhdasoppinen.


      • Anonyymi

        Se on kiistetty vuosikausia ja teet itsestäsi pölvästin kiistämällä selkeää asiaa!


      • Anonyymi

        Mane nimettiin vuosituhannen alun suuressa kansanäänestyksessä Suomen kansallishomoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mane nimettiin vuosituhannen alun suuressa kansanäänestyksessä Suomen kansallishomoksi

        Et näemmä osaa edes tavata oikein? Hänet valittiin kaikkien aikojen merkittävimmöäksi suomalaiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mane nimettiin vuosituhannen alun suuressa kansanäänestyksessä Suomen kansallishomoksi

        Et näemmä osaa edes tavata oikein? Hänet valittiin kaikkien aikojen merkittävimmöäksi suomalaiseksi!

        Mannerheim on suurin suomalainen
05.12.2004
        Marsalkka Mannerheim on valittu kaikkien aikojen suurimmaksi suomalaiseksi YLE TV1:n Suuret Suomalaiset –äänestyksessä. Toiseksi sijoittui presidentti Risto Ryti, kolmanneksi presidentti Urho Kekkonen.

        Finaaliäänestyksessä ääniä annettiin kaikkiaan 363 731.

        

Finalistien äänimäärät ovat:


        1. C.G.E. Mannerheim 104 244 


        2. Risto Ryti 80 790 


        3. Urho Kekkonen 57 456 


        4. Adolf Ehrnrooth 27 477 


        5. Tarja Halonen 26 536
        

6. Arvo Ylppö 22 136 


        7. Mikael Agricola 15 974 


        8. Jean Sibelius 15 397 


        9. Aleksis Kivi 7 622 


        10. Elias Lönnrot 6 099



        Kolmen kärjen äänimäärässä on mukana myös finaaliohjelman viimeisessä äänestyksessä annetut äänet.

        Viimeisessä äänestyksessä mukana olivat vain Mannerheim, Ryti ja Kekkonen. 



        Suuret Suomalaiset on BBC:ltä ostettu televisio-ohjelmaformaatti. Suomessa kansalaiset antoivat suhteellisesti lähes tuplasti enemmän ääniä kuin britit omassa Great Britons -äänestyksessään


    • Anonyymi

      Niin,Mannerheimin heilastelu paikkakunnalla hyvin tiedetyn julkihomon kanssa vaati todellakin Kadettikoululta kovia otteita.
      Homostelun hyväksyminen koulun oppilaalta olisi ollut sietämätön mainehaitta!
      Koulun johtaja olisi suoraan erottanut Mannerheimin,mutta kurinpitolautakunta päätyi astetta lievempään reaktioon ja käski Mannerheimin hakea itse eroa koulusta.
      Asia pyrittiin hautaamaan kaikessa hiljaisuudessa joten tuomiolauselmassakin kartettiin homouden suoraa mainitsemista vaan käytettiin kiertoilmauksia "moraaliset hairahdukset ja alentavat irstailut"!
      Mannerheim ei sen jälkeen pitänyt minkäänlaisia yhteyksiä entisiin koulutovereihin,vaan asian vakavuuden vuoksi joutui lähtemään peräti maanpakoon.
      Venäläinen kulttuuripiiri otti mielellään vastaan komean vaikkakin huikentelevaisen nuorukaisen ja Mannerheim pitikin loppuikänsä keisarin kuvaa yöpöydällään.

      • Anonyymi

        ” Miksi Mannerheimin homous on kielletty aihe”

        Ei ole MILLÄÄN TAVALLA ”KIELLETTY”! Olet itse parhaimmillaan pitänyt aiheesta yllä peräti 11 keskustelua Historia-palstan 20:stä mahdollisesta!

        ”Mannerheimin heilastelu paikkakunnalla hyvin tiedetyn julkihomon kanssa vaati todellakin Kadettikoululta kovia otteita.”

        Todellisuudessa ei ole mitään tietoa mistään ”heilastelusta” vaan nuori Mannerheim punttasi koulusta, juopui ja sammui epämääräisen miekkosen kotiin! Tämä riitti hyvin erottamiseen!

