Hei minkälainen palvelu tämä on?? Iäkäs äitini soitellut tuonne niin, että puhelinlaskut ovat taivaissa.
Itse en tätä aihealuetta tunne, mutta kuulostaa vähän oudolta, jos tuonne tonneja maksellaan.
Kuudes aisti auttajat
7
301
Vastaukset
- Anonyymi
Hyväuskoisten ja hassahtaneiden rahastusta.
- Anonyymi
Kannattaa hommata ikääntynyt henkilö edunvalvontaan, jos raha-asiat eivät ole hallussa esim. muistisairauden takia.
- Anonyymi
No ei tässä nyt ehkä edunvalvontaa tarvita. Eiköhän homma mennyt jakeluun, kun joutuu laskunsa maksamaan. Edellinen lasku oli jo iso, mutta nyt tullut oli järkyttävä. Sinne menee iso osa eläkesäästöistä nyt.
On kyllä järkyttävää, että tällaiset "palvelut" ovat ihan laillisia. Katsoin noita nettisivujaan tarkemmin ja aivan täyttä sontaa. Ikävää, että rahastetaan ihmisiä. Äidillekin oli sanottu että saisi yhteyden edesmenneeseen puolisoonsa heidän kauttaan.
- Anonyymi
Hakee lohtua yksinäisyyteensä. Halvemmaksi tulisi jopa tavallinen terapeutti kuin nuo.
- Anonyymi
Varmasti näin, mutta onhan tuo surullista että tällaisten huijareiden toiminta sallitaan. Vanha ihminen menee helposti retkuun.
En usko että tuohon mitään terapeuttia tarvitaan, jos on laskut saatuaan herännyt näinkin pian tajuamaan homman huijauksena.
Hienoa että ap on kuitenkin äitinsä elämässä mukana, toivottavasti soitot tuonne on loppuneet!
Katsoin noita nettisivuja, on kyllä monenmoista puutarhatonttua jos jonakin asiantuntijana. Että auttajia my ass 💩
- Anonyymi
Täyttä huuhaata tommoset palvelulinjojen "auttajat" .
- Anonyymi
Ehkä ne auttaa ihmisiä pääsemään rahoistaan eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138