Aloin taas tutkimaan lopunaikoja. olisiko Jehovan todistajilla tähän vastausta?
Kuka tai mikä on etelän kuningas?
35
343
Vastaukset
- Anonyymi
Britannia!
- Anonyymi
Kyllä etelän kuningas on Tyynellä valtamerellä oleva Nauru saari. Pakko olla.
Nääs, kun minua alkaa aina naurattaan kun satun lukemaan vartiotornilahkojen profetioita. Niin naurettavia ne on. - Anonyymi
Egypti/Gazan kaistale.
- Anonyymi
Pohjoisen kuningas on Venäjä ja liittolaizmAt
Etelä kuningas Britannia ja liitolaismast.
Että tulossa on todella kovat ryskeet!- Anonyymi
Liitolaismaat
- Anonyymi
(Naurua) hah. . . .hah. . .hah.
- Anonyymi
Mikäs sitten on ihana maa? Siihen muutaman kerran viitataan ainakin Danielin kirjassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Naurua) hah. . . .hah. . .hah.
Joo naurua vielä hetki, sitten muuttuja peloksi ja parkumiseksi, silloin ALkaa SAATANA Vuoro nauraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sitten on ihana maa? Siihen muutaman kerran viitataan ainakin Danielin kirjassa.
Israel.... Viittaus kaunis maa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel.... Viittaus kaunis maa
Joo Israel on se ihana maa! Ovatkohan Jehovan todistajat samaa mieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Israel on se ihana maa! Ovatkohan Jehovan todistajat samaa mieltä?
Kauniit maa sanoo Raamattu!
jt virallinen ja tietysti raamatullinen totuus on seuraava.
raamatun mukaan etelän kuningas on Saapan sulttaanin ja lapsenpäästäjäjä Miina Lehikoisen avioton poika. Hän varasti Epytkin vaaraon Raappahousut, jäi kiinni ja tuomittiin suljettavaksi pyramiitiin 20 vuosiviikoksi. Kun hän sieltä vapautuu käy hän nauttimassa pyramiitin paarissa yhden panaanin ja sitten kostaa hän vagitsijoilleen hirrrrrmuisesti. Eli syöttää heille viitakon myrkkyrohtoa, joka lamauttaa pysyvästi ryppynarun kiristyslihakset, eivätkä he voi enää ikuna päästää Peräilmaa.- Anonyymi
Terve
Kun kehoutatte keskelle lattiaa nukkumaan, syönnin jälkeen.
Muistakaa käydessä kertoa sammuta liesi, kahvinkeitin jne.- Anonyymi
Minulle kävi niin, kun kaksi JT-sisarta tuli ovelle. Vesihana jäi auki kun menin avaamaaan oven, viemäri veti kyllä. Kahvista tuli todella hyvää, kun se oli keitetty oikein raikkaaseen veteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kävi niin, kun kaksi JT-sisarta tuli ovelle. Vesihana jäi auki kun menin avaamaaan oven, viemäri veti kyllä. Kahvista tuli todella hyvää, kun se oli keitetty oikein raikkaaseen veteen!
Ja minä ostan luomupapuja ja jauhan ne itse. Njam
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain suodattamalla sa veden raikkaaksi
- Anonyymi
Saduista puheen ollen;kukas ne karhujen puurot söi?
- Anonyymi
Susihukka!
- Anonyymi
Kannattaisiko itse ottaa selvää kuin kysellä täällä kuka on etelän kuningas. Sitä varten ovat nettisivut.
- Anonyymi
Etsinkin erilaisia näkökulmia ja yritän saada keskustelua aikaiseksi.
- Anonyymi
Se kerrotaan Raamatussa.... 4000 v ennen nettiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kerrotaan Raamatussa.... 4000 v ennen nettiä!
No kerroppas nyt sitten meille mitä raamattu sanoo siitä kuka etelän kuningas on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerroppas nyt sitten meille mitä raamattu sanoo siitä kuka etelän kuningas on.