        ”Homostelun hyväksyminen koulun oppilaalta olisi ollut sietämätön mainehaitta!”

        Mitään näyttöä homostelusta ei ollut!

        ”Koulun johtaja olisi suoraan erottanut Mannerheimin,mutta kurinpitolautakunta päätyi astetta lievempään reaktioon ja käski Mannerheimin hakea itse eroa koulusta.”

        Tämä osa on (yllättäen) totta.

        ”Asia pyrittiin hautaamaan kaikessa hiljaisuudessa joten tuomiolauselmassakin kartettiin homouden suoraa mainitsemista vaan käytettiin kiertoilmauksia "moraaliset hairahdukset ja alentavat irstailut"!”

        Ei ole mitään NÄYTTÖÄ muusta kuin punttaamisesta, juopumisesta ja yöpymisestä!

        ”Mannerheim ei sen jälkeen pitänyt minkäänlaisia yhteyksiä entisiin koulutovereihin,vaan asian vakavuuden vuoksi joutui lähtemään peräti maanpakoon.”

        Ei tietenkään, koska hän halusi sotilaaksi ja muutti asumaan Pietariin paashi-kouluun, joka mahdollisti uran Venäjän armeijassa!

        ”Venäläinen kulttuuripiiri otti mielellään vastaan komean vaikkakin huikentelevaisen nuorukaisen ja Mannerheim pitikin loppuikänsä keisarin kuvaa yöpöydällään.”

        Mikä oli sen ajan Venäjällä sotilailla yleinen tapa! Tsaari Nikolai2 oli kaikkien Venäjän sotavoimien päällikkö, jota aikoinaan lähes jumaloitiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Miksi Mannerheimin homous on kielletty aihe”

        Ei ole MILLÄÄN TAVALLA ”KIELLETTY”! Olet itse parhaimmillaan pitänyt aiheesta yllä peräti 11 keskustelua Historia-palstan 20:stä mahdollisesta!

        ”Mannerheimin heilastelu paikkakunnalla hyvin tiedetyn julkihomon kanssa vaati todellakin Kadettikoululta kovia otteita.”

        Todellisuudessa ei ole mitään tietoa mistään ”heilastelusta” vaan nuori Mannerheim punttasi koulusta, juopui ja sammui epämääräisen miekkosen kotiin! Tämä riitti hyvin erottamiseen!

        ”Homostelun hyväksyminen koulun oppilaalta olisi ollut sietämätön mainehaitta!”

        Mitään näyttöä homostelusta ei ollut!

        ”Koulun johtaja olisi suoraan erottanut Mannerheimin,mutta kurinpitolautakunta päätyi astetta lievempään reaktioon ja käski Mannerheimin hakea itse eroa koulusta.”

        Tämä osa on (yllättäen) totta.

        ”Asia pyrittiin hautaamaan kaikessa hiljaisuudessa joten tuomiolauselmassakin kartettiin homouden suoraa mainitsemista vaan käytettiin kiertoilmauksia "moraaliset hairahdukset ja alentavat irstailut"!”

        Ei ole mitään NÄYTTÖÄ muusta kuin punttaamisesta, juopumisesta ja yöpymisestä!

        ”Mannerheim ei sen jälkeen pitänyt minkäänlaisia yhteyksiä entisiin koulutovereihin,vaan asian vakavuuden vuoksi joutui lähtemään peräti maanpakoon.”

        Ei tietenkään, koska hän halusi sotilaaksi ja muutti asumaan Pietariin paashi-kouluun, joka mahdollisti uran Venäjän armeijassa!

        ”Venäläinen kulttuuripiiri otti mielellään vastaan komean vaikkakin huikentelevaisen nuorukaisen ja Mannerheim pitikin loppuikänsä keisarin kuvaa yöpöydällään.”

        Mikä oli sen ajan Venäjällä sotilailla yleinen tapa! Tsaari Nikolai2 oli kaikkien Venäjän sotavoimien päällikkö, jota aikoinaan lähes jumaloitiin!

        Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja me suomalaiset hyväksymme sen täysin.


      • Anonyymi

        Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan ja se on todella sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan ja se on todella sairasta.

