jäivät junan alle. Uutisissa oli vain, että Kolhossa.
Kolho alkaa kuitenkin Pollarin jälkeen ja päättyy vähän ennen Ristimäkeä. Ainakin radan osalta.
Missä kohtaan Kolhossa karhunpennut
8
637
Vastaukset 8
- Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
Rehellinen vastaus. Minua entisenä kolholaisena kiinnostaisi myös tietää.
Lapsuudesta muistan kaksi junaonnettomuutta.
Ekaks muistan ( näin omin silmin) kun sahalle mennyt traktori tukkikuormassa jäi pohjoisesta tulleen ns. postijunan alle. Tapahtui siinä silloisen Talouskaupan kohdassa olleessa tasoristeyksessä.
Toinen oli kun Vilppulan maamieskoulun kuorma-auto kolaroi junan kanssa, tämä tapahtui aseman eteläisen vaihdetuvan kohdalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen vastaus. Minua entisenä kolholaisena kiinnostaisi myös tietää.
Lapsuudesta muistan kaksi junaonnettomuutta.
Ekaks muistan ( näin omin silmin) kun sahalle mennyt traktori tukkikuormassa jäi pohjoisesta tulleen ns. postijunan alle. Tapahtui siinä silloisen Talouskaupan kohdassa olleessa tasoristeyksessä.
Toinen oli kun Vilppulan maamieskoulun kuorma-auto kolaroi junan kanssa, tämä tapahtui aseman eteläisen vaihdetuvan kohdalla.Mielestäni Maamieskoululla ei ollut koskaan muuta kuorma-autoa kun se peräkärrytarpeiksi ostettu Bedford.Se ei todistetusti jäänyt junan alle,muuten sen kanssa kyllä hölmöiltiin. Se tukkitraktori jäi junan alle talvella-68.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni Maamieskoululla ei ollut koskaan muuta kuorma-autoa kun se peräkärrytarpeiksi ostettu Bedford.Se ei todistetusti jäänyt junan alle,muuten sen kanssa kyllä hölmöiltiin. Se tukkitraktori jäi junan alle talvella-68.
Juna/ kuljetusväline onnettomuuksia on ollut enemmänkin Kolhossa. 60-luvun alussa oli myös onnettomuus jossa oli tukkitraktori osallisena. Tukkikuormaan osunut veturi oli höyryveturi, jos se nyt jotain merkitsee.
- Anonyymi
Mitähän väliä sillä kohdalla on?
- Anonyymi
Mulla meni kerran vaihdelaatikko corollasta kolhossa
- Anonyymi
Kiinnostaa ihan helvetisti.
- Anonyymi
Mulla puhkesi kerran kumi kolhossa ja sit synty kypärä päässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561