jäivät junan alle. Uutisissa oli vain, että Kolhossa.
Kolho alkaa kuitenkin Pollarin jälkeen ja päättyy vähän ennen Ristimäkeä. Ainakin radan osalta.
Missä kohtaan Kolhossa karhunpennut
8
515
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
Rehellinen vastaus. Minua entisenä kolholaisena kiinnostaisi myös tietää.
Lapsuudesta muistan kaksi junaonnettomuutta.
Ekaks muistan ( näin omin silmin) kun sahalle mennyt traktori tukkikuormassa jäi pohjoisesta tulleen ns. postijunan alle. Tapahtui siinä silloisen Talouskaupan kohdassa olleessa tasoristeyksessä.
Toinen oli kun Vilppulan maamieskoulun kuorma-auto kolaroi junan kanssa, tämä tapahtui aseman eteläisen vaihdetuvan kohdalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen vastaus. Minua entisenä kolholaisena kiinnostaisi myös tietää.
Lapsuudesta muistan kaksi junaonnettomuutta.
Ekaks muistan ( näin omin silmin) kun sahalle mennyt traktori tukkikuormassa jäi pohjoisesta tulleen ns. postijunan alle. Tapahtui siinä silloisen Talouskaupan kohdassa olleessa tasoristeyksessä.
Toinen oli kun Vilppulan maamieskoulun kuorma-auto kolaroi junan kanssa, tämä tapahtui aseman eteläisen vaihdetuvan kohdalla.Mielestäni Maamieskoululla ei ollut koskaan muuta kuorma-autoa kun se peräkärrytarpeiksi ostettu Bedford.Se ei todistetusti jäänyt junan alle,muuten sen kanssa kyllä hölmöiltiin. Se tukkitraktori jäi junan alle talvella-68.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni Maamieskoululla ei ollut koskaan muuta kuorma-autoa kun se peräkärrytarpeiksi ostettu Bedford.Se ei todistetusti jäänyt junan alle,muuten sen kanssa kyllä hölmöiltiin. Se tukkitraktori jäi junan alle talvella-68.
Juna/ kuljetusväline onnettomuuksia on ollut enemmänkin Kolhossa. 60-luvun alussa oli myös onnettomuus jossa oli tukkitraktori osallisena. Tukkikuormaan osunut veturi oli höyryveturi, jos se nyt jotain merkitsee.
- Anonyymi
Mitähän väliä sillä kohdalla on?
- Anonyymi
Mulla meni kerran vaihdelaatikko corollasta kolhossa
- Anonyymi
Kiinnostaa ihan helvetisti.
- Anonyymi
Mulla puhkesi kerran kumi kolhossa ja sit synty kypärä päässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542888
- 612721
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p412254- 632017
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa402012- 551985
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41975Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit113904Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123869Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37844