        Kunhan taas itse sepittelet sairaita juttujasi, jotka eivät ole kunniaksi sinulle!

        Sinulla on jo VANKKA RUTIINI syytöksiin vailla näyttöä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan taas itse sepittelet sairaita juttujasi, jotka eivät ole kunniaksi sinulle!

        Sinulla on jo VANKKA RUTIINI syytöksiin vailla näyttöä!

        Lykkäät pötyä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan taas itse sepittelet sairaita juttujasi, jotka eivät ole kunniaksi sinulle!

        Sinulla on jo VANKKA RUTIINI syytöksiin vailla näyttöä!

        Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan ja se on moraalisesti todella hairahtunutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan ja se on moraalisesti todella hairahtunutta.

        No niin kuulemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan ja se on moraalisesti todella hairahtunutta.

        MISTÄ TIEDÄT tuollaista väittää? Tunnetko heidät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MISTÄ TIEDÄT tuollaista väittää? Tunnetko heidät?

        Aika outo väite siihen nähden, että et tunne minua lainkaan emmekä ole koskaan tavanneet! Tehtailet nyt palstalle väittämiä, joista voi poliisille tehdä helposti rikosilmoituksen! Oletko valmis sellaiseen? Millä ylipäätään TÄMÄN syytös-väitteesi perustelet?


    • Anonyymi

      Älä heti ala raivoamaan ja uhkailemaan, kun jäät häviölle asiallisessa keskustelussa.

      • Anonyymi

        Miten niin ”raivota tai uhkailla”? Et ole koskaan tavannut minua tai tiedä minusta mitään, joten on täysin asiallista kysyä, että mihin perustat syytöksesi? Ja jos ja kun et kykene kysymykseen vastaamaan niin SILLOIN OLET ITSE HÄVINNYT asiallisen keskustelun.

        Suomessa kun rikokseen viittaama väittämä pitää näyttää myös toteen! Tosin olemme jo aiemmin todenneet, ettei se taida kuulua Tiltun vahvuuksiin?


    • Anonyymi

      Katariina Suuri kuoli harrastaessaan seksiä hevosen kanssa. Putinin täytyisi puhua voitonpäivänä tästä.

      • Anonyymi

        Mannerheim halusi kuvauttaa itseään alastomana hevosen selässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim halusi kuvauttaa itseään alastomana hevosen selässä.

        Siitä taas ei ole näyttöä vaikka väität. Toki sellainen kuva on olemassa, mutta mikään todiste se ei ole!


    • Anonyymi

      Mannerheim oli homosexuaali. Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Perustelut ja näyttö puuttuu!


    • Anonyymi

      Mannerheim oli todistetusti perverssi, joka halusi mm. kuvauttaa itseään alastomana hevosen selässä. Vielä nykyäänkin sellaista pidetään kovanluokan homopornona.

      • Anonyymi

        Vain sinä pidät!

        TODELLISUUDESSA ratsastus asusta riippumatta ei liity millään tavalla ihmisen suuntautumiseen!


      • Anonyymi

        Totta turiset, eihän yksikään läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset, eihän yksikään läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.

        Kuka hyvänsä voi ja saa ratsastaa missä asussa lystää tai jopa ilman!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinä pidät!

        TODELLISUUDESSA ratsastus asusta riippumatta ei liity millään tavalla ihmisen suuntautumiseen!