No johan sen kirjoitin. Nauru saaret. Hah haa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Britannia, mihin kuuluu myös monet liitolaismaat mm Amerikka!
Tämä koskee lopun aikoja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No johan sen kirjoitin. Nauru saaret. Hah haa.
Juu tiedetään suljetulla kynäilet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Britannia, mihin kuuluu myös monet liitolaismaat mm Amerikka!
Tämä koskee lopun aikojaMissäs päin raamattua mainitaan Britannia? Ihan sellaisenaan eikä tulkittuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs päin raamattua mainitaan Britannia? Ihan sellaisenaan eikä tulkittuna.
Sen kertoo maailman meno!
- Anonyymi
Russell, emolahko raamatuntutkijoiden perustaja, kirjoitteli jo 1800 luvun puolella, että anglo-amerikkalainen maailmanvalta oli ilmestyskirjan peto (ja helakan punainen peto)
Kuningas on henkilö,
Vartiotorniuskonnossa oli valtio, Neuvostoliitto Pohjan kuningas. Ja kun Neuvostoliitto 1990 hajosi ja lakkasi, oli se vartiotorniuskonnolla Pohjan kuninkaana aina vuoteen 1993 asti.
Mutta lopun aika ei ole käsillä
Dan. 11:40 Ja lopun ajalla ... pohjoisen kuninkaan pitää äkisti karkaaman häntä vastaan rattailla, ratsasmiehillä ja monella haahdella;
11:43 Hän valtaa kulta- ja hopea-aarteet ja kaikki Egyptin kalleudet
Niin, kunnes Pohjan kuningas on vienyt Egyptistä hopealusikat, ei lopun aika ole läsnä.- Anonyymi
Taasko ne Egyptin hopealusikat ovat täällä. Sopassa on lusikka poikineen.
Egypti on moneen kertaan valloitettu, joten tuo on puhtaasi tulkintakysymys,
- Anonyymi
kyllä ae taitaa olla lapsukaiser kaikki säästetyt työeläkkeet jälleen nollataan ykairtisiltäkinb eläkeyhtiöiltä työn tkemenien huyiomnioiudaan vaan perusteella mitä yli 71-vuotiaana olet maksanur veroja valtiolle
- Anonyymi
Veroja ei tarvitse maksaa, kun ei tienaa liikaa, ennen eläkkeelle siirtymistä!
- Anonyymi
Anonyymi 2024-10-05 14:00:57
"Taasko ne Egyptin hopealusikat ovat täällä"
-Ne ovat profeetta Danielin ilmoituksessa.
"Egypti on moneen kertaan valloitettu, joten tuo on puhtaasi tulkintakysymys"
Ei Daniel puhu valloituskerroista, vaan lopun ajan merkistä.
Lopun ajan merkki voisi olla nyt tai tulevaisuudessa. Ei menneisyydessä.
Ja nyt se ei ole, sillä Pohjan kuningas ei ratsuarmeijoineen ole vielä ryöstänyt lusikan lusikkaa. Sen täytyy tapahtua. Osoituksena pakanallisuudestaan ei vartiotorni ole tästä muistuttanut kertaakaan.
Sen sijaan
Valtakuntamme palvelus, kesäkuu 1974: Nyt kun loppumme aika on käsillä on hyvä myydä asuntonsa tai edes vähäisempää omaisuuttaan ja antaa rahat vartiotorniuskonnolle. Olemme kuulleet jo niin joidenkin JT:ien tehneenkin.- Anonyymi
Noin se minustakin on, ei Danielia ole epäileminen.
Pohjan kuningas vie Egyptistä ratsuväkineen hopelusikat. Ja silloin on lopun aika.
Punkt slut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se minustakin on, ei Danielia ole epäileminen.
Pohjan kuningas vie Egyptistä ratsuväkineen hopelusikat. Ja silloin on lopun aika.
Punkt slut.Jos Egyptistä puuttui hopealusikoita, minä voin lähettää sinne.
Osoitteita ketkä niitä kaipailee! - Anonyymi
Miksi ne pitää myydä, maapallo jää JT käyttöön!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569