        Olet varmaankin nähnyt kuvan, jossa Mannerheim on alastomana hevosen selässä ja poseeraa kameralle? Sen ajan kamerat eivät olleet kehittyneitä, siksi oli todella tärkeää, ettei kuvattava kohde liiku. Ja Mannerheiminhan näkee aivan selvästi hymyilevän kameralle, eikä tilanne vaikuta selvästikään Mannerheimille vastenmieliseltä. Voi vain kuvitella, millaista kuvamateriaali Mannerheim otti 2 vuoden (varmasti alastomanakin)ratsastelun aikana Aasiassa. Mannerheimhan oli innostunut miesten valokuvista todella paljon, yhdenkin venäläisen miehen kuvan kanssa hän nukkui lopunelämäänsä. Julkisesti haikaillut päämajan upseereille ja kaikille muillekin, vaikka esim. Paasikivi oli ollut järkyttynyt, että "hän oli minun keisarini", Mitähän heidän välillään on ollut, ehkä jopa rakkaustarina, jossa on on alentavasti irstailtu ja moraalisesti hairahdeltu. Tällainen oli virallisen pöytäkirjan mukaan ollut Mannerheimin mieltymyksiä, jo kadettikoulussa, kun vietti yönsä , "ennalta kieletyksi seuraksi" määritellyn tunnetun homofiilin luona.
        Suomessa ei varmastikkaan ole montaa henkilöä, joka häpeää ja epätoisesti yrittää kiistää Mannerheimin homouden. Suomi on aina ollut suvaitsevainen maa ja varmasti suurinosa Suomen kansaa tuntee tietynlaista ylpeyttä, kun meillä oli ylipäällikkönä/presidenttinä homo, aikana jolloin homoja vainottiin ja erityisesti vielä meidän aseveljen ja avustajan Saksan toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaankin nähnyt kuvan, jossa Mannerheim on alastomana hevosen selässä ja poseeraa kameralle? Sen ajan kamerat eivät olleet kehittyneitä, siksi oli todella tärkeää, ettei kuvattava kohde liiku. Ja Mannerheiminhan näkee aivan selvästi hymyilevän kameralle, eikä tilanne vaikuta selvästikään Mannerheimille vastenmieliseltä. Voi vain kuvitella, millaista kuvamateriaali Mannerheim otti 2 vuoden (varmasti alastomanakin)ratsastelun aikana Aasiassa. Mannerheimhan oli innostunut miesten valokuvista todella paljon, yhdenkin venäläisen miehen kuvan kanssa hän nukkui lopunelämäänsä. Julkisesti haikaillut päämajan upseereille ja kaikille muillekin, vaikka esim. Paasikivi oli ollut järkyttynyt, että "hän oli minun keisarini", Mitähän heidän välillään on ollut, ehkä jopa rakkaustarina, jossa on on alentavasti irstailtu ja moraalisesti hairahdeltu. Tällainen oli virallisen pöytäkirjan mukaan ollut Mannerheimin mieltymyksiä, jo kadettikoulussa, kun vietti yönsä , "ennalta kieletyksi seuraksi" määritellyn tunnetun homofiilin luona.
        Suomessa ei varmastikkaan ole montaa henkilöä, joka häpeää ja epätoisesti yrittää kiistää Mannerheimin homouden. Suomi on aina ollut suvaitsevainen maa ja varmasti suurinosa Suomen kansaa tuntee tietynlaista ylpeyttä, kun meillä oli ylipäällikkönä/presidenttinä homo, aikana jolloin homoja vainottiin ja erityisesti vielä meidän aseveljen ja avustajan Saksan toimesta.

        ” Suomessa ei varmastikkaan ole montaa henkilöä, joka häpeää ja epätoisesti yrittää kiistää Mannerheimin homouden. ”

        Useimmat eivät ole asiaa edes tutkineet!

        Historian tutkija Teemu Keskisalo tutki asiaa ja kirjoitti siitä myös kirjan.


        Mitä Teemu Keskisarja itse toteaa?

        "Westerlund ei väitä Mannerheimia homoksi enkä väitä minäkään. Näyttää siltä, että 18-vuotias komea kadetti juopui ja sammui väärässä miesseurassa. Yhtä kaikki epäilys oli hänen elämänsä käännekohta. Jälkiviisaasti katsottuna oli onni, että häväisty nuorukainen joutui häipymään Suomesta Pietariin upeammalle uralle.

        Mannerheimiin tarttui aikanaan naistenmiehen mainetta, vaikka hän itse oli hissun kissun mahdollisesta menestyksestään. Postuumisti julkaistuihin muistelmiin mahtui vain muutama väkinäinen sana vaimosta. Ratsuistaan ja ratsastuksistaan Mannerheim kertoili kuin hevoshullu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Suomessa ei varmastikkaan ole montaa henkilöä, joka häpeää ja epätoisesti yrittää kiistää Mannerheimin homouden. ”

        Useimmat eivät ole asiaa edes tutkineet!

        Historian tutkija Teemu Keskisalo tutki asiaa ja kirjoitti siitä myös kirjan.


        Mitä Teemu Keskisarja itse toteaa?

        "Westerlund ei väitä Mannerheimia homoksi enkä väitä minäkään. Näyttää siltä, että 18-vuotias komea kadetti juopui ja sammui väärässä miesseurassa. Yhtä kaikki epäilys oli hänen elämänsä käännekohta. Jälkiviisaasti katsottuna oli onni, että häväisty nuorukainen joutui häipymään Suomesta Pietariin upeammalle uralle.

        Mannerheimiin tarttui aikanaan naistenmiehen mainetta, vaikka hän itse oli hissun kissun mahdollisesta menestyksestään. Postuumisti julkaistuihin muistelmiin mahtui vain muutama väkinäinen sana vaimosta. Ratsuistaan ja ratsastuksistaan Mannerheim kertoili kuin hevoshullu."

        Jännä, että tuo vaimosta muistelu jäi nuin vähälle. Mannerheim käytti naisia vain rahallisesti hyväkseen. Miehien kanssa hän tyydytti kaikki muut halut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä, että tuo vaimosta muistelu jäi nuin vähälle. Mannerheim käytti naisia vain rahallisesti hyväkseen. Miehien kanssa hän tyydytti kaikki muut halut.

        Kyllä hän naisten kanssa vehtasi! Kuten Keskisarja totesi niin homostelusta ei ole näyttöä! Ja hän on tutkija, jolle kaikki lopputulokset kelpaa, jos niille perusteet löytyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän naisten kanssa vehtasi! Kuten Keskisarja totesi niin homostelusta ei ole näyttöä! Ja hän on tutkija, jolle kaikki lopputulokset kelpaa, jos niille perusteet löytyy!

        Hahaha mitä ihmeen näyttöä? Niitä valokuviako taas olet vonkaamassa?

        Jos kerta sai potkut homoilusta, niin eiköhän tuo homppeli silloin ollut!


    • Anonyymi

      Päinvastoin, Mannerheimin homoutta rummutetaan, jotta jäisi vähemmälle huomiolle hänen yhteydenpitonsa muslimeihin ja natseihin, joka myöhemmin johti holokaustiin. Mannerheim oli holokaustin primus motor.

    • Anonyymi

      Yle esitti maanantaina TV1-kanavalla Pimeä historia -dokumenttisarjan jakson Ongelmanuori Mannerheim. Ohjelmassa historioitsija Teemu Keskisarja ja opettaja Marko Kämäräinen selvittävät nuoren Mannerheimin elämän kulkua.

      Dokumentissa kerrotaan, että vuoden 1886 pääsiäinen oli hetki, jolloin huhut Mannerheimin homoudesta lähtivät liikkeelle. Historioitsija Lars Westerlund kertoo, että tuolloin Mannerheim oli livahtanut Haminan kadettikoulusta illanviettoon Haminan kievariin, jossa hän oli liittynyt ”juhlivaan setäseuraan” nauttimaan ruokaa ja alkoholia. Myöhemmin illalla Mannerheim oli lähtenyt maaseudulle ajelulle yhdessä lennätintoimiston päällikkö Agathon Lindholmin kanssa, joka tunnettiin kadettitovereiden keskuudessa homona.


      Mannerheim vuonna 1885.
      Mannerheim vuonna 1885. Kuva: IS arkisto

      Kadettikunnan kasvatuskomitean pöytäkirjojen mukaan Mannerheim oli lähtenyt yöllä ”pahamaineisen henkilön kanssa tämän asuinpaikkaan maalle”. Maine viittasi todennäköisesti sukupuoliseen suuntautumiseen.

      Westerlund kertoo, että miesten matkan sisällöstä ei ole tarkempaa tietoa.

      – Sillä matkalla Mannerheimin ura kadettikunnassa päättyi, Westerlund toteaa ohjelmassa.

      Matkan jälkeen kasvatuskomitea äänesti Mannerheimin erottamisesta. Erottaminen tapahtui lopulta 22. heinäkuuta 1886.

      Mannerheimin opintojen päätös kadettikoulussa oli historioitsijoiden ja kapteeni evp Hannu Kaukiaisen mukaan jotain erottamisen ja eroamaan pakottamisen väliltä, ja siksi Mannerheim pystyi jatkamaan opintojaan myöhemmin Venäjällä.

      Kyseinen tapahtumasarja oli aikanaan kovan luokan tapaus ja sitä pohdittiin myöhemminkin kasvatuskomiteassa kiertoilmaisuin.

    • Anonyymi

      Mannerheim käytti naisia vain rahallisesti hyväkseen. Miehien kanssa hän tyydytti kaikki muut halut.

      • Anonyymi

        Hän oli kuulu naisten mies! Miesten kanssa olemisesta puolestaan ei ole mitään näyttöä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli kuulu naisten mies! Miesten kanssa olemisesta puolestaan ei ole mitään näyttöä!

        Todistetusti vei naisilta rahaa. Eikö viimeisinkin Mannerheimin rahallisesti hyväksikäytämä nainen yrittänyt vaatia valtiolta korvauksia Mannerheimin tekemisistä? Samoin (kulssi)vaimon rahoilla maksettiin Mannerheimin velat, eikä ollut todistetusti mikään pikkusumma. Mannerheim oli kuulu miesten mies jo kadettikoulussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistetusti vei naisilta rahaa. Eikö viimeisinkin Mannerheimin rahallisesti hyväksikäytämä nainen yrittänyt vaatia valtiolta korvauksia Mannerheimin tekemisistä? Samoin (kulssi)vaimon rahoilla maksettiin Mannerheimin velat, eikä ollut todistetusti mikään pikkusumma. Mannerheim oli kuulu miesten mies jo kadettikoulussa.

        Näyttö puuttuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttö puuttuu!

        Ei puutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puutu.

        Mitään kunnollista et ole esittänyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään kunnollista et ole esittänyt!

        Todistetusti vei naisilta rahaa. Eikö viimeisinkin Mannerheimin rahallisesti hyväksikäytämä nainen yrittänyt vaatia valtiolta korvauksia Mannerheimin tekemisistä? Samoin (kuissi)vaimon rahoilla maksettiin Mannerheimin velat, eikä ollut todistetusti mikään pikkusumma. Muuten Mannerheim oli kyllä miesten mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistetusti vei naisilta rahaa. Eikö viimeisinkin Mannerheimin rahallisesti hyväksikäytämä nainen yrittänyt vaatia valtiolta korvauksia Mannerheimin tekemisistä? Samoin (kuissi)vaimon rahoilla maksettiin Mannerheimin velat, eikä ollut todistetusti mikään pikkusumma. Muuten Mannerheim oli kyllä miesten mies.

        ” Samoin (kuissi)vaimon rahoilla maksettiin Mannerheimin velat, eikä ollut todistetusti mikään pikkusumma. ”

        Kun avioliitosta syntyy kaksi tytärtä niin millä perusteella se on ”kulissiavioliitto”? Ei kaikki avioliitot suinkaan kestä 50 vuotta!


      • Anonyymi

        Kovasti oli kuulemma viinan ja miehiin menevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti oli kuulemma viinan ja miehiin menevä.

        Josta näyttö puuttuu!


    • Anonyymi

      Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo. Yhden henkilön tiedetään saaneen Mannerheimin homoudesta traumoja. Hän viettää jopa lomamatkansa kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta.

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!

        Ja mitä homosteluun tulee, niin TARKKISPOIKA ON PELKKÄ AMATÖÖRI ainakin minuun ja Marskiin verrattuna!

        Minä olen asunut 52 vuotta saman miehen kanssa saman katon alla, ja yhdessä käymme myös lomalla, eikä siinä mene kuin muutama minuutti, kun tyrmään Tarkkispojan väitteet vuosikymmenten kokemuksella homosteluista!

        TARKKISPOIKA ON VOIMATON tietämystäni vastaan!


    • Anonyymi
      UUSI

      Mannerheimin homous ei ole meille suomalaisille mikään tabu. Vain yhden henkilön on todistetusti tiedetty saaneen traumoja Mannerheimin homoudesta. Tämä henkilö käyttää, jopa lomamatkansa siihen, että kirjoittelee keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Sangen surullinen tapaus tämä henkilö tai näin voi hänen kirjoituksistaan päätellä.

      • Anonyymi
        UUSI

        ” Mannerheimin homous ei ole mikään tabu meille suomalaisille. Yksi henkilö on kirjoitustensa perusteella saanut pahoja traumoja Mannerheimin homoudesta.

        Sekin on pelkkä Tiltun oma väittämä! On aika irvokasta, että marskin sijaan yrität keskustella minusta, joka lienen vain yksi keskustelija monen muiden joukossa?

        Lisäksi kiistän myös trauman enkä pidä nimittelynä sitä, että kerron sinun olevan etninen venäläinen homppeli-Tiltu, joka asuu Suomessa, maassa jota vihaa ja josta trollaa 7/24.

        ”Jopa lomamatkansa hän viettää kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta.”

        Lomani tuntuu aiheuttaneen pahoja traumoja juuri itsellesi! Ei trollauksiisi vastaaminen vienyt kuin muutaman minuutin päivässä ja aurinkovarjon alla riitti aikaa…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mannerheimin homous ei ole mikään tabu meille suomalaisille. Yksi henkilö on kirjoitustensa perusteella saanut pahoja traumoja Mannerheimin homoudesta.

        Sekin on pelkkä Tiltun oma väittämä! On aika irvokasta, että marskin sijaan yrität keskustella minusta, joka lienen vain yksi keskustelija monen muiden joukossa?

        Lisäksi kiistän myös trauman enkä pidä nimittelynä sitä, että kerron sinun olevan etninen venäläinen homppeli-Tiltu, joka asuu Suomessa, maassa jota vihaa ja josta trollaa 7/24.

        ”Jopa lomamatkansa hän viettää kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta.”

        Lomani tuntuu aiheuttaneen pahoja traumoja juuri itsellesi! Ei trollauksiisi vastaaminen vienyt kuin muutaman minuutin päivässä ja aurinkovarjon alla riitti aikaa…

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi, mielenterveysongelmistasi ja traumoistasi.
        Ei Mannerheimin homous ole meille suomalaisille mikään tabu. Me suomalaiset hyväksymme Mannerheimin homouden täysin ja pidämme sitä täysin luonnollisena asiana. Toki Suomestakin löytyy todistetusti ainakin yksi henkilö, jolle Mannerheimin homous on vaikea asia käsitellä. Tämä henkilö, suorastaan ylpeillen kirjoitti, että vietti koko lomamatkankin kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Myös hänen kirjoituksistaan voi selvästi havaita, että kyseessä on henkisesti epävakaa ja vainoharhainen henkilö.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mannerheimin homous ei ole mikään tabu meille suomalaisille. Yksi henkilö on kirjoitustensa perusteella saanut pahoja traumoja Mannerheimin homoudesta.

        Sekin on pelkkä Tiltun oma väittämä! On aika irvokasta, että marskin sijaan yrität keskustella minusta, joka lienen vain yksi keskustelija monen muiden joukossa?

        Lisäksi kiistän myös trauman enkä pidä nimittelynä sitä, että kerron sinun olevan etninen venäläinen homppeli-Tiltu, joka asuu Suomessa, maassa jota vihaa ja josta trollaa 7/24.

        ”Jopa lomamatkansa hän viettää kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta.”

        Lomani tuntuu aiheuttaneen pahoja traumoja juuri itsellesi! Ei trollauksiisi vastaaminen vienyt kuin muutaman minuutin päivässä ja aurinkovarjon alla riitti aikaa…

        "lienen vain yksi keskustelija monen muiden joukossa?"

        Mutta kirjoitat suurimman osan tämän palstan homojutuista, etkä pelkästään tämän palstan 😜


    • Anonyymi
      UUSI

      Asiaa ei voi vain vaieta kuoliaaksi.